Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Bygd et stort hus i flere timer. Nesten halveis greide jeg å tenne på hele shieten siden alt var i tre/tømmer. Deretter døde jeg 5 ganger i slukningen. For så å måtte tette alle steder hvor det kom vann.

Uff.

Endret av Spenul
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det bare jeg som ikke får det til å snø? Jeg finner snø, men ikke at det snør. Blir lit teit når jeg tar vekk litt snø, så kommer det ikke noe ny.

Er det som med løv at jeg kan stille det inn i option?

Nope, du er ikke den eneste med det problemet!

Skrevet

Fy faen, etter brannen bygde jeg alt opp igjen for så å prøve å tenne i peisen igjen. Guess what. Samme helvete løs igjen. Nettopp ferdig å fikse etter brann 2 nå!

Sikkerhet først vet du :thumbup:

Skrevet (endret)

Wuhuuu. Har til nå funnet 30 gold ores og 10 Lapis Lazuli i en uendelig, uendelig grotte.

Og der datt jeg ned i lava og døde, og mistet alt jeg hadde funnet som jeg trolig aldri vil finne igjen. Så lenge kan det vare. :)

Endret av Wiciwato
Skrevet

Wuhuuu. Har til nå funnet 30 gold ores og 10 Lapis Lazuli i en uendelig, uendelig grotte.

Og der datt jeg ned i lava og døde, og mistet alt jeg hadde funnet som jeg trolig aldri vil finne igjen. Så lenge kan det vare. :)

Har også en sånn en. Har til nå funnet snart 2 x64 stack med diamant. Lapis Lazuli har jeg ikke plukket med meg da jeg ikke ser vitsen. Trenger ikke blått ull.

Skrevet

Noen som kan laste opp minecraft launcheren? Kommer ikke inn på sia for å laste den ned.

Har du prøvd å gå via Google sin buffrede? Det funker for meg når sia er nede.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...