Gå til innhold

Hvor kjøpe MS points?


cossiemk1

Anbefalte innlegg

Leste en artikkel i VG for ikke så lenge siden at Sony også skal begynne å ta betalt for å spille på nett?

 

Uansett leverer MS en bra og stabil xbox live tjeneste, jeg har spilt nesten daglig i 3 år og har aldri opplevd uforutsette problemer/nedetid. De 69 kronene det koster i måneden er billigere enn mange andre abbonnement her til lands som gir mye lavere underholdsningsverdi for min del. Så jeg klager ikke.

 

Hvorfor er microsoft "skurker" når det gjelder VISA informasjon? Virker som de har veldig fokus på sikkerhet rundt kundenes VISA informasjon sånn jeg ser det. Jeg føler meg ikke utrygg når jeg gir bort VISA infoen min til MS og Xbox Live.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Helt enig i det du sier, men samtidig koster det vel ikke 69kr/mnd hvis man undersøker litt.

Endret av Slettet-uVTr2vDm
Lenke til kommentar

Jeg vet at reklamering er forbudt, men på www.xbl.no kan du kjøpe

MS-points ved å benytte deg av forhåndsbetaling til bank!

 

Ser ikke ut til at paypal får bestemt seg helt... Først fikk jeg en mail om at transaksjonen ikke gikk gjennom fordi kontoen ikke var verifisert, og svarte da med en sur mail tilbake...

 

Så i går fikk jeg plutselig mail om at pengene var overført, og at jeg kunne begynne å bruke paypalkonton min.

Så nå har jeg kjøpt 2100 ms point for ca 148kr :D

 

Takk til 530XD for link til billig points ;)

Endret av cossiemk1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...