Gå til innhold

Nokia N8 12 megapixler 720P, HDMI, AMOLED, symbian 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som har fått nokia pure fonten til å funke i Anna. Vanlig metode med å legge fonten i \resources\fonts\ gir problemer med manglende tegn(noten ved generell/lydløs etc) og rar font i QT-apps...

 

Fant en fix:

 

http://forum.dailymobile.se/index.php?topic=52861.new#new

 

Anbefaler alle å teste ut "nokia pure" fonten i stedet for default. Ser mye penere ut, og har ingen risiko så lenge du legger filene på SD-kortet, da eventuelle problemer kan fikses med å ta ut SD-kortet før du booter telefonen, eller koble til telefonen med usb avslått og fjerne filene fra SD kortet fra pc'en.

 

------------------------------------------------------------

 

Men jeg har en ny issue:

 

Er det noen andre som har trøbbel med å få yr.no appen til å funke etter oppdatering til symbian Anna?

Endret av Dipso
Lenke til kommentar

Men jeg har en ny issue:

 

Er det noen andre som har trøbbel med å få yr.no appen til å funke etter oppdatering til symbian Anna?

 

Yr.no appen fungerer fint på min mobil etter oppdateringen ;)

 

Grrr... fillern, Hos meg virker det som den nekter å oppdatere seg, og søk funker ikke i heletatt, og nå har jeg prøvd en rekke reinstalls av Yr.no appen óg symbian Anna.

 

det virker faktisk som den ikke klarer å koble seg på nettet i heletatt.. alle andre apps klarer det fint...

Endret av Dipso
Lenke til kommentar

Men jeg har en ny issue:

 

Er det noen andre som har trøbbel med å få yr.no appen til å funke etter oppdatering til symbian Anna?

 

Yr.no appen fungerer fint på min mobil etter oppdateringen ;)

 

Grrr... fillern, Hos meg virker det som den nekter å oppdatere seg, og søk funker ikke i heletatt, og nå har jeg prøvd en rekke reinstalls av Yr.no appen óg symbian Anna.

 

det virker faktisk som den ikke klarer å koble seg på nettet i heletatt.. alle andre apps klarer det fint...

 

Jeg har samm problem, og snakket med en av utviklerene på twitter. Det viser seg at appen har problemer med det nye "tastaturet". Den registrerer ikke inntasting fra det. De jobber med saken og kommer nok en oppdatering snart. Jeg fikk appen til å finne min posisjon ved å aktivere gps-søk

Lenke til kommentar

Men jeg har en ny issue:

 

Er det noen andre som har trøbbel med å få yr.no appen til å funke etter oppdatering til symbian Anna?

 

Yr.no appen fungerer fint på min mobil etter oppdateringen ;)

 

Grrr... fillern, Hos meg virker det som den nekter å oppdatere seg, og søk funker ikke i heletatt, og nå har jeg prøvd en rekke reinstalls av Yr.no appen óg symbian Anna.

 

det virker faktisk som den ikke klarer å koble seg på nettet i heletatt.. alle andre apps klarer det fint...

 

Jeg har samm problem, og snakket med en av utviklerene på twitter. Det viser seg at appen har problemer med det nye "tastaturet". Den registrerer ikke inntasting fra det. De jobber med saken og kommer nok en oppdatering snart. Jeg fikk appen til å finne min posisjon ved å aktivere gps-søk

 

Bra de ser på saken, men hos meg så fungerer det ikke, selv med gps-søk... :( Den finner noe, men det er liksom helt blankt. Jeg fikk den til å starte med default som er "oslo" en gang, men med en gang jeg adda gps-søket så ble det bare rot... jeg får prøve litt mer knoting... :p

Lenke til kommentar

 

Grrr... fillern, Hos meg virker det som den nekter å oppdatere seg, og søk funker ikke i heletatt, og nå har jeg prøvd en rekke reinstalls av Yr.no appen óg symbian Anna.

 

det virker faktisk som den ikke klarer å koble seg på nettet i heletatt.. alle andre apps klarer det fint...

 

Det har nok isåfall ikke noe med Anna oppdateringen å gjøre, da skulle det jo ikke fungert hos noen ?

 

Jeg har Anna og yr.no fungerer uten problemer, er ingen forskjell fra tidligere (før oppdateringen). Sikker på det ikke er noen annet hos deg som gjør det ?

Lenke til kommentar

Jeg har Anna og yr.no fungerer uten problemer, er ingen forskjell fra tidligere (før oppdateringen). Sikker på det ikke er noen annet hos deg som gjør det ?

 

Vel, det er meget mulig, men jeg begynner å gå tom for idéer, så jeg har mailet den som står som kontaktperson for yr.no på ovi for å høre hva de sier, for faktum er at å avinstallere yr ikke funker. Og ei heller å legge inn firmware på nytt. :/

 

Det er også naturlig for meg å sette oppdateringen og feilen i forbindelse, fordi yr sluttet å fungere rundt samme tid som jeg oppdaterte, så enten så er det noe som gikk galt som følge av oppdateringsprosessen, eller så er det oppdateringen i seg selv som gjorde det.

 

Skal gjøre litt mer research i kveld og se hva jeg finner ut. Er noen muligheter som ikke er helt utforsket enda. :)

Endret av Dipso
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...