Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herre min hatt så avhengihetsskapende dette spillet er. Sitti i flere timer nå kun for å lage en lang vei til forskjellige baser rundt omkirng på kartet.

Hvordan spiller dere? Holder dere dere kun til en plass og utvider? Utforsker dere for å lage baser rundt omkring?

Skrevet

kan noen nevne en BRA server uten griefing ;)

Hardwork sin er så og si nesten uten greifing, selvsagt blir alt loget og dem som ødelegge blir kastet ut og område blir restored.

Eneste er at vi må vente på hey0 fikse update for den nyeste patch.

• Liker 2
Skrevet

Første jeg gjøre når jeg lager en ny verden er å grave vekk blokkene rundt der jeg står og markere spawn pointe. Så bygger jeg som regel et lite hus/hule kommer an på hvor jeg spawner. Der setter jeg opp workbench/furnace/chest osv.

Så graver jeg meg nedover mot bunnen. Når jeg har samlet nok stein bygger jeg et slott. Og så prøver jeg å bygge alt som har en praktisk funksjon, f.eks evig vanndam, stor furnace, varehus, utkikkstårn osv. Det er så mye å bygge at jeg aldri har kommet til neste steg. Men vil gjette på at den involverer å utforske verden å bygge enda mer ting.

Skrevet

på portforward.com? nei, man velger ruter nede på sida der, og så velger man det programmet man skal forwarde for, å da får man guiden :) helt gratis :)

Skrevet

Er det noen norske servere med kits? Jeg har lyst på litt avveksling etter en eller annen tullebukk stakk av med 3 large chests med cobblestone på griznah.net. :p

hardwork.no har kits, men da må du søke om det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...