Gå til innhold

Tråden for BI-studenter!


fanelli

Anbefalte innlegg

jeg har prøvd å skrive hele oppgavene, for å få bedre oversikt likssom... men noen av spørsmålene er så omfattende og innviklet at jeg aner ikke om jeg skriver det som en bør skrive i oppgaven...

nå prøver jeg å lage små tankekart rundt oppgavene jeg og:)

 

hvilke oppgaver håper vi at vi får?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har kutta ut tre av oppgavene, så er snart ferdig med tankekart. Hvordan jeg skal pugge etterpå vet jeg ikke. Eventuelt få noen til å høre meg, skrive tankekart flere ganger, se på Paradise... Vet ikke helt hva jeg skal gjøre.

 

Noen gode forslag fra noen som får gode karakterer tross en "husker ikke hva jeg spiste til frokost"- hukommelse?

Lenke til kommentar

Halla, peepz!

 

Jeg har et spørsmål. Har kommet inn på eiendomsmegling i Oslo, men er ikke hundre prosent sikker på at det er det jeg vil studere. Er litt keen på ØKAD også, og utrolig nok litt keen på finans.

 

Men jeg ser jo at blåfagene har mye de samme fagene på førsteåret, så jeg lurte på om det er noen som har noe peiling på om det går an å bytte linje i løpet av året? Evt. etter førsteåret?

 

Hvis jeg skulle ombestemme meg, naturligvis..

Lenke til kommentar

Jeg har kutta ut tre av oppgavene, så er snart ferdig med tankekart. Hvordan jeg skal pugge etterpå vet jeg ikke. Eventuelt få noen til å høre meg, skrive tankekart flere ganger, se på Paradise... Vet ikke helt hva jeg skal gjøre.

 

Noen gode forslag fra noen som får gode karakterer tross en "husker ikke hva jeg spiste til frokost"- hukommelse?

 

Haha, se på paradise faktisk :p Ja, det hjelper nok masse :p

Lenke til kommentar

jeg har prøvd å skrive hele oppgavene, for å få bedre oversikt likssom... men noen av spørsmålene er så omfattende og innviklet at jeg aner ikke om jeg skriver det som en bør skrive i oppgaven...

nå prøver jeg å lage små tankekart rundt oppgavene jeg og:)

 

hvilke oppgaver håper vi at vi får?

 

Vi håper vi får alt ifra oppgave 2 til 10 :)

Lenke til kommentar

Hvordan gikk det i dag på org?

 

Hvilke oppgaver valgte dere?

 

Hvor mange sider skrev dere?

 

Jeg for min del valgte oppgave 1 og 2. Var egentlig fornøyd med de oppgavene som ble gitt. Det var vel 3 stk jeg ikke hadde snøring på, som om vi hadde fått de hadde jeg hatt store problemer. Endte opp med litt for mange sider tror jeg... :(

Lenke til kommentar

Hvordan gikk det i dag på org?

 

Hvilke oppgaver valgte dere?

 

Hvor mange sider skrev dere?

 

Jeg for min del valgte oppgave 1 og 2. Var egentlig fornøyd med de oppgavene som ble gitt. Det var vel 3 stk jeg ikke hadde snøring på, som om vi hadde fått de hadde jeg hatt store problemer. Endte opp med litt for mange sider tror jeg... :(

 

Jeg kunne ikke blitt mer glad for oppgavene! Mine tre "yndlingsoppgaver" , Så jeg hadde absolutt ingenting å klage på! Jeg tok også oppgave 1 og 2, og syntes det gikk helt greit :) Det er vel ikke noe å klage på at du fikk for mange sider? Det er jo bare bra?! Jeg fikk 13 sider totalt..

Men hørte noen som snakka om at di hadde skrevet 16 sider om den oppgaven om motivasjon!! Sykt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...