Gå til innhold

Hvor mye må man spille wow for å få brukbart gear?


Anbefalte innlegg

Til dere som har brukbart gear (5500+ gearstats), hvor mye spiller dere hver dag, eller raider dere for å få det? Har prøvd wow i et par dager nå, etter å ikke ha spillt på over 2,5 år, og det ser ut som at det må spilles en god del for å få det til, med massevis av emblems og greier ser det enda mer stress ut enn før.

Kan man ikke bare spille litt arena og gå litt i BG å få litt brukbart gear som før i tia?

Eller må man raide ræva av seg for å få bra gear?

Hadde hørt at det hadde blitt lettere å få gear, slik at man ikke trengte å være alt for hardcore.. Tull?

 

Enkelt og greit, hvor mye må til for å få bra gear?

Bør jeg bare legge hele wow på hylla igjen?

Til info har jeg en mage på lvl 80 med rundt 4k gearstats jeg spiller på for en venn av meg.

Endret av OddZen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Begynn heller da catalysm kommer. Du må skaffe badges for gear nå. Er du tank elle healer så får du groups fort men dps så tar det lenger tid. Er jo random dungeons nå. da får du 2 badges mer. eller elmblems da :p å du får seff 1pr boss.

 

head 50

Legs 50

Chest 50

Gloves 30

boots 30

 

Så blir en del. da har du rundt en 3500 GS ca. da må du skaffe ringer og sånn på sia der igjen da. Så blir en deeel raiding etter det å da må du ha guild som raider å da. Og evnt dkp.

 

Ikke vits å satse hardt nå.

Prøv heller med proffesions å skaff G eller noe annet. Jeg personlig legger det på hylla. Spiller heller bad company 2,just cause 2, Napoleon total war eller Gta. Orker ikke wow med tanke på det fjellet å klarte dog Catalysm ikke har fått en release date enda da.

Lenke til kommentar

Er så dritt enkelt og skaffe seg gear at det ikke burde vært lov engang...

 

Jeg har bare spillt i 2 uker og har allerede bra nok gear til det meste...

 

Blizzard kunne like gjerne bare maile deg 2 epic items om dagen i posten :)

 

Lykke til!

 

Kan vi se det 2uker gamle geared ditt som er holdtbart til det meste? ^^

Lenke til kommentar

Enkelt og greit, hvor mye må til for å få bra gear?

Bør jeg bare legge hele wow på hylla igjen?

Til info har jeg en mage på lvl 80 med rundt 4k gearstats jeg spiller på for en venn av meg.

 

En heroic om dagen frem til du har alt du ønsker deg fra emblems of triumph holder det - altså for enkelhets skyld 20 minutter daglig en periode. Stort enklere enn dette blir det ikke å få seg gear...

 

Du bør definitivt legge WoW på hylla igjen når du syntes det blir for hardcore å skaffe deg noe gear nå...

Lenke til kommentar

vel, jeg anbefaler dette for pvp

 

Furious head for 75triumphs

Furious legs for 34700 honor

furious gloves for 50triumph

 

og kjøp chest for det du fåretrekker, entern 54k honor eller 75badges til

spar opp til wintergrasp skuldrene (40marks) så har du bra shoulders som er på relentless level og 4set bonus i pvpgear!

 

så er det i gang med wful offsets, bytt ut det dårligste av neck/cloak/bracers med wrathful til du har de 3.. så kjører du wrathful ring>battlemaster trinket>wgtrinker(spellpower) eller medallion of the horde(resilience) etter dette har du nokså bra gear og kan tenke på arena osv. jeg anbefaler 10 weekly tap i 5v5 for 344 poeng samtidig som du øver deg litt i andre brackets!

 

nå bør du mangle boots,belte og en ring! vel, vis du kjører ICC eller repruns, skadd deg ring derfra, hvis ikke kjør relentless. Belte er beste alternativ fra raid (best hc, fra HoR) også kjøp rele boots

Lenke til kommentar

Huntern min ble klar for ICC10 raiding på en helg, skaffa EoT for 245 delene (head+shoulders) og resten t9, fixa crafted boots fra Ulduar (evig bra støvler for Huntere), resten sanka jeg i ICC5 heroics (blei boosta igjenom normal først og fikk bue, neck, belt og noe stæsj fra de tre instancene). etter en helg med random heroic farming og ICC5 farming hadde jeg vel rundt 5k GS (mulig litt under, driter ofte i sånt) og kjørte ett par ICC10 runs med guildet (vi hadde tre 10'er grupper) og fikk ett par items og har nå rep ringen (ikke maxa). gulla også legs og gloves fra VoA25 (fikk T9 245 delene) men har ikke gemma de enda siden jeg ikke spiller noe særlig.

Lenke til kommentar

Jeg hadde 5.7k med 4/12 bosser i icecrown citadel.

Gjør det du får frost emblems av, daily, weekly og voa. Og såklart icc om du får group.

Så vil ikke påstå at du må være hardcore raider for å få brukbart gear.

 

Går veldig fort å få gear egentlig, en kompis av meg bestemte seg for å få litt heale gear på paladinen, etter 4-5dager hadde han 5200gs.

Om man er rik nok kan man jo kjøpe 264 items :p

Endret av .Butthead.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...