Gå til innhold

Årets PL-lag 09/10

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, jeg husker i fjor da alle ABU-erne sa at United-supporterne kun stemte på United-spillere. Nå er det jo mulig å se hvem som stemmer på hvem, så vi ser jo at den påstanden var latterlig.

Skrevet

Du stemte på Given. Jeg vet det. Jeg kan se alt. :ninja:

Neida. Etter navnet står det prosent, og ved siden av det står det se. Trykk på den, og woila!

Skrevet

Scouserne stemmer vel på Glen Johnson.

Branislav Ivanovic har overrasket meg denne sesongen. Han har i grunn ikke bare overrasket meg, han har totalt sjokkert meg. Jeg tipper Bosingwa blir solgt i somer, for han kommer aldri til å få tilbake noen plass på laget. Iva er mye kjappere enn han ser ut, han klarer å komme seg forbi spillere uten problem og slå inn, og etter hvert har også innleggene begynt å sitte. Han er også sterk i lufta og en trussel på offensive dødballer, og ikke minst, han er dønn solid defensivt. Dessuten, der hvor Bosingwa ofte labbet tilbake i forsvar og lot Mikel/Essien fylle opp backplassen en stund, jobber Iva beinhardt bakover når det trengs, i tillegg til å være en kjempetrussel framover.

Jeg kan heller ikke se for meg at hvilke andre spillere enn Sagna som skulle kunne være i nærheten.

Skrevet

Forventer at Ivanovic tar denne, ettersom Sagna er litt mer "meh" offensivt, men jeg setter Sagna veldig høyt defensivt så om han tar plassen er det mer enn fortjent.

Haha, Johnson? :ermm: Vis han vinner så har scouserne større briller på enn Wenger jo!

Skrevet

Sagna hadde en herlig ball på Bendtner målet mot Wolves nå nylig, og har hatt noen andre fine innlegg i år også. Og har vært ganske god offensivt. Ivanovic er god defensivt men han ødelegger offsiden en del, og nå nylig mot Inter på hjemmebane så kom det 2-3 sjanser pga. dårlig posisjonering av han. (Jeg tror det var hjemmekampen, kan hende det var borte eller begge). Sagna er årets høyreback i PL.

Skrevet

Blir det feil og nominere Bale? Feil for meg såklart som Gooner, men også fordi han i hovedsak er venstre back..?

Nominer som venstreback. Han har da ikke spilt på høyreback overhodet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...