Andy x Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 (endret) Det og starte bilen på gir, sliter det veldig på gir og clutch? Endret 27. april 2010 av andreq
Complexity Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 Ikke noe mere enn å stå i ett kryss med bilen i gir og clutchen inne.
Skavold Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 Hva mener du egentlig med å starte bilen i gir?
Fradrik Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 Å gjøre det to-tre ganger i bilens levetid ( ut og inn fra verkstedet ved defekt cluchwire ect ) går helt fint. No problem. Hvorfor skal du egentlig gjøre det? Det er jo ingen som helst vits i det.
Gjest Slettet+13412342564 Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 (endret) Starter alltid bilen i gir, clutchen og bremsepedalen dytter jeg alltid inn pga vane, selv om bilen står i fri. Slitasjen er jo minimal... Endret 27. april 2010 av Slettet+13412342564
Fradrik Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 Starter alltid bilen i gir, clutchen og bremsepedalen dytter jeg alltid inn pga vane, selv om bilen står i fri. Slitasjen er jo minimal... Åja, det var kanskje sånn trådstarter mente. Ja nei det er problemfritt.
kremt Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 Du mener som å starte bilen med hjelp av å trille igang og sette den i gir? Har gjort det mange ganger selv, ingen problem. Men du bør kunne en viss teknikk på akkurat det for at det skal gå penest mulig. Var utrolig kjekt når starteren gikk ad dundas, bare å trille ivei Men ikke kvele på rødt lys i rushtiden, da er du fucked
Andy x Skrevet 27. april 2010 Forfatter Skrevet 27. april 2010 (endret) Starteren er helt dø. Så må derfor trille den i gang, så var litt usikker på om clutchen og giret kan ta noe skade av at jeg starter den på gir i en liten periode. Endret 27. april 2010 av andreq
kremt Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Bør helst bruke 2. eller 3. ja, får en mye mykere start da. Stor sjanse for blokkering i 1.
Mythos Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Det er ikke noe problem å trille bilen i gang. Det største problemet må være at du alltid må passe på å parkere i nedoverbakke. Jeg foretrekker å ha startmotor som virker.
kremt Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Det kan være et MEGET stort problem å finne parkering nedover, rett og slett jævlig lite moro å kjøre rundt når man vet at bilen må trillstartes...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå