Gå til innhold

Nokia N8 12 megapixler 720P, HDMI, AMOLED, symbian 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Noen andre som syns mobilen bruker mer strøm enn før Anna oppdateringen ??

 

Jeg syns min bruker markant mer strøm enn tidligere :cry: jeg bruker også "app stop" så vet att det ikke er åpne programmer som drar opp forbruket...

Lurer litt på det samme selv. Har ikke prøvd App Stop, men bruker lite 3G, wifi og slike funksjoner så den pleier vare i mange dager.

Syns den går litt fortere tom nå, men har ikke hatt Anna i mange dager.

Lenke til kommentar

Loggen på WLAN-tilkoblinger virker ikke etter jeg fikk "Anna".

Ser jo ringte ut/inn, sendte sms/mms osv, men nå er det ikke noe logg for WLAN-tilkoblingen lenger.

Andre som har samme problem, og som har funnet ut av dette?

 

Min yr-app fungerer bra ser det ut til.

Men ingen som har svar på det over her jeg lurer på?

Gidder dere som bruker wlan sjekke om dere ser noe logg på når dere har vært tilkoblet?

Siste jeg ser ang wlan i loggen er fra den 18, da jeg la inn "Anna".

Lenke til kommentar

 

 

Min yr-app fungerer bra ser det ut til.

Men ingen som har svar på det over her jeg lurer på?

Gidder dere som bruker wlan sjekke om dere ser noe logg på når dere har vært tilkoblet?

Siste jeg ser ang wlan i loggen er fra den 18, da jeg la inn "Anna".

 

Dessverre så ser det ut til at loggen min ble nullstilt når jeg knota med div reinstalls, men jeg ser ikke noe wlan oppføringer her nei, dog jeg er litt usikker på hvor de skal være, har du gått inn på valg->filter og sjekket forresten?

Lenke til kommentar

Fikk denne tilbakemeldingen i ettermiddag fra utviklerene av yr-appen: Fant feilen. Ser ut til å være en server bug. Håper vi kan fikse med NRK imorgen, så slipper dere oppgradere. Stay tuned.

 

G9-Alt :D

 

Nå må jeg bare få fiksa login på Ovi-store, så er telfonen min i tip-top stand igjen... :D

Lenke til kommentar

 

 

Min yr-app fungerer bra ser det ut til.

Men ingen som har svar på det over her jeg lurer på?

Gidder dere som bruker wlan sjekke om dere ser noe logg på når dere har vært tilkoblet?

Siste jeg ser ang wlan i loggen er fra den 18, da jeg la inn "Anna".

 

Dessverre så ser det ut til at loggen min ble nullstilt når jeg knota med div reinstalls, men jeg ser ikke noe wlan oppføringer her nei, dog jeg er litt usikker på hvor de skal være, har du gått inn på valg->filter og sjekket forresten?

Har sjekket alt.

Her er det jeg har pleid å se loggen på alt, sms/mms, wlan, osv.

Siste tilkobling på wlan er fra den 18, da jeg la inn "Anna"

post-57581-0-21939400-1314008949_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Nå har jeg E7 og ikke N8, men ettersom jeg også fikk Anna igår så håper jeg det er greit at jeg får poste litt her. Kan prøve å dele ting opp i + og -.

 

 

+ Stort sett litt raskere menyer.

+ QWERTY i portrait-mode, fungerer fint med swype.

+ Noen logiske valg som: når jeg bytter profil fra hjemmeskjermen så får jeg se liste over alle profilene med en gang uten å scrolle. Ettersom plassen alltid har vært der til å vise hele listen var ikke dette så dumt.

+ Shazam og noen andre programmer fulgte med.

+ Smoothere overgang mellom home screens.

+ Litt mer logisk nettleser denne gangen, du går faktisk en side tilbake når du trykker på tilbakeknappen.

 

Og nå til minus lista:

 

-Ja, loggen har slutta å fungere. Det siste som er oppført hos meg er en SMS som jeg aldri har sendt (til 2012), mulig det er noen greier Nokia sendte under oppdateringen, det er iaf ingenting slikt i utboksen.

 

- Jeg skjønner at man ønsker nye ikoner etter oppdatering, men disse var ikke helt bra etter min mening, de jeg hadde før så mer gjennomført ut, mens de nye ser ut til å være designet for/av barnehageunger.

 

- Nettverk. Vet ikke om det er bare meg, men oppsettet mitt er så å si ødelagt nå. Mange applikasjoner kan åpenbart ikke starte en nettverkstilkobling når WLAN er tilgjengelig. Om jeg sitter hjemme med tilgjengelig WLAN må jeg først koble meg på WLAN'et og så starte en eventuell app som bruker nett.

Eksempel: alt i innstillinger er på auto, wlan scan off, jeg er hjemme. Starter nettleser/mail/FB-app --> får en error på tilkoblingen. Disse greier altså ikke å starte en tilkobling. Er jeg derimot utenfor wlan'et mitt så starter de en 3G-tilkobling helt fint.

 

Jeg har lyst til å gå rundt uten å scanne for WLAN 24/7 og når jeg er hjemme der jeg vet det er WLAN så ønsker jeg kun å trykke på Facebook/mail og at mobilen kobler meg på WLAN og ikke gir meg error fordi jeg glemte å søke etter og manuelt koble meg på wlanet i forkant (slik det var før).

 

EDIT:

 

- Socially sync'er fortsatt kontaktbilder fra facebook i oppløsning a.la 32x32 piksler. Bilder ser ut som grøt, man kjenner nesten ikke igjen personen. De har nå hatt flere oppdateringer, dette burde absolutt ha vært fikset.

Endret av E.C.
Lenke til kommentar

Nå har jeg E7 og ikke N8, men ettersom jeg også fikk Anna igår så håper jeg det er greit at jeg får poste litt her. Kan prøve å dele ting opp i + og -.

 

 

+ Stort sett litt raskere menyer.

+ QWERTY i portrait-mode, fungerer fint med swype.

+ Noen logiske valg som: når jeg bytter profil fra hjemmeskjermen så får jeg se liste over alle profilene med en gang uten å scrolle. Ettersom plassen alltid har vært der til å vise hele listen var ikke dette så dumt.

+ Shazam og noen andre programmer fulgte med.

+ Smoothere overgang mellom home screens.

+ Litt mer logisk nettleser denne gangen, du går faktisk en side tilbake når du trykker på tilbakeknappen.

 

Og nå til minus lista:

 

-Ja, loggen har slutta å fungere. Det siste som er oppført hos meg er en SMS som jeg aldri har sendt (til 2012), mulig det er noen greier Nokia sendte under oppdateringen, det er iaf ingenting slikt i utboksen.

 

- Jeg skjønner at man ønsker nye ikoner etter oppdatering, men disse var ikke helt bra etter min mening, de jeg hadde før så mer gjennomført ut, mens de nye ser ut til å være designet for/av barnehageunger.

 

- Nettverk. Vet ikke om det er bare meg, men oppsettet mitt er så å si ødelagt nå. Mange applikasjoner kan åpenbart ikke starte en nettverkstilkobling når WLAN er tilgjengelig. Om jeg sitter hjemme med tilgjengelig WLAN må jeg først koble meg på WLAN'et og så starte en eventuell app som bruker nett.

Eksempel: alt i innstillinger er på auto, wlan scan off, jeg er hjemme. Starter nettleser/mail/FB-app --> får en error på tilkoblingen. Disse greier altså ikke å starte en tilkobling. Er jeg derimot utenfor wlan'et mitt så starter de en 3G-tilkobling helt fint.

 

Jeg har lyst til å gå rundt uten å scanne for WLAN 24/7 og når jeg er hjemme der jeg vet det er WLAN så ønsker jeg kun å trykke på Facebook/mail og at mobilen kobler meg på WLAN og ikke gir meg error fordi jeg glemte å søke etter og manuelt koble meg på wlanet i forkant (slik det var før).

 

EDIT:

 

- Socially sync'er fortsatt kontaktbilder fra facebook i oppløsning a.la 32x32 piksler. Bilder ser ut som grøt, man kjenner nesten ikke igjen personen. De har nå hatt flere oppdateringer, dette burde absolutt ha vært fikset.

 

På min telefon har jeg slått av wlan scanning, kommer jeg hjem, kobler den seg til wlan uansett, eller om jeg er på jobb. Mao. er jeg i nærheten av ett kjent WLAN nettverk så kobler den seg til det fremfor 3G.

men det er viktig å sette prioriteringslista rett, at WLAN skal være prioritert fremfor telefonnettet.

Lenke til kommentar

Ny versjon av DLNA softwaren er også lansert :thumbup:

Nokia pøser på med updates om dagene, supert ;)

 

Bedre støtte for PS3/Xbox og diverse TV og formatstøtte, følgende er forbedret:

 

New release out - 15.08.2011 -v.10.02(4)

 

■Bug fix for handling large media amount with Xbox

■Bug fix for PS3 music and videos stopping problem

■Better interoperability (e.g. with new Samsung TVs, Philips TV and MP4, better Matroska support)

■Some performance improvements

 

Syns også den virker merkbart raskere enn tidligere :)

 

Lastes ned herfra:

http://betalabs.nokia.com/apps/nokia-play-to/download_and_installation

Endret av leirdueredet
Lenke til kommentar

Veldig spent på hva som skjer på onsdag iallefall.. er vel gjerne Belle som kommer ut, også kjent som PR 3.0 ? :D

 

Tror det ja. Mange som sier at Anna ble utsatt så mye pga klargjøring til Belle ble inkludert. Tror ikke det tar veldig lang tid før vi får Belle

Lenke til kommentar

Veldig spent på hva som skjer på onsdag iallefall.. er vel gjerne Belle som kommer ut, også kjent som PR 3.0 ? :D

 

Tror det ja. Mange som sier at Anna ble utsatt så mye pga klargjøring til Belle ble inkludert. Tror ikke det tar veldig lang tid før vi får Belle

 

Jeg tipper det er lansering av belle ikke release, men belle skal komme innen året sier ryktene.

Lenke til kommentar

Fikk denne tilbakemeldingen i ettermiddag fra utviklerene av yr-appen: Fant feilen. Ser ut til å være en server bug. Håper vi kan fikse med NRK imorgen, så slipper dere oppgradere. Stay tuned.

 

Vet du noe mer? ser i kommentarene på ovi store at det er mange som sliter etter anna.

Endret av Dipso
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...