Gå til innhold

T610


Anbefalte innlegg

For å gå tilbake til begynnelsen av posten så er det ikke ett bug som gjør at telefonen starter treigt. Det er i midlertidig ganske ligt de første T68'ene som var på markedet, og det kommer snart (innen en måned) garantert en firmware-oppgradering. Dette med sms skriving synes jeg ikke er så ille da jeg prøvde den i dag, men jeg har T68 fra før så det går på noenlunde det samme.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For å gå tilbake til begynnelsen av posten så er det ikke ett bug som gjør at telefonen starter treigt. Det er i midlertidig ganske ligt de første T68'ene som var på markedet, og det kommer snart (innen en måned) garantert en firmware-oppgradering. Dette med sms skriving synes jeg ikke er så ille da jeg prøvde den i dag, men jeg har T68 fra før så det går på noenlunde det samme.

 

Koster det penger for å få oppgradert firmwaren til mobilen ? Hvis jeg f.eks kjøper T610 fra Komplett. Hvor får jeg da oppgradert firmwaren til mobilen ? :shrug:

Lenke til kommentar
For å gå tilbake til begynnelsen av posten så er det ikke ett bug som gjør at telefonen starter treigt. Det er i midlertidig ganske ligt de første T68'ene som var på markedet, og det kommer snart (innen en måned) garantert en firmware-oppgradering. Dette med sms skriving synes jeg ikke er så ille da jeg prøvde den i dag, men jeg har T68 fra før så det går på noenlunde det samme.

 

Koster det penger for å få oppgradert firmwaren til mobilen ? Hvis jeg f.eks kjøper T610 fra Komplett. Hvor får jeg da oppgradert firmwaren til mobilen ? :shrug:

 

Tror du kan gå til hvilken som helst SE verksted og få den oppgradert så lenge du har garantien så er d vel gratis tror jeg:P

Lenke til kommentar
Hvordan er den på SMS i forhold til T68m/i?

 

Mulignes lit raskere, men jeg forventet enda bedre enn d den er nå.

skjønner ikke hvoror SE tar sms skrivinga på alvor.

Tror de taper masse kunder pga d.

 

ps! min pesonlig mening, mulig andre synes noe annet.

 

Nå har du eit tastatur med over 100 taster framfor deg, bruk dei!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...