Gå til innhold

Nokia N8 12 megapixler 720P, HDMI, AMOLED, symbian 3


Anbefalte innlegg

Hvordan i all verden limer man inn kopiert tekst i epost eller sms? Finner ingen måte å gjøre det på,helt latterlig. Noen som vet?

 

du trykker valg - redigerinsvalg - lim inn

Noe tungvindt..men det er nå slik det gjøres.

finner ikke hvordan jeg gjør det? Kan du forklare?

 

Regner med du har funne ut hvordan du kopierer tekst.

 

Du går inn på ny melding, så trykker du valg-redigeringsvalg-lim inn

 

Mao. ikke gå videre til skjermbildet hvor du begynner å skrive.

jeg finner ikke alternativet redigeringsvalg,merkelig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

når bestilte du fra mshop? ser de har ikke ventet inn grå etui for den 4.11.10 det samme sto det sist jeg sjekket å. for leeeenge sia.

Bestilte på fredag, fikk det i posten i går. Fant ikke noen lagerstatus på nettsiden, heller ingen pakkesporing så jeg tenkte dette ville ta tid, men ser nå at de sendte pakken samme dag jeg bestilte, dukka bare opp her. Det gråfarga.

 

(En annen ting er at frakten er dyrere enn produktet, selve etuiet koster bare 49, men med tillegg for frakt betaler du 178 kroner. Men hva gjør man ikke for kjæledeggen sin ... :roll: )

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

(En annen ting er at frakten er dyrere enn produktet, selve etuiet koster bare 49, men med tillegg for frakt betaler du 178 kroner. Men hva gjør man ikke for kjæledeggen sin ... :roll: )

Ja, koster jo like mye som en 10 kuilo tung stor skjerm. Jeg betalte 70-80 kroner på ebay.

Lenke til kommentar

Hvordan i all verden limer man inn kopiert tekst i epost eller sms? Finner ingen måte å gjøre det på,helt latterlig. Noen som vet?

jeg finner ikke alternativet redigeringsvalg,merkelig?

Håper ikke dette blir goddag mann økseskaft-svar, men jeg gjør slik:

 

I en melding der jeg vil kopiere noe av teksten, åpner jeg meldingen og trykker / drar med fingeren på de delene av teksten jeg vil kopiere, da blir den markert og det dukker samtidig opp en liten firkant som sier "Kopier", den trykker jeg på. Da får jeg beskjeden "Teksten er kopiert til utklippstavle"

 

Så starter jeg Ny melding, når du kommmer til skrivevinduet trykker du nederst til venstre "VALG", og i menyen som da kommer opp står det "Lim inn" øverst. Trykker du på den så blir teksten du kopierte satt inn i den nye meldingen.

 

Vet ikke om dette var til hjelp?

Lenke til kommentar

Fikk akkurat faktura fra telenor. Ble overrasket over etableringsgebyr. Har noen av dere andre opplevd dette? Minnes å huske at etableringen var gratis men finner ikke dette på telenors sider. Kan noen bekrefte at jeg har drømt/bekrefte at jeg husker rett?

jeg hadde nå fri etablering. i tilleg fikk jeg 1000mms og 1000sms gratis

Lenke til kommentar

når bestilte du fra mshop? ser de har ikke ventet inn grå etui for den 4.11.10 det samme sto det sist jeg sjekket å. for leeeenge sia.

Bestilte på fredag, fikk det i posten i går. Fant ikke noen lagerstatus på nettsiden, heller ingen pakkesporing så jeg tenkte dette ville ta tid, men ser nå at de sendte pakken samme dag jeg bestilte, dukka bare opp her. Det gråfarga.

 

(En annen ting er at frakten er dyrere enn produktet, selve etuiet koster bare 49, men med tillegg for frakt betaler du 178 kroner. Men hva gjør man ikke for kjæledeggen sin ... :roll: )

hehe jeg bestilte også derfra nå, får se nårtid den dukker opp. ikke sikkert den blir brukt så mye men :) frakten var 199 ja :ohmy: bestilte en handsfree i samme slengen.. ja var grusomt dyr frakt,sist jeg bestilte deksel til n900 min på ebay, betalte jeg 40kr inklusiv frakt fra langtvekkistan. heh.

Lenke til kommentar

Fikk akkurat faktura fra telenor. Ble overrasket over etableringsgebyr. Har noen av dere andre opplevd dette? Minnes å huske at etableringen var gratis men finner ikke dette på telenors sider. Kan noen bekrefte at jeg har drømt/bekrefte at jeg husker rett?

Mtp. at du binder deg opp så har du kanskje fått en kopi av kontrakten på mail eller lignende? Jeg trodde at etablering var gratis, men en mail til telenor kan kanskje være alternativet ditt :)

 

Men, et spørsmål: Hvordan fungerer synkronisering av epost sammenlignet med f. eks en e72 eller noen toppmodeller fra e-serien til Nokia? Og hvor lang batteritid opplever dere i praksis på mobilen?

Endret av Stratosphere
Lenke til kommentar

----

Det er litt sånn funker/funke ikke det her.

De virka da jeg tok de ut, og satte de inn igjen. Er det sånn det skal være??

Neppe.. :dontgetit:

 

Har hatt dette "problemet" i blandt på min N95, hvis du er litt inkonsekvent/slurvete når du setter i pluggen, så hender det at telefonen ikke detecter at det er headsett med fjernkontroll som er koblet til. Bare ta den ut og sett den skikkelig inn igjen for å fikse, Har ikke hatt dette problemet på min n8 men det er sikkert fordi at n95'en lærte meg å sette i pluggen "riktig" :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som vet om man får live msn på denne tlf?skulle hatt msn på den,og har glemt eBuddy pålogginga..prøvde IM+ fra Ovi,men den er jo ubrukelig for min del..evt andre tips?

 

Jeg bruker nimbuzz og synes det funker utmerket, lar deg også logge på samtidig på telefon og pc med de nyeste live messenger versjonene. :thumbup:

Lenke til kommentar

Fikk akkurat faktura fra telenor. Ble overrasket over etableringsgebyr. Har noen av dere andre opplevd dette? Minnes å huske at etableringen var gratis men finner ikke dette på telenors sider. Kan noen bekrefte at jeg har drømt/bekrefte at jeg husker rett?

Mtp. at du binder deg opp så har du kanskje fått en kopi av kontrakten på mail eller lignende? Jeg trodde at etablering var gratis, men en mail til telenor kan kanskje være alternativet ditt :)

 

Men, et spørsmål: Hvordan fungerer synkronisering av epost sammenlignet med f. eks en e72 eller noen toppmodeller fra e-serien til Nokia? Og hvor lang batteritid opplever dere i praksis på mobilen?

 

Fant ikke noen kopi som sa noe om etablering, men fant beskrivelsen på nettsiden. Venter på svar fra kundeservice.

 

Angående batteritid: jeg opplever 2 fulle dager ved lite til moderat bruk (inkludert natta mellom). Ved ganske intensiv bruk (mye spilling og telefonsamtaler) holder den fortsatt greit 1 hel dag uten problemer.

 

Emailsynkronisering ser ut til å fungere sømløst for min del! Vet ikke hvordan E72 er i forhold, men er veldig fornøyd med N8 så langt.

Lenke til kommentar

(En annen ting er at frakten er dyrere enn produktet, selve etuiet koster bare 49, men med tillegg for frakt betaler du 178 kroner. Men hva gjør man ikke for kjæledeggen sin ... :roll: )

Ja, koster jo like mye som en 10 kuilo tung stor skjerm. Jeg betalte 70-80 kroner på ebay.

 

De på ebay med samme navn, er de like? Bestilte meg et bra ebay, men dekker ikke like lang ned som det dere har. Har heller ikke noe over kamera.. En anna ting, meny/tilbake-knappen, hvordan er det med deksel over? :)

Lenke til kommentar

De på ebay med samme navn, er de like? Bestilte meg et bra ebay, men dekker ikke like lang ned som det dere har. Har heller ikke noe over kamera.. En anna ting, meny/tilbake-knappen, hvordan er det med deksel over? :)

Vet ikke hvordan det fra ebay er, men på det fra mshop er menyknappen dekket. Men en liten utsparing / kant viser omkretsen av knappen, så det er ikke noe problem å trykke på den. Eneste minus er at med coveret på så ser du ikke blinkingen fra menyknappen (ved tapte anrop, innkomne meldinger).

 

Skjønte ikke helt hva du mente med om kamera er dekket ... tenker du på linsen så kan jo ikke den være dekket hvis du skal kunne knipse, så den er udekket på coveret fra mshop.

Endret av GraBalder
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

De på ebay med samme navn, er de like? Bestilte meg et bra ebay, men dekker ikke like lang ned som det dere har. Har heller ikke noe over kamera.. En anna ting, meny/tilbake-knappen, hvordan er det med deksel over? :)

Søker du på produktnavnet, CC-1005 finner du de originale.

Slike som denne er billigere men ikke av helt samme kvalitet.

Lenke til kommentar

De på ebay med samme navn, er de like? Bestilte meg et bra ebay, men dekker ikke like lang ned som det dere har. Har heller ikke noe over kamera.. En anna ting, meny/tilbake-knappen, hvordan er det med deksel over? :)

Vet ikke hvordan det fra ebay er, men på det fra mshop er menyknappen dekket. Men en liten utsparing / kant viser omkretsen av knappen, så det er ikke noe problem å trykke på den. Eneste minus er at med coveret på så ser du ikke blinkingen fra menyknappen (ved tapte anrop, innkomne meldinger).

 

Skjønte ikke helt hva du mente med om kamera er dekket ... tenker du på linsen så kan jo ikke den være dekket hvis du skal kunne knipse, så den er udekket på coveret fra mshop.

 

Altså, skjønner jo at ikke selve linsen og slik kan være dekka da :p Men som du ser her (Eksempel litt ned på siden), så er det dekt over store deler. På den jeg har er det bare et stort hull til hele "kameradelen". Dvs null beskyttelse til den. Ok, bra det fungerer å trykke godt selv om den knappen har dekka :) Et lite minus er som du sier ja, at man ikke får sett blinkinga.

 

Slik ser mitt ut:

Deksel fra ebay

 

De på ebay med samme navn, er de like? Bestilte meg et bra ebay, men dekker ikke like lang ned som det dere har. Har heller ikke noe over kamera.. En anna ting, meny/tilbake-knappen, hvordan er det med deksel over? :)

Søker du på produktnavnet, CC-1005 finner du de originale.

Slike som denne er billigere men ikke av helt samme kvalitet.

 

Takk, var det jeg lurte på ;)

Lenke til kommentar

De på ebay med samme navn, er de like? Bestilte meg et bra ebay, men dekker ikke like lang ned som det dere har. Har heller ikke noe over kamera.. En anna ting, meny/tilbake-knappen, hvordan er det med deksel over? :)

Vet ikke hvordan det fra ebay er, men på det fra mshop er menyknappen dekket. Men en liten utsparing / kant viser omkretsen av knappen, så det er ikke noe problem å trykke på den. Eneste minus er at med coveret på så ser du ikke blinkingen fra menyknappen (ved tapte anrop, innkomne meldinger).

 

Skjønte ikke helt hva du mente med om kamera er dekket ... tenker du på linsen så kan jo ikke den være dekket hvis du skal kunne knipse, så den er udekket på coveret fra mshop.

 

Altså, skjønner jo at ikke selve linsen og slik kan være dekka da :p Men som du ser her (Eksempel litt ned på siden), så er det dekt over store deler. På den jeg har er det bare et stort hull til hele "kameradelen". Dvs null beskyttelse til den. Ok, bra det fungerer å trykke godt selv om den knappen har dekka :) Et lite minus er som du sier ja, at man ikke får sett blinkinga.

 

Slik ser mitt ut:

Deksel fra ebay

 

De på ebay med samme navn, er de like? Bestilte meg et bra ebay, men dekker ikke like lang ned som det dere har. Har heller ikke noe over kamera.. En anna ting, meny/tilbake-knappen, hvordan er det med deksel over? :)

Søker du på produktnavnet, CC-1005 finner du de originale.

Slike som denne er billigere men ikke av helt samme kvalitet.

 

Takk, var det jeg lurte på ;)

du ser blinkinga på det originale CC-1005. Bruker det selv og kan anbefales. Telefonen ble faktisk bedre å holde i nå.

Lenke til kommentar

Fikk akkurat faktura fra telenor. Ble overrasket over etableringsgebyr. Har noen av dere andre opplevd dette? Minnes å huske at etableringen var gratis men finner ikke dette på telenors sider. Kan noen bekrefte at jeg har drømt/bekrefte at jeg husker rett?

Jeg fikk også 200 kroner i etablering, men en melding til Telnor fikset det problemet og jeg fikk en kredittnota på 200 kroner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...