Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker dyndns.org.

Der lager du en bruker, og skriver inn ipen din som du finner på wimi.com.

Så må du logge inn på ruteren din og sette opp der. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tenker du nå på at du vil ha www.vampus.no istedet?

Da må du nok kjøpe det, og så må du ha static IP for å kunne peke domenet til IP adressen din. Evt. kan du kanskje få en dynamisk dns løsning på nettet. (dyndns som Louigi nevner over. NINJA'D)

Endret av Fluesoppen
Skrevet

Eg har funnet en svevende øy og har tenkt å bygge ett middels stort tårn der. Har brukt cooblestone til å flat legge en slags firkant der det ikke var noe fra før. Har lagt til noen bilder. Vil gjerne ha noen nyttige tips :)

post-115034-1285769170,7691_thumb.jpg

post-115034-1285769198,0001_thumb.jpg

Skrevet

Ser at alle har det grønt og fint på kartene sine. Hos meg har jeg snø kart x5. Noe spess jeg må gjøre?

dog har jeg 24/7 julestemmning, noe som egentlig bare er kos :)

Uansett, her er mitt 'main kart'

Bygger mye underjorda. Til venstre på kartet er det en inngang til et meget stort hulekomplex jeg har minet frem. savner alle mineralene som ligger i kister, men finner den faen ikke igjen.

Hemmelig inngang 1 - 0 Smarte meg

ser du noe, skrik ut :p

kulle være en mere hytte det du ser, enn hus. nå er det huset mitt mens jeg leter etter hula mi.

post-175610-1285796533,4207_thumb.png

post-175610-1285796688,1306_thumb.jpg

Skrevet

Etter mange timer spilling på skolen, må jeg nå bare få flyttet over save, så jeg kan fortsette hjemme. Spillet er ikke 100% med "tiny" view distance..

Mekk deg "Dropbox" konto. Da kan du autosynce mapper.

Skrevet

Ser at alle har det grønt og fint på kartene sine. Hos meg har jeg snø kart x5. Noe spess jeg må gjøre?

dog har jeg 24/7 julestemmning, noe som egentlig bare er kos :)

Det er visst slik at det er random om det blir vinterklima eller ikke, og hvis man har fått det ene, så er det slik permanent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...