Gå til innhold

Tråden for BI-studenter!


fanelli

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som klagd på karakter å kan fortelle hvordan de gikk? Fikk en C i ORG å er sykt skuffet. Svarte på begge spm. Hadde med relevante teorier å drøftet..

Bare å be om en begrunnelse. Det må du uansett om du vil klage. Da får du grunnen før du evt tar sjansen på å klage. Har bedt om mange begrunnelser selv, men aldri tatt det videre til klage.

Endret av Gennaro
Lenke til kommentar

Det står ingenting om språk, men det er ikke til å legge skjul på at sensorer vel også kan bli påvirket av andre faktorer enn kun innholdet i oppgaven. Det er ingen ulempe om man kan skilte med et sterkt språk i tillegg til en sterk oppgave.

 

Heldigvis kan man be om begrunnelse, og da merker man jo fort om man er enig eller ikke :) Fikk selv en B nå som vi ba om begrunnelsepå, og er helt enig det som stod der og skjønner i etterkant hvorfor vi så vidt ikke fikk A.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg har et spørsmål til dere som går på BI Oslo. Når burde jeg sende inn søknaden? Jeg har tenkt å søke Økonomi og Administrasjon og jeg vet at BI har fortløpende inntak, men det er vel lurt å søke før den ordinære søknadsfristen på 15. april(?) regner jeg med.

 

Når sendte dere inn søknaden?

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg har et spørsmål til dere som går på BI Oslo. Når burde jeg sende inn søknaden? Jeg har tenkt å søke Økonomi og Administrasjon og jeg vet at BI har fortløpende inntak, men det er vel lurt å søke før den ordinære søknadsfristen på 15. april(?) regner jeg med.

 

Når sendte dere inn søknaden?

De fleste kommer inn. Hvis du vet at du skal gå på BI og det ikke er sånn at det står mellom BI og noen andre skoler burde du bare søke så fort du kan.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hei!

 

Jeg har et spørsmål til dere som går på BI Oslo. Når burde jeg sende inn søknaden? Jeg har tenkt å søke Økonomi og Administrasjon og jeg vet at BI har fortløpende inntak, men det er vel lurt å søke før den ordinære søknadsfristen på 15. april(?) regner jeg med.

 

Når sendte dere inn søknaden?

De fleste kommer inn. Hvis du vet at du skal gå på BI og det ikke er sånn at det står mellom BI og noen andre skoler burde du bare søke så fort du kan.

 

Etter at de la ned BI Drammen og BI Kristiansand er antall plasser kraftig redusert. Ergo er det plass til færre.

Lenke til kommentar

Jeg sendte min i april. Går du på vgs nå? I tilfelle vil du ikke få plass før du har ettersendt papirer på fullført vgs.

 

Det er vel også slutt på tiden da alle kom inn. Usikker på hva snittet for å komme inn i Oslo er.

 

Har fullført VGS. Sendte BI en epost for en måned siden og de sa at det var snittet var på 32 poeng i fjor og at det vil ligge rundt dette i år også, vil ikke bli store forskjeller.

 

 

 

Hei!

 

Jeg har et spørsmål til dere som går på BI Oslo. Når burde jeg sende inn søknaden? Jeg har tenkt å søke Økonomi og Administrasjon og jeg vet at BI har fortløpende inntak, men det er vel lurt å søke før den ordinære søknadsfristen på 15. april(?) regner jeg med.

 

Når sendte dere inn søknaden?

De fleste kommer inn. Hvis du vet at du skal gå på BI og det ikke er sånn at det står mellom BI og noen andre skoler burde du bare søke så fort du kan.

 

 

Takk for svar begge to :)

Lenke til kommentar

Når er det vi 1. klassinger på økad skal velge valgfag for neste år? Finnes det noen oversikt over hvilke kurs man kan velge?

du får informasjon fra skolen i god tid. Selve valget gjøres i sommerferien. Skal ligge info om fag på atbi. Men tilbudet varierer på de forskjellige skolene. Personlig økonomi var mitt valgfag i tredje semester. Skulle jeg valgt om igjen ville jeg tenkt valgfag i 3&4 semester utifra hvilken fordypning jeg har nå i tredje klasse.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...