Gå til innhold

Akambrukernes bilder - april 2010

Anbefalte innlegg

Skrevet

KSolfjeld: Strålende konsert-bilde!

Selv om det er noe pirk på eksponeringen, som du sier selv, er stemningen i bildet såpass god at det absolutt ikke er noe problem.

Stilig bilde, Anew!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

KSolfjeld: Strålende konsert-bilde!

Selv om det er noe pirk på eksponeringen, som du sier selv, er stemningen i bildet såpass god at det absolutt ikke er noe problem.

Takker! Jeg synes faktisk de overeksponerte områdene gir bildet ekstra trøkk. Er ikke problematisk i det hele tatt. Tvert i mot.

Skrevet (endret)

Ken Rockwell wanted something to distract the lesser photographers, and lo, there were ducks.

*knakk*

:lol::thumbs:

..Får jeg foreslå at en person med humor som har tatt et andebilde i fjor får med bildet sitt på sistesiden i akamboka, med den taglinen der? :D :D :D

Hvis ikke skal jeg gå inn for å ta andebilder, så den kan komme med neste gang.. ;)

Endret av Trondster
Skrevet

Ken Rockwell wanted something to distract the lesser photographers, and lo, there were ducks.

*knakk*

:lol::thumbs:

..Får jeg foreslå at en person med humor som har tatt et andebilde i fjor får med bildet sitt på sistesiden i akamboka, med den taglinen der? :D :D :D

Hvis ikke skal jeg gå inn for å ta andebilder, så den kan komme med neste gang.. ;)

Jeg kan stille med dette fra oktoberfesten.

:new_woot:

Skrevet (endret)

The Kovenant på Inferno Festival 2010. Det blå lyset skaper hodebry når det kommer til etterbehandlingen. Mange rare artifacts og andre ulumskheter, men jeg er happy med resultatet. post-43539-1271425027,2569_thumb.jpg

Endret av KSolfjeld
Skrevet

Knipset litt i Oslo på vei til en kamerat i finværet.

Skutt med E-p2 14-42

Glemte selfvølgelig å skru ned isoen før jeg tok bildene..

Morro med litt dioramafilter (bilde2) må jeg tilføye:)

post-163452-1271430571,4667_thumb.jpg

post-163452-1271430615,4435_thumb.jpg

post-163452-1271430742,6011_thumb.jpg

Skrevet

zuiko100-plante-05.jpg

zuiko100-chain.jpg

zuiko100-plante-03.jpg

zuiko100-fjare-01.jpg

zuiko100-door.jpg

zuiko100-plante-02.jpg

Ute med OM Zuiko 100/2.8 i dag. Trente opp manuellfokusegenskapene mine, gikk utrolig nok veldig bra med tanke på at jeg ikke har brukt manuellfokus på lengelenge.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...