Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Call of duty spillene blir aldri en flopp ser man på salgene, selv WaW solgte jo enormt mye. Jeg tror det blir bra, gleder meg veldig. Tror det var et riktig steg å gå til vietnam, folk er lei av WW2, og de vil ikke ta marked fra MW.

 

Jeg tror Treyarch lærer av de feilene MW2 har gjort og lager et flott spill.

Lenke til kommentar

public nooobs! Er jo cod 4 promod som er tingen.

Får Black ops Dedicated servers?

Hvis ikke så boikotter jeg.

 

+30

 

Digger CoD4, men kjipt at noe få servere igjen som faktisk er gode..

 

MW2 var helt greit i SP, men altfor kort. MP derimot var ikke noe å skryte av.

 

Black Ops Blir nok litt som WaW (tror jeg) kanskje "WaW 2"?

 

Mens MW3 blir vel en DRM-fyllt MW2 eller noe? Seff uten dedikerte servere.

Lenke til kommentar

jada, waw solgte bra. Men det sier ikke at spillet er bra. Jeg gledet meg sykt til waw før det kom ut, og var en av de få som var kjempe glad for at de gikk tilbake til WW2. Jeg forholdsbestillte det så jeg skulle få det på dagen. Men når jeg begynte å spille det så ble jeg bare skuffet. Var en kopi av cod4 satt tilbake i tid. I tillegg trudde jeg de hadde lagt til noen ting som jeg syntes var stygt, f.eks. at det kommer opp "low ammo" og "no ammo" midt på kjermen. Når mw2 kom ut trudde jeg at de hadde tatt det fra cod5, men fant fort ut at det var det på cod4 også, men bare på konsollene.

 

Det eneste som virkelig var bra, var nazi zombie delen(og det er vel nevt tidligere i tråden også).

Lenke til kommentar

Er Black Ops et spill som er fra nåtiden eller fra fortiden? Kan noen forklare. Har hørt at det skal være fra 2010, men da hadde det vel vært modern warfare 3?

Ingen som vet sikkert, men det antas at det skal foregå rundt Vietnamkrigen.

 

Jeg tror at det er hovedsaklig nåtiden, men at de skal finne ut noe om hva som har skjedd med en under vietnamkrigen. Tror det blir litt av begge, etter våpnene i teaser er det iallefall noe nåtid-gameplay, selv om de fleste var noe gamle.

Lenke til kommentar

Er Black Ops et spill som er fra nåtiden eller fra fortiden? Kan noen forklare. Har hørt at det skal være fra 2010, men da hadde det vel vært modern warfare 3?

Ingen som vet sikkert, men det antas at det skal foregå rundt Vietnamkrigen.

 

Jeg tror at det er hovedsaklig nåtiden, men at de skal finne ut noe om hva som har skjedd med en under vietnamkrigen. Tror det blir litt av begge, etter våpnene i teaser er det iallefall noe nåtid-gameplay, selv om de fleste var noe gamle.

Hmm, tror det er den beste teorien hittil, og når jeg så nærmere på trailer så mener jeg at det er en AUG HBAR der. Så noe av handlingen må være fra 1977+(AUG HBAR ble tatt i bruk). Og det vil si etter Vietnamkrigen.

Endret av Zebraskin
Lenke til kommentar

Kommer ikke til å kjøpe dette spillet.

 

IW har vist at de driter totalt i spillerne sine med MW2. Hvorfor skulle man tro at de ikke kommer til å gjøre det med sitt neste spill?

 

MW2 er i utgangspunktet et kjempebra spill etter min mening, men det trenger sårt patching. Noe IW har gitt totalt faen i.

 

Gidder ikke å ramse opp alt som er galt med MW2, men mangel på dedicated server, Stimulus pack man ikke kan velge gamemode på, ubalanserte våpen og perks som aldri blir fiksa er vel mye av kjernen. En ting er mangelen på dedicated server og alle problemene det skaper, men at de ikke fikser de andre problemene er rett og slett for dårlig. Har ikke vært noen skikkelig patch siden de nerfa 1887 haglene.

Lenke til kommentar

Kommer ikke til å kjøpe dette spillet.

 

IW har vist at de driter totalt i spillerne sine med MW2. Hvorfor skulle man tro at de ikke kommer til å gjøre det med sitt neste spill?

 

MW2 er i utgangspunktet et kjempebra spill etter min mening, men det trenger sårt patching. Noe IW har gitt totalt faen i.

 

Gidder ikke å ramse opp alt som er galt med MW2, men mangel på dedicated server, Stimulus pack man ikke kan velge gamemode på, ubalanserte våpen og perks som aldri blir fiksa er vel mye av kjernen. En ting er mangelen på dedicated server og alle problemene det skaper, men at de ikke fikser de andre problemene er rett og slett for dårlig. Har ikke vært noen skikkelig patch siden de nerfa 1887 haglene.

Nå er det uansett ikke IW som skal lage Black Ops. IW har dessuten vært i oppløsning etter utgivelsen og eksisterer ikke lenger i samme versjon. Dessuten står ikke utviklere fritt til å patche opp spill som de vil. De er avhengig av støtte fra utgiveren for å gjøre dette, som i dette tilfellet er Activision. Og igjen, grunnen til oppløsningen av IW har vært pga. uenigheter mellom IW og Activison.

Lenke til kommentar

Kommer ikke til å kjøpe dette spillet.

 

IW har vist at de driter totalt i spillerne sine med MW2. Hvorfor skulle man tro at de ikke kommer til å gjøre det med sitt neste spill?

 

 

IW lager ikke dette spillet, det blir Treyarch som også lagde Cod 5.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...