Gå til innhold

Rimelig nye coop spill til PC, forslag?


Gjest medlem-212767

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-212767

Heisann.

 

Jeg ser etter gode COOP spill til PC. Kan være flere enn 2 player, ettersom jeg av og til spiller med 2 kamerater og ikke bare 1. Håper dere har mange gode forslag til hva vi burde prøve. Har spilt en helt del, men orker ikke ramse det opp så det får heller bli sagt på ny =P

 

Takker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-212767

Takker for svar =)

Ja har prøvd bare litt Vegas 2 foreløpig, men må definitivt spilles gjennom med kameraten min ;)

MW2 specops delen er helt konge ja, har foreløpig 47 stjerner ;) Echo er litt vanskelig for å si det sånn, har bare 1 stjerne på hver av de 3.

Lenke til kommentar

http://www.play.com/Games/PC/4-/3434369/SWAT-4-Gold-Edition/Product.html?ptsl=1&ob=Price&fb=0

 

Det er med tilleggspakken. Du slipper også å betale porto som du må hos CDON.

 

---EDIT---

 

Sendes vist bare innen UK :blush:

 

Hva, har play.com sluttet å sende til andre land plutselig,

har da bestillt masse der før :thumbup:

 

Nei de sender fortsatt til andre land men enkelte produkter er det ikke de som selger men andre som selger via Play.com etter hva jeg har forstått. De produktene blir kun sendt innen UK.

Lenke til kommentar

Har problemmer med og spille det får melding "Runtime Error" og abnormal program terminal. Noen som vet hva dette betyr?

 

Hvilken OS har du?

 

Viss du har Vista eller Seven,

husk å installere DirectX 9 separat,

da dette ikke kommer med Vista eller Seven.

 

Eventuelt så kan du jo også sjekke etter oppdateringer til spillet,

og samtidig installere siste versjon av skjermkortdriverne viss du ikke har de nyeste driverne.

Lenke til kommentar

Har problemmer med og spille det får melding "Runtime Error" og abnormal program terminal. Noen som vet hva dette betyr?

 

Hvilken OS har du?

 

Viss du har Vista eller Seven,

husk å installere DirectX 9 separat,

da dette ikke kommer med Vista eller Seven.

 

Eventuelt så kan du jo også sjekke etter oppdateringer til spillet,

og samtidig installere siste versjon av skjermkortdriverne viss du ikke har de nyeste driverne.

 

Har ikke fått det til enda, forstår ikke hva som er galt. Har en relativt ny maskin. Så spillet burde jo fungert. Er det noe annet som kan hjelpe?

 

 

Fant noe som kanskje kan hjelpe. http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20091018075123AAIN9Xz noen som har prøvd dette?

Endret av Morten1987
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...