Gå til innhold

Noroff noe å satse på?


Thyrfing

Anbefalte innlegg

Hei, har søkt litt på utdanning de siste dagene, og har kommet over noe som passer meg midt i blinken, har gått vk2 og vk3 teknisk tegning, og er brenner for å bli teknisk tegner, jobbet også som dette i ca 6 mnd tid før jeg dro inn i førstegangstjenesten, og vet at dette er noe jeg vil satse på.

 

Jeg kom over dette på noroff.no

Teknisk design med DAK 2D/3D(Ettåring Studieprogram) dette er noe jeg synes det midt i blinken for meg, og noe jeg kunne tenke meg, men så vet jeg at jeg har hørt mye negativitet om noroff, de har blant annet vært i tv2 hjelper deg, og andre medier, Så hva synes folket? Det er tross alt mye penger å begi seg ut i.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde Noroff vært like dårlig som de har blitt framstilt i media hadde det ikke vært noe særlig. De har skjerpet seg de siste årene, men det er allikevel et par ting du bør vite. Jeg var i samme situasjon som deg. Undersøkte MYE om Noroff og kom fram til at det kan være litt forskjell på de forskjellige skolene. Hvor har du tenkt å gå? Tror jeg mener å huske at Bergen har fått mest hets.

 

Det som er med Noroff er at det krever en del av deg selv. Du må være villig til å jobbe en del på egenhånd. Tendensene til de som har klagd er manglende undervisning. Noroff har skjerpet seg, men du må fortsatt ta initiativ selv. Stå på og du kan få en veldig bra utdanning gjennom Noroff!

Lenke til kommentar

Hadde Noroff vært like dårlig som de har blitt framstilt i media hadde det ikke vært noe særlig. De har skjerpet seg de siste årene, men det er allikevel et par ting du bør vite. Jeg var i samme situasjon som deg. Undersøkte MYE om Noroff og kom fram til at det kan være litt forskjell på de forskjellige skolene. Hvor har du tenkt å gå? Tror jeg mener å huske at Bergen har fått mest hets.

 

Det som er med Noroff er at det krever en del av deg selv. Du må være villig til å jobbe en del på egenhånd. Tendensene til de som har klagd er manglende undervisning. Noroff har skjerpet seg, men du må fortsatt ta initiativ selv. Stå på og du kan få en veldig bra utdanning gjennom Noroff!

 

Hei, Hadde tenkt til å gå i Oslo(vet du noe om Noroff Oslo?), hvis det blir noe, har søkt litt selv, men har ikke funnet så mye informasjon som jeg har ønsket, Om jeg skal prøve meg på Noroff så kommer jeg til å satse, dermed jobbe MYE på egenhånd, takk for et fint svar, håper det er flere med erfaring som kan svare:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...