Gå til innhold

Nexus One Tråden [Google Android Mobilen]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Uvisst... Jeg vet ikke hva statusen blir med ulike metoder for å unroote.

 

Du finner uansett antagelig det du leter etter på XDA. Jeg tviler på at det er noen praktisk forskjell på ulike update.zip du finner der, og det du får OTA.

Jaha, fant det verre en forventet og gå tilbake til stock 2.3. Vet du om en enkel prosess eller?

Vil tilbake til originalt ettersom mobilen ofte henger seg opp når noen ringer eller jeg ringer andre, begynner å bli en plage.

Lenke til kommentar

Hehe! Det er et kjent problem som kalles Wonkyness!

 

Jeg slet med det samme selv, men fant en app som kalles Dewonkyficator, som faktisk fikset problemet. Det er en provisorisk løsning, men funker.

 

Kjernen av problemet har noe med mikrofonen å gjøre, og ved å ha en app som restarter mikrofonen ca hver time, forsvinner problemet.

Denne bruker minimalt med batteri, på tross av den kjører konstant.

 

Her http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=935250 ligger den, og vedlagt er selve apken zippet.

 

 

Ellers kan jeg ikke svare på det du faktisk spurte om, fordi jeg vet ikke svaret.

Dewonkificator.zip

Lenke til kommentar

Hehe! Det er et kjent problem som kalles Wonkyness!

 

Jeg slet med det samme selv, men fant en app som kalles Dewonkyficator, som faktisk fikset problemet. Det er en provisorisk løsning, men funker.

 

Kjernen av problemet har noe med mikrofonen å gjøre, og ved å ha en app som restarter mikrofonen ca hver time, forsvinner problemet.

Denne bruker minimalt med batteri, på tross av den kjører konstant.

 

Her http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=935250 ligger den, og vedlagt er selve apken zippet.

 

 

Ellers kan jeg ikke svare på det du faktisk spurte om, fordi jeg vet ikke svaret.

Hey, takker! Men et lite pirk, er det mulig og gjøre slik at figuren ikke vises konstant helt opp i den slide down menyen? Takker for hjelpen!

Lenke til kommentar

Jeg vil tru at apps kan gjøre det ved hjelp av root, men det må i så fall gjøres ved å redigere appen. Det er langt over evnenivået mitt. Kanskje det finnes en versjon der ute som gjør det. Ikke vet jeg. Jeg synes uansett den er litt søt, så jeg gidder ikke gjøre noe for å skjule den.

Lenke til kommentar

*snip*

Hey, takker! Men et lite pirk, er det mulig og gjøre slik at figuren ikke vises konstant helt opp i den slide down menyen? Takker for hjelpen!

 

Siden Android 2.2 (eller muligens 2.1) har dette ikonet vært et krav for en applikasjon som kjører som en service. Enkelte applikasjoner lar deg gjemme ikonet, men da er det også en fare for at tjenesten blir avsluttet av systemet hvis det har lite ressurser.

 

/Espen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...