Gå til innhold

13 år .. RASKE penger ?!


Hareooo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei! Jeg er i en krisesitvasjon .. 13 år

Jeg trenger 900 kr til 3 juni, har ikke vgjobb (noen andre har denna ruta) Hva faen skal jeg gjøre ? ..

 

-JanArnTre.Blogg.No

 

Sett inn en annonse i lokalavisa di om at du kan rake løv, fjerne dritt fra takrenner, og annet vårstell i hagene til folk. da får du lett 900 kr på en dag.

Lenke til kommentar

Hei! Jeg er i en krisesitvasjon .. 13 år

Jeg trenger 900 kr til 3 juni, har ikke vgjobb (noen andre har denna ruta) Hva faen skal jeg gjøre ? ..

 

-JanArnTre.Blogg.No

 

Sett inn en annonse i lokalavisa di om at du kan rake løv, fjerne dritt fra takrenner, og annet vårstell i hagene til folk. da får du lett 900 kr på en dag.

Åssn setter man inn anose da ? :O

Lenke til kommentar

Tror vel kanskje TS var ute etter jobbtips og ikke motetips, så det beste vil være å holde seg til det.

 

Som andre har sagt, oppslagstavler på lokale butikker etc. er et greit sted å starte.

Nu er det faktisk et veldigt godt tips, i vårt samfunn er det sterk diskriminering mot gutter med store mengder sminke.

 

Dog trenger man kanskje ikke gjenta det i 10 innlegg.

Lenke til kommentar

Tror vel kanskje TS var ute etter jobbtips og ikke motetips, så det beste vil være å holde seg til det.

 

Som andre har sagt, oppslagstavler på lokale butikker etc. er et greit sted å starte.

Nu er det faktisk et veldigt godt tips, i vårt samfunn er det sterk diskriminering mot gutter med store mengder sminke.

 

Dog trenger man kanskje ikke gjenta det i 10 innlegg.

Ja, og vårt samfunn er fucka ... Samma det, nå skal jeg nok klare meg med dissa tipsene ^^ .. Jeg er litt lei av at ALLE skal kritisere åssn jeg går .. -.-'

 

Men Takker

Lenke til kommentar

Ville bare fram til at hvis du skal henge opp en plakat om å rake løv, fjerne dritt fra takrenner, og annet vårstell i hagene til folk - for så å stille opp til en gammel dame i sex pistols uniform, så skulle det ikke forundre meg om du ble sendt hjem igjen..

Lenke til kommentar

Tror vel kanskje TS var ute etter jobbtips og ikke motetips, så det beste vil være å holde seg til det.

 

Som andre har sagt, oppslagstavler på lokale butikker etc. er et greit sted å starte.

Nu er det faktisk et veldigt godt tips, i vårt samfunn er det sterk diskriminering mot gutter med store mengder sminke.

 

Dog trenger man kanskje ikke gjenta det i 10 innlegg.

Ja, og vårt samfunn er fucka ... Samma det, nå skal jeg nok klare meg med dissa tipsene ^^ .. Jeg er litt lei av at ALLE skal kritisere åssn jeg går .. -.-'

 

Men Takker

 

VI kritiserer ikke nødvendigvis hvordan du går, vi bare forteller deg at det er mange andre som ganske sikkert gjør det.

Lenke til kommentar

Tror vel kanskje TS var ute etter jobbtips og ikke motetips, så det beste vil være å holde seg til det.

 

Som andre har sagt, oppslagstavler på lokale butikker etc. er et greit sted å starte.

Nu er det faktisk et veldigt godt tips, i vårt samfunn er det sterk diskriminering mot gutter med store mengder sminke.

 

Dog trenger man kanskje ikke gjenta det i 10 innlegg.

Ja, og vårt samfunn er fucka ... Samma det, nå skal jeg nok klare meg med dissa tipsene ^^ .. Jeg er litt lei av at ALLE skal kritisere åssn jeg går .. -.-'

 

Men Takker

 

VI kritiserer ikke nødvendigvis hvordan du går, vi bare forteller deg at det er mange andre som ganske sikkert gjør det.

Skjønner .. Men omg -.-' Alle som gjør det, er tragiske ^^ Så enkelt er det ^^

Lenke til kommentar

Jeg er fortsatt ikke veldig uenig, men du må innse at det er mange som har fordommer mot "sånne som dere", og det kan derfor bli vanskeligere å få seg jobb. Dette er bare noe du må innse, uansett hvor feil du mener det er. Og du kan selvfølgelig få deg jobb som du er, men som sagt kan det bli vanskeligere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...