Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kyssa med ei dame på byen. Er det utroskap?


Anbefalte innlegg

Gjest medlem-1432

Jeg har allerede gjort det slutt. Hun hadde store problemer med å holde beina samlet.

 

du gjorde det slutt fordi hun pulte rundt? :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For meg er det over grensa for hva som er akseptabelt og jeg ville helt klart litt å vite dette. Ærlighet er svært viktig for meg i forhold, og spesielt når man går over en slik grense. Kysse andre eller lignende handlinger er for meg brudd på tillit og ganske alvorlig som sådan.

Lenke til kommentar

Litt drøyt kanskje - men jeg har gjort det samme (er jente, litt kyssing og flørting på byn som ikke kjæresten vet om), og tenker ikke på det som utroskap fra min sin side i det hele tatt. Uskyldig moro.

 

Hadde derimot HAN kysset en annen jente og jeg fikk vite det... Hadde gjort det slutt på flekken (fordi jeg hadde blitt usikker osv. selv om kjæresten min sikkert hadde sagt at det ikke betydde noe og den leksa der).

 

ERGO... det man ikke vet osv.

 

Det er altfor lett å bli såret av ting som egentlig ikke trenger å bety noe som helst.

 

:)

Lenke til kommentar

Hvem bestemmer egentlig hva som betyr noe eller ikke? Det kan jo kun den som blir rammet vite. For meg er kyssing ganske big deal, spesielt fordi jeg aldri ville funnet på å kysse hvem som helst, og jeg ville sett på det som et stort svik om kjæresten kysset en jente, det være seg bekjent eller random jente. Mye mulig du ikke synes det er noen big deal, men akkurat der har vi vel forskjellige meninger alle sammen.

Lenke til kommentar

Litt drøyt kanskje - men jeg har gjort det samme (er jente, litt kyssing og flørting på byn som ikke kjæresten vet om), og tenker ikke på det som utroskap fra min sin side i det hele tatt. Uskyldig moro.

 

Hadde derimot HAN kysset en annen jente og jeg fikk vite det... Hadde gjort det slutt på flekken (fordi jeg hadde blitt usikker osv. selv om kjæresten min sikkert hadde sagt at det ikke betydde noe og den leksa der).

 

ERGO... det man ikke vet osv.

 

Det er altfor lett å bli såret av ting som egentlig ikke trenger å bety noe som helst.

 

:)

 

Er det bare jeg som ikke ser logikken? Du får lov, men ikke han?

Lenke til kommentar

Virker som enkelte tror de eier kjæresten sin, men de gjør faktisk ikke det. At det likevel går en individuell grense er forståelig. Noen aksepterer for mye, andre aksepterer for lite. Har sett jenter som har furtet i flere uker fordi kjæresten "så på en annen jente" mens vi var ute og spaserte i byen en fin sommerdag. Hun får vel ta på han skylapper da og ha ham i bånd. Jaggu.

 

Når en jente uten forvarsel hopper opp i armene til en fyr på dansegulvet og kysser han, skal kjæresten til fyren kalle det utroskap og gjøre det slutt? Et kyss kan komme i et overraskende øyeblikk. Hvis man sikler etter noen i flere uker og så endelig får fullbyrdet ønsket om et kyss er det selvsagt helt annerledes.

 

Kanskje best å slutte helt med å gå ut da hvis man har kjæreste. Hvis man uten noen baktanke danser med en jente eller gutt og det plutselig oppstår impulsive emosjoner grunnet berøring - mennesker blir faktisk stimulert av berøring - da er det utroskap og fy fy med en gang hvis en av partene ble litt revet med. Dårlig samvittighet resten av livet for at man ikke bare er en kald stein og har et halsbånd med kjærestens navn påskrevet som eier. Det stiller seg selvsagt litt verre dersom det ikke blir med flørten men at de ender opp i samme seng. Da er det jo ikke lenger uskyldig men et valg som ble tatt.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Da dytter man henne kraftig vekk, slik at man unngår slike tilfeller. Og hvis det blir et ufrivillig kyss ut av det så er det greit antar jeg, men da forteller man det etterpå også og forklarer hva som hendte.

Nemlig! Hvis det var slik at du ble "overfalt" og fikk slutt på det relativt umiddelbart, så har du jo ingenting å skjule. Og hvis frøkna di mot formodning skulle være av typen som er helt hysterisk, så får du heller være ærlig og håpe hun tar til vett, eller finne deg noen andre. Den slags hemmeligheter er sjeldent særlig lurt, de kommer og biter deg i ræva etter hvert. Vær ærlig, så er det opp til den andre å bestemme hva han/hun tolererer og ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Rolf

Litt drøyt kanskje - men jeg har gjort det samme (er jente, litt kyssing og flørting på byn som ikke kjæresten vet om), og tenker ikke på det som utroskap fra min sin side i det hele tatt. Uskyldig moro.

 

Hadde derimot HAN kysset en annen jente og jeg fikk vite det... Hadde gjort det slutt på flekken (fordi jeg hadde blitt usikker osv. selv om kjæresten min sikkert hadde sagt at det ikke betydde noe og den leksa der).

 

ERGO... det man ikke vet osv.

 

Det er altfor lett å bli såret av ting som egentlig ikke trenger å bety noe som helst.

 

:)

 

Mine (trådstarters) holdninger opp av dage. Jeg sier ikke noe, fordi det skaper unødvendig harme.

Lenke til kommentar

TheMartine:

Jeg har ikke sagt det er noen forskjell. Strengt tatt så kan man få herpes av et kyss og det får man ha med seg resten av livet. Likevel er det en del forskjell på et tilfeldig kyss som kanskje varer 1 sekund intill man oppdager at oi dette skulle ikke ha skjedd i forhold til at vanligvis må ta av / åpne noen klesplagg for å ha sex. Stadig folk som kysser, men det hører til unntakene at jeg ser folk ha tilfeldig sex på dansegulvet eller på gaten.

 

Er det helt umulig at din kjære i et svakt øyeblikk kan bli fristet av en jente som går rett på sak? Er det ikke forskjell på at det da stopper etter et kyss enn om han blir med henne og "ruller den helt ut"?

 

Potensielt er jeg et grusomt menneske hele tiden når det kommer jenter og vil låne brillene eller slipset. Har til og med fått klage på at jeg har sluttet å bruke slips. Briller må jeg dessverre ha. I fjor ble jeg nemlig truet med bank av en sjalu fyr som trodde at jeg prøvde meg på kjæresten hans. Tre ganger var hun og ville prøve brillene mine og tre ganger var han borte og truet med grisebank. Det var en kortvokst fyr så det ble bare med praten på ham men jeg hadde jo ikke gjort noe galt overhodet.

 

Hva skal man gjøre dersom det kommer tre venninner og sier "Vi skal ha slipset." Så sier den ene "Ta slipset dere, så tar jeg mannen. Good deal."? Er man da utro hvis man ikke tar beina fatt og løper hjem?

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

TheMartine:

Jeg har ikke sagt det er noen forskjell. Strengt tatt så kan man få herpes av et kyss og det får man ha med seg resten av livet. Likevel er det en del forskjell på et tilfeldig kyss som kanskje varer 1 sekund intill man oppdager at oi dette skulle ikke ha skjedd i forhold til at vanligvis må ta av / åpne noen klesplagg for å ha sex. Stadig folk som kysser, men det hører til unntakene at jeg ser folk ha tilfeldig sex på dansegulvet eller på gaten.

 

Er det helt umulig at din kjære i et svakt øyeblikk kan bli fristet av enjente som går rett på sak? Er det ikke forskjell på at det da stopper etter et kyss enn om han blir med henne og "ruller den helt ut"?

 

Så vidt jeg merket meg tidligere synes du at å pule rundt er god nok grunn til å slå opp, men å kysse noen ikke betyr noe som helst. Så jo, jeg forstod det slik at du mente det var en viss forskjell på disse to.

 

Og hva tilfeldig kyss angår, vil jeg tro at de fleste mentalt friske mennesker på forhånd vet om de burde kysse andre enn kjæresten sin eller ikke. Det er som regel ikke noe man først tenker på etter man har gjort det.

 

Og helt til sist: Nei, det er ikke mulig. Det er heller ikke mulig at jeg gjør det. Skulle jeg derimot hatt så dårlig moral/impulskontroll at det hadde skjedd, hadde jeg i hvert fall vært ærlig om saken. For det er slik ansvarlige mennesker håndterer sine feiltrinn.

Lenke til kommentar

Mennesker har ikke kontroll. Vi er mennesker, ikke maskiner. Alt vi gjør er basert på erfaringer fra tidligere hendelser. Dersom det skjer noe uventet "står vi og klør oss lenge i hodet".

 

Det kan være god nok grunn til å slå opp, spesielt hvis det fortsetter etter man har sagt fra at nok er nok.

 

Jeg har verken kysset eller ligget med "andre damer". Lyst har jeg hatt, men aldri gjort det.

 

Det er litt ekkelt å tenke på men jeg er overbevist om at samtlige kjærester har vært ute på eventyr en eller flere ganger. Hvordan kan jeg ane alt som har skjedd når jeg ikke har vært til stede. Det heter vel ikke "når katten er borte danser musene på bordet" for ingen ting. Slemkatt er egentlig snill :p Jeg ble jo ikke kalt fem om dagen for ingen ting så det kan jo hende at damene fikk nok på hjemmebane men hva om sommeren hvis vi ikke så hverandre på flere uker? Damer blir vel kåte i løpet av noen uker de også, kanskje spesielt om sommeren. Man kan lure :hmm:

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...