Gå til innhold

Nattåpent (00.00-06.00) - for oss nattpostere!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for det livingman :)

Ja, fornuften dekker nok ikke alle etasjer når det gjelder meg heller, selv om jeg tviler på at jeg råkjører mer enn den gjengse 18-åring.

en sving i 180 er litt morsommere enn en sving i 60 da :!: :!:

( ikke bryt fartgrensene ! det er loven )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm.... med en timelønn på 240 kr/t om nettene, så er det da.... øhhh, 4 kroner pr minutt? Så har jeg vel brukt et halvt minutt på å finne ut av dette + skrive dette teite innlegget.

Wohooo. Jeg tjener penger på å være på diskusjon.no.

Skrevet

Chill med nattevakter?

Virker gøy og fristende å jobbe som :p

Helt greit. Men nå er jeg TRØTT. Er gjerne den første natta når du skal jobbe natt noen dager på rad som er verst. Men helt ok jobb..... ;P Eneste som er litt drit er at man ikke kan sove, når man har LYST å sove.

Du kan f.eks. legge deg når du vil. Mens jeg må vente i seks timer til. Hehe. Men GUD det er deilig å legge seg når jeg er hjemme igjen kl 9.

Skrevet

Hver gang jeg ser denne tråden så tenker jeg:

"Nattønsket, nattønsket. En hyggelig hilsen, en hyggelig hilsen. En hilsen i natten."

Noen fler?

• Liker 1
Skrevet (endret)

hva har du nattevakt som da Care1337?

Jeg jobber i rusomsorgen, i et kollektiv med brukere som har rus/psyk -problemer.

Og siste nytt:

Han jeg har vakt med, han ligger i stolen ved siden av meg og snorker. Wtf. Skal jeg vekke ham? hø hø høøø hø

Hver gang jeg ser denne tråden så tenker jeg:

"Nattønsket, nattønsket. En hyggelig hilsen, en hyggelig hilsen. En hilsen i natten."

Noen fler?

Det er jo verdens beste radio.. ehh, hva heter det? Intro?

Nattønske, nattønske.... et ønske - i natten. :)

Endret av care1337
Skrevet

hva har du nattevakt som da Care1337?

Jeg jobber i rusomsorgen, i et kollektiv med brukere som har rus/psyk -problemer.

Det høres ut som en givende jobb. Noe slikt jeg har lyst til å jobbe med en eller annen gang.

Skrevet

Chill med nattevakter?

Virker gøy og fristende å jobbe som :p

Hadde jobb som nattvakt på en bensinstasjon i 1 1/2 år. IKKE givende :< Nå skal det sies at å rulle pølser og servere fulle folk ikke er givende uansett tid på døgnet.

Skrevet

Tuller du? Folket fra stedet jeg jobber på forteller kun om morsomme hendelser fra nattjobbingen. Fulle folk som skal ha mat er hysterisk. Dog, litt kjedelig pga lite arbeid, men du hever god lønning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...