Gå til innhold

Fortjener hvite mennesker å overleve?


Anbefalte innlegg

Det er ingen hemmelighet at alle hvite land må ha innvandring, integrering og assimilering. Dette skal ende i en smeltedigel hvor alle skal bli brune. Men denne smeltedigel-ideen blir bare påtvunget hvite land. Prøv å protester mot ikke-hvit innvandring og du vil bli kalt rasist. Hvis du mener hvite fortjener å overleve som alle andre folk, så vil du få "antirasister" etter deg. Bare se på responsen på denne tråden.

 

Antirasister er like antihvite som det nazistene var antisemittisk. Nazistene mente jødene var onde og så for seg en verden uten jøder. Antirasister mener at hvite mennesker er onde og ser for seg en smeltedigel, altså en verden uten hvite.

 

Jeg derimot mener at det bør være plass til alle raser og etniske grupper er på jorden, separert slik at vi kan bevare mangfoldet. Er det ikke mangfold som er så bra? ;) Men antirasister er vel ikke for mangfold når dette mangfoldet inkluderer hvite...

 

Så at de motstrider "allmenn kunnskap" betyr at det ikke kan være sant?

 

Se hvordan en degenert nordmann blir seende ut, han får ikke bevare sitt blonde hår og blå øyne, der har du bevis i lange baner for at det norske folks genetikk er blant det reneste i verden.

 

At det finnes krefter som jobber for utryddelsen av det virkelige Israelittene burde ikke overraske noen, du forventer vel ikke at de sier rett ut at de jobber for dette målet? hva slags kilder forventer du egentlig? deres kilder? dagbladet eller wikipedia?

 

Se på mengden asylmottak som opprettes til den store gullmedalje, du tror vel ikke alvorlig at det ikke ligger storfinans bak dem?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slik jeg forstår deg så svarer du altså JA på spørsmålet om hvite mennesker fortjener å overleve. Hvis det er riktig så er det veldig hyggelig :)

 

 

 

Jeg stiller meg skeptisk til hele rasebegrepet, i hvertfall slik det blir misbrukt på det skammeligste av noen på dette forumet. Jeg tenker først og fremst mennesker, ikke "rase" eller etnisitet. Og mennesker bør behandles først og fremst som individer, ikke basert på hvilken etnisitet de tilhører. Så jeg har ikke så stort forhold til "den hvite rase" i seg selv. Eller jøder eller svarte, for den saks skyld. Men jeg er for mangfold, og jeg synes det er trist om mangfold, kulturer eller etnisiteter forsvinner. Så,nei, jeg er ikke uenig.

Lenke til kommentar

Jeg mener at hvite mennesker fortjener å overleve. Jeg mener også at jøder har rett til å eksistere selv om ikke Israel er 100% jødisk.

 

Så hva mener du egentlig? At hvite ikke har rett til å overleve fordi Senegal er mangfoldig?

 

Jeg spør om den hvite rase, min rase, har rett til å eksistere og du svarer med: "Det er meningsløst å si at "raser har rett til å eksistere"."

 

Ser du hvorfor jeg tror du er antihvit?

 

 

Poenget er vel at det er veldig langt ifra sant, vet ikke helt hvordan du definerer fargede land, men du kan jo trekke fram et som er etnisk og kulturellt rent?

 

Senegal f.eks:

 

Ethnic groups:

Wolof 43.3%, Pular 23.8%, Serer 14.7%, Jola 3.7%, Mandinka 3%, Soninke 1.1%, European and Lebanese 1%, other 9.4%

Religions:

Muslim 94%, Christian 5% (mostly Roman Catholic), indigenous beliefs 1%

Languages:

French (official), Wolof, Pulaar, Jola, Mandinka

 

Der har vi ikke mye homogen befolkning.

 

Det er meningsløst å si at "raser har rett til å eksistere". Mennesker, individer har rett til å eksistere. Hvis du mener at den hvite rasen skal overleve, så er egentlig det eneste du kan gjøre er å gifte deg med en hvit person og så fortelle unga sine at de bør gifte seg med hvite.

Lenke til kommentar

Slik jeg forstår deg så svarer du altså JA på spørsmålet om hvite mennesker fortjener å overleve. Hvis det er riktig så er det veldig hyggelig :)

 

Mennesker fortjener å overleve. Hvite mennesker er en del av det kulturelle mangfoldet, og jeg ville synes det var synd om de forsvant, på samme måte som jeg ville syntes det var synd om svarte forsvant. Men som sagt så tenker jeg først og fremst mennesker, det er for meg ikke særlig relevant hvilken hudfarge de har.

Lenke til kommentar

Det finnes ingen hvit rase. Du kan spore genene tilbake tusenvis av år, og du vil finne at vi alle stammer fra en forholdsvis liten flokk mennesker i Afrika for tusenvis av år siden. Siden da har vi spredt oss for alle kontinenter, og genetiske forskjeller har oppstått på grunn av innavl.

 

Så hvis dere er så jævlig stolt av innavlen deres at dere vil fortsette å bare ligge med andre med samme genetiske bakgrunn, så får dere gjøre det. Men prøv ikke å påtvinge oss de samme white trash semi-nazistiske holdningene deres.

Lenke til kommentar

Poenget var vel at hvite mennesker fortjener å overleve. Ikke om ariere har mye eller lite å skryte av.

 

Så hva mener du, har hvite mennesker rett til å overleve?

 

Om det er slik du definerer ariere har vi enda mindre å skryte av.

De gamle egypterne som bygde pyramidene var ihvertfall ikke ariere. Grekerne var ikke ariere. Romerne var ikke ariere. Franskmenn og spanjoler er ikke ariere.

Frem til 1500-tallet har arierne ca. 0 teknologiske gjennombrudd å skryte av. Ikke så veldig mye etter den tid heller. Men du kan vel nevne i fleng.

 

Ariere fant ikke opp hjulet, irrigasjon, vekselbruk, kompass, krutt/skytevåpen eller stål for å nevne noen av de viktigste teknologiene som var grunnlaget for vestens dominans fra og med oppdagelsen av Amerika.

 

Flott video forresten. Den understreker det implisitte poenget ditt når du underbygger teoriene dine med en video av en afroamerikaner som åpenbart er minst like paranoid som deg selv. Snakk om internasjonale finanskrefter.

Lenke til kommentar

Mange benekter rase. Folkemordkonvensjonen fra 1948 gjør det ikke. Hvorfor så antihvit?

 

Mener du at hvite ikke har rett til å eksistere fordi menneskeheten oppsto i Afrika?

 

Det finnes ingen hvit rase. Du kan spore genene tilbake tusenvis av år, og du vil finne at vi alle stammer fra en forholdsvis liten flokk mennesker i Afrika for tusenvis av år siden. Siden da har vi spredt oss for alle kontinenter, og genetiske forskjeller har oppstått på grunn av innavl.

 

Så hvis dere er så jævlig stolt av innavlen deres at dere vil fortsette å bare ligge med andre med samme genetiske bakgrunn, så får dere gjøre det. Men prøv ikke å påtvinge oss de samme white trash semi-nazistiske holdningene deres.

Lenke til kommentar

Europeiske mennesker har unike genetiske trekk som ble skapt gjennom en istid med vandring og tilpasning til den unike miljøet i Eurasia. De har levd i Europa i tusener av år og formet unike kulturer og nasjoner. Innen 50 år vil de fleste europeere være minoriteter i sine land, det gjelder: Norge, Sverige, England, Frankrike, Tyskland, Italia, Hellas, osv. På samme tid vil alle afrikanske og asiatiske land være 100% etnisk bevart slik de har vært gjennom tusener av år.

Har du kilder for disse påstandene?

 

Det norske folk er blant de mest renrasede på planeten og derfor verdig bevaring, men det er også akkurat grunnen til at internasjonale finanskrefter har bestemt seg for at vi skal utryddes, de har faktisk jobbet for dette målet i lang, lang tid, lengere enn de fleste norske ateister kan forestille seg.

 

Når noen kommer å sier at problemet knyttet til innvandring og uhindret rasemiksing er muslimer/islam så blir jeg mistenksom med en gang, for her er det tydelig at vedkommende enten ikke forstår realiteten eller med vilje og viten prøver å få den til å fremst som noe annet enn den er.

Hvordan definerer du rase? Har du kilder for disse påstandene?

Lenke til kommentar

Sikker på at hudfarge ikke har noe å si for deg?

 

Hva om man hadde hatt en politikk som på ikke-voldelig vis ville ført til at hele jordens befolking om 100 til 200 år ble hvite? Hadde det vært greit? Siden hudfarge ikke har noe å si og det er det indre som teller? Vi må se individer fremfor "oss" og "dem" vettu ;)

 

Jeg tror nok en god del afrikanere, hvite, asiater, jøder med flere ville ha protestert kraftig...

 

 

Mennesker fortjener å overleve. Hvite mennesker er en del av det kulturelle mangfoldet, og jeg ville synes det var synd om de forsvant, på samme måte som jeg ville syntes det var synd om svarte forsvant. Men som sagt så tenker jeg først og fremst mennesker, det er for meg ikke særlig relevant hvilken hudfarge de har.

Lenke til kommentar

Som basis for videre diskusjon bør dere velge en definisjon av begrepet rase å forholde dere til før debatten går videre. Det meningsløst å argumentere for hverken det ene eller det andre om dere definerer rasebegrepet ulikt og ikke redegjør for hvilken definisjon som er lagt til grunn for påstand X Y eller Z. Ellers er det et godt sitat omkring begrepet rase i den engelske wikipedia omkring menneskerase:

 

Large parts of the academic community take the position that, while racial categories may be marked by sets of common phenotypic or genotypic traits, the popular idea of "race" is a social construct without base in scientific fact.
Kilde

Nettopp. Rasebegrepet er ladet og basert på arbitrære forskjeller. Meningsløst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...