Gå til innhold

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ofte lønner det seg skru av systemet slik at luftboblene får samlet seg.

ok. Da gjør jeg det frem til klokke midt på natten ;-) høres ut som at det er veldig mye luft i systemet gitt... Endret av kalleklovn12
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snu kabinettet på hodet noen timer? Bare slå av maskina først, så du ikke dreper noen lesehoder på diskene dine :)

Skru av alt inkludert pumpe og snu den opp ned? Deretter skru på pumpen mens den står opp ned?

Skrevet

Jepp, jeg har brukt den metoden med hell før. Det kan også lønne seg å bevege litt på maskina i forskjellige vinkler mens den er opp ned, for å lure ut luftlommer som sitter litt kronglete til.

Skrevet (endret)

Jo, fulgte med nå ser jeg. Noe jeg kan dytte ned i bunnen. Men det er litt for sent :-( Alternativet er å tømme loopen, men det er kandkje ikke så lettvindt..

Edit: tømt reservoairet, lagt i gilter, helt på på nytt, og kjører det gjennom nå. Håper det blir bedre :-)

Endret av kalleklovn12
Skrevet (endret)

Jo, fulgte med nå ser jeg. Noe jeg kan dytte ned i bunnen. Men det er litt for sent :-( Alternativet er å tømme loopen, men det er kandkje ikke så lettvindt..

Det skal ligge over den skille saken i tanken og hjelper med å få bort luft

Du kan skru av hele topplokket på tanken og dytte filteret så langt ned du får det, selv når maskinen er i gang. :)

Endret av Minhund

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...