Gå til innhold

[Løst] Windows Update Funker Ikke


Anbefalte innlegg

Hei,

Windows updaten min funker ikke... og jeg tror jeg har funnet grunnen.. Jeg hadde lånt bort pcn et par dager.. så var det kompisen min som hadde planlagt å laste ned Piratversjon av W7... og da lette han etter crack.. og han fant RemoveWAT.. og da "testet" han den på min pc!! og nå vil ikke Windows Update funke.. noen som vet hvordan jeg fikser dette ? evt. hvordan jeg InstallererWAT ? og RestoreWAT på selveprogrammet funker ikke.. ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fant noe her du kan prøve:

 

* Uninstall RemoveWAT

* Run sfc /scannow

* Check if a service called software protection service is set to automatic (delayed start) & is running

 

Men har forstått det slik at RemoveWat gjør nokså store endringer, så det er ikke sikkert du får den helt bort.

Lenke til kommentar

Bruk System Restore og gå tilbake til før han la inn den.

 

Som Sagt så er det en stund siden :p så husker ikke når det var.. pluss at jeg tenkte på om det fantes andre måter ? som som å uninstalle RemoveWAT / InstallereWAT

 

Det finnes jo liksom ikke support på et piratprogram... blir jo feil å drive å spørre om det her. Prøv å finn ut hvem som har laget programmet, og finn et forum som tillater at man faktisk spør om hjelp ang piratprogramvare.

 

RemoveWAT er IKKE et Microsoft produkt, eller noe vanlig produkt. Det er en crack, som fjerner alt som har med WAT å gjøre på pcen, og er ikke så enkelt å bli kvitt, siden det gjør store endringer med mange systemfiler.

Funker ikke Uninnstall, så har du ikke så mange valg:

1. formatere - legge inn Windows 7 på nytt.

2. legge tilbake gammel kopi, noe du selv sier er umulig. Da gjenstår alternativ 1.

 

Så har du lært å ikke låne bort pcen til folk som driver med piratkopiering, for det lønner seg ikke som du sikkert har skjønt nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...