Coraxx Skrevet 2. mai 2010 Skrevet 2. mai 2010 25, spiller all slags spill. spiller mindre enn jeg gjorde da jeg var ung, men blir nå litt nå og da.
Tobruk Skrevet 2. mai 2010 Skrevet 2. mai 2010 Er 40 selv,spiller strategi som Civilization og Hearts of Iron.Liker også Red Orchestra og Forgotten Hope til Battlefield...Samboer og 3 unger gjør at det har blitt mindre spilling med åra men... Bare å legge meg til på Steam....7thWar....
Slitenkæll Skrevet 8. mai 2010 Skrevet 8. mai 2010 Moren til en kompis av meg spiller wow aktivt (minst 4t daglig) Hun spilte til og med i bursdagen mens gjestene satt og ventet :!: Mange gamlinger som spiller conan, det merkes når brått noen forsvinner pga ungen griner eller må skifte bleie hehe 2
Thomasehlol Skrevet 8. mai 2010 Skrevet 8. mai 2010 Spilte aktivt Wow før, fikk barn, slutta med wow, men spiller aktivt Fifaspillene ved en alder av 22 :-) Fifa er jo spillet å spille med fotballgale kollegaer :-D
Howard_ Skrevet 8. mai 2010 Skrevet 8. mai 2010 (endret) Er 29, spiller en del cod mw2 og red orchestra. Merker jeg har blitt mye mer selektiv på spillene nå enn før, kan ha noe med at de lagde bedre spill før da... Unger,dame,hobbyer og venner gjør spilling til en luksus aktivitet nå. Edit: steam id:hgeving Endret 8. mai 2010 av Howard_
trollhatt Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Er nok flere voksne som spiller, det være seg enten PC eller konsoll. Jeg spiller selv med 2 stk som er godt voksne med barn, hell - de skal på LAN med oss andre til uka så
vidarkri Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Jeg har spillt siden jeg var rundt 16år. Er idag 42år og det er Dragon Age Origin som er det nye heite for meg.
Radial Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Voksen? Neh.. Alder? Snart 35. Spiller hver dag, men ikke så mye online som før. Spiller mest på PC, men akkurat nå er det Red Dead Redemption på PS3 som opptar fritiden. Blir vel aldri helt voksen...
MOO- Skrevet 23. mai 2010 Skrevet 23. mai 2010 Får vel heller slenge meg på her om noen år, men jeg har besteforeldre som spiller da. Bestefar Half-life 2 og bestemor spiller Sims 3 Jeg ser ikke noe unormalt i sånn.
Martin HaTh Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 (endret) Kompisen min har en far som, i en liten periode, spilte MW2 med oss. Han sugde Jeg vet ikke hvor gammel han er, tipper mellom 40 og 50 Endret 24. mai 2010 av Martin HaTh
The Finger Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Min far spiller rundt 8-10 timer hver uke. Det går da mest i Just Cause 2 og Halo 3 ODST (som jeg ofte spiller med han). Blir ikke noe online på han da. Det er leit nok at jeg gruser han
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå