Gå til innhold

HTC Hero Android 2.1, NÅR?


Anbefalte innlegg

Har hørt at Android 2.1 kommer til HTC Hero.

Jeg så et par youtube videoer hvor Hero hadde Android 2.1.

 

Så jeg trodde den hadde kommet ut, men når jeg søker på Google finner jeg den ikke.

 

Har den kommet ut/når kommer den?? På noen nettsider står det at den skulle komme ut i slutten av mars, men....

 

Vet noen hvor fyrene på youtube fikk tak i Android 2.1 til Hero (om det er den ekte versjonen)/når android 2.1 kommer ut??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
Gjest medlem-156924

Fy faen, jeg var innom htc i går på jobben, og så så jeg det lå en ROM oppgradering der som kom 22-juni nå.. gå inn i dag for og oppdatere så er den borte.... hva skjer?

Lenke til kommentar

Klarte faktisk å oppdatere ved å endre datoen til to måneder fremover.

 

Hvordan gjorde dere dette ? Finner ingen nye oppdateringer på HTC sin side ? Kan det gjøtres via telefonen ?

 

Fant ut av det - Som nevnt ovenfor. Må endre dato på telefonen fra. f.eks 2010 til 2011. Vil da få opp en melding om å installere en oppdatering.

Endret av a-beck
Lenke til kommentar

2.1 oppdateringen er klar nå den.

Jeg rakk ikke kjøre den inn i går, så jeg tenkte jeg skulle gjøre det nå.

 

Oppdateringen kommer i 2 deler, hvor den første er en kjerneoppdatering og den andre er selve 2.1 oppdateringen. Etter første oppgradering skal du få et nytt valg under "about phone" som heter "check for update". Da skal den visstnok finne 2.1 oppdateringen selv. MERK,første oppdatering wiper hele telefonen, så ta en backup først. Andre skal vistnok ikke slette noe, hvertfall ikke i følge en kamerat av meg som la den inn i går.

 

Er det noen som kjenner til et backupprogram som lar deg ta backup av programmer osv til sd ? Tenkte jeg skulle ta en backup av alle programmer og instillinger før oppgradering, og så rulle tilbake etter oppgradering, så jeg slipper å laste ned alle programmer på nytt.

 

Forøvrig, første gang du går inn i market etter en oppgradering så skal alle programmene du hadde ligge under "my downloads". De forsvinner vistnok her i fra dersom du går ut av market igjen, så husk å laste ned det du hadde,dersom du ikke har tatt backup.

Lenke til kommentar
MERK,første oppdatering wiper hele telefonen, så ta en backup først. Andre skal vistnok ikke slette noe, hvertfall ikke i følge en kamerat av meg som la den inn i går.

 

Ingen av de har wipet noe som helst på min telefon, dog er det jo ikke så dumt med en backup.

Lenke til kommentar

Hei,

 

Tenkte bare å oppsummere litt,

 

for å oppdatere din hero trenger du internett tilkobling (wifi eller mobilt nettverk)

 

Gå til market og søk etter "mybackup" eller "backup" installer mybackup, kjør programmet

 

og huk av de punktene du vil ta backup av og trykk "backup".

 

gå til innstillinger og endre datoen til 2011, gå ut av alle programmer og vent ca 5 min.

 

Nå vil du ha fått opp en popup som spør om du vil installere en oppdatering. trykk ok.

 

Telefonen vil laste ned oppdatering 1 (litt under 5mb), før den spør igjen om du vil

 

installere oppdateringen. Trykk ok, telefonen vil slå seg av og på, og installere opppdateringen.

 

Når den er ferdig, vil du komme til "skrivebordet" ditt igjen, og når du har tilgang til

 

internett vil du bli spurt igjen om du vil laste ned oppdatering. trykk ok.

 

Den vil begynne å laste ned oppdatering nr 2, litt i underkant av 80mb.

 

Når denne er ferdig, vil du bli spurt nok en gang om du vil installere, trykk ok.

 

Telefonen slår seg av og på, og starter oppdateringen til 2.1 :new_woot:

 

Vent 10-20min og du er klar til å sette opp telefon snarveiene på nytt.

 

Meldinger og kontakter er der enda.

 

 

Håper dette er nyttig :thumbup:

 

-Frode

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...