Gå til innhold

Nokia N8 12 megapixler 720P, HDMI, AMOLED, symbian 3


Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har et lite irritasjons moment med N8 som jeg ikke har funnet ut av ennå. Jeg har ikke rukket å bla gjennom hele tråden, så dere får ha meg unnskyldt om det er svart på før.

 

Når telefonen ringer så låses tastaturlåsen opp automatisk, og nå har det skjedd flere ganger at jeg har hatt mobilen i lomma og har svart eller avvist samtaler før jeg har oppdaget at det har ringt...

Hvor kan jeg endre tastaturlåsen til å ikke låse opp automatisk ved anrop?

 

Morten

 

Det har noe med hvordan du holder mobilen.. Jeg har samme problem.

Bytter jeg til venstre øre, passer sensoren bedre. Men - letteste måte er å sette på tastelåsen selv - den på siden av telefonen. Da legger du ikke på ;)

 

Flere som opplever at Opera 10 plutselig bare avslutter og lukker når man surfer,ofte når man skal skrive noe?

 

Jepp !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan er ladingen hos dere? Jeg opplever min som noe ustabil. Om jeg løfter opp mobilen, kan det være at ladingen slutter. Da må jeg røre litt på pluggen, så starter den igjen. Legger jeg den fra meg, kan det skje igjen... Prøvd andre ladere, så det er ikke selve laderen som er "problemet".

Lenke til kommentar

Hei

Jeg har et lite irritasjons moment med N8 som jeg ikke har funnet ut av ennå. Jeg har ikke rukket å bla gjennom hele tråden, så dere får ha meg unnskyldt om det er svart på før.

 

Når telefonen ringer så låses tastaturlåsen opp automatisk, og nå har det skjedd flere ganger at jeg har hatt mobilen i lomma og har svart eller avvist samtaler før jeg har oppdaget at det har ringt...

Hvor kan jeg endre tastaturlåsen til å ikke låse opp automatisk ved anrop?

 

Morten

 

Det har noe med hvordan du holder mobilen.. Jeg har samme problem.

Bytter jeg til venstre øre, passer sensoren bedre. Men - letteste måte er å sette på tastelåsen selv - den på siden av telefonen. Da legger du ikke på ;)

 

 

Godt tips, men det hjelper ikke meg da mobilen låser opp tastaturlåsen når telefonen ringer og samtaler blir mottatt eller avvist allerede i lomma.

 

Morten

Lenke til kommentar

Hei

Jeg har et lite irritasjons moment med N8 som jeg ikke har funnet ut av ennå. Jeg har ikke rukket å bla gjennom hele tråden, så dere får ha meg unnskyldt om det er svart på før.

 

Når telefonen ringer så låses tastaturlåsen opp automatisk, og nå har det skjedd flere ganger at jeg har hatt mobilen i lomma og har svart eller avvist samtaler før jeg har oppdaget at det har ringt...

Hvor kan jeg endre tastaturlåsen til å ikke låse opp automatisk ved anrop?

 

Morten

 

Det har noe med hvordan du holder mobilen.. Jeg har samme problem.

Bytter jeg til venstre øre, passer sensoren bedre. Men - letteste måte er å sette på tastelåsen selv - den på siden av telefonen. Da legger du ikke på ;)

 

 

Godt tips, men det hjelper ikke meg da mobilen låser opp tastaturlåsen når telefonen ringer og samtaler blir mottatt eller avvist allerede i lomma.

 

Morten

 

Ah, nei da skjønner jeg.. Misforstod der. Jeg legger nemlig på, eller setter på vent - med kinnet! Og det pga at sensoren som skal holde tastelåsen på under samtalen, går av og på ettersom jeg ikke holde den rolig nok inntil øret!

Lenke til kommentar

Er det noen her så føler du må lade n8 telefon vær dag nesten eller?

Wifi sak trekker mye strøm elelr er en funksjon så gjøre det.

Føler nesten du bruker telefon i strømspar får å få 2-3 dager uten å lad den.

 

Tja, lader i snitt hver 3 dag tenker jeg.. Kommer litt ann på hvor mye jeg bruker den. Men er iallfall ingenting å si på batterikapasiteten :thumbup:

 

Om jeg bruker GPS`n mye lader den selvsagt fortere ut..

Lenke til kommentar

Lastet nettopp ned en oppdatering på 2892kb. Noen som vet hva den gjør? Stod bare at den var viktig og forbedret telefonprogramvaren.

 

Lastet ned en oppdatering til Midnight themes...

Så var vel kanskje den du også fikk

nei,den lasta jeg ned for en uke siden. Denne het bare viktig oppdatering.

Lenke til kommentar

Det er ikke kommet noe enhetsprogramoppdatering. Regner med at vi alle har programvareversjon 011.012, som telefonen kom med.

 

Noe helt annet er oppdateringer av themes og ev. app'er, det har ingenting med enhetsprogramvaren å gjøre.

 

Nei det er jeg helt klar over, men virket som om noen har fått oppdateringer som andre ikke har fått bare..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...