sarbas Skrevet 14. april 2010 Skrevet 14. april 2010 Hei Jeg vurderer denne bærbare; PROSESSOR Intel® CoreTM i5-520M (2.4GHz, 3M cache) with Turbo Boost Technology redigere OPERATIVSYSTEM Ekte Windows® 7 Professional, 32bit - norsk - Med medier redigere SIKKERHETSPROGRAMVARE Norwegian Trend Micro™ Internet Security 16.6(15 month subscription)AntiVirus Software redigere BACK COVER Silver LCD Back Cover redigere LCD 15.6” FHD Wide View Anti-Glare LED Display (1920 x 1080) redigere GRAFIKKORT Intel® HD Graphics redigere MINNE 4096MB (2x2048) 1066MHz DDR3 Dual Channel redigere HARDDISK 250GB Serial ATA (7200 RPM) redigere OPTISK(E) STASJON(ER) 8X DVD+/-RW Drive redigere TRÅDLØS TILKOBLING EMEA Intel Pro Wireless 6200 (802.11 a/g/Draft-n 2X2) Mini Card redigere BLUETOOTH Dell Wireless 375 Bluetooth redigere PRIMÆRBATTERI 9-cell (90Wh) Lithium Ion high capacity battery with ExpressCharge™ redigere CAMERAS Integrated Microphone redigere TASTATUR Norwegian - Internal Qwerty Standard Keyboard redigere BÆREVESKER No Carry Case redigere Bruken blir litt sånn skrivebord aktig med mange timer foran skjermen, slik at tastatur og skjerm er noe av det viktigste.
thomit Skrevet 14. april 2010 Skrevet 14. april 2010 2 ting. Med 32-bits Windows vil du bare få utnyttet 3GB av de 4Gb minne maskinene er utstyrt med. 1920 x 1080 oppløsning på en skjerm som kun er 15 tommer. Er du sikker? Ting blir små.
sarbas Skrevet 14. april 2010 Forfatter Skrevet 14. april 2010 Nå ser jeg at eplehuset har lagt ut de eldre modellene av macbook pro. Den koster 2000 mer, og er nok ikke en så bra maskin ( men sett i lys av at jeg skal bruke den som skrivemaskin /tekstbehandling.) er det ikke så nøye. Den kjenner jeg fra før som veldig god skjerm og der er også støy/vifte sus minimialt pluss at det forsvinner ut bak på maskinen. (ikke der jeg har hånden) En kollega på jobben har latitude 6500 og den har vifte støy mener han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå