Gå til innhold

Den kalde kaféen


Anbefalte innlegg

Det er tygon slanger som skal være gjennomsiktige ja. Vet ikke hvorfor det ser slik ut, vannet er jo helt rent som du ser i resorvaret. Brukte batterivann og PT_Nuke.

 

 

Legger seg dritt og lort langs kantene på grunn av strømningen. Bytt slanger når du oppgraderer ;) Er ikke nødvendigvis alger, men dritt og lort som avsettes av komponentene. Grønn-ish farge kommer fra kobberet.

 

Hei igjen. Hvor ofte er det normalt å bytte slanger? Så for meg at Tygon slangene skulle holde lenge. Tror jeg har nok liggende til å bytte ut alt, får se hvordan det ser ut når det er tømt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OKei, følks, jeg har spurt før (ikke skyt meg Fluesopp), men igjen ^^,

 

L-Blokker, samt kompresjonsnipler, 1/2ID 3/4OD 1/4 BSP til disse og alle synlige komponenter (tre vannblokker)

 

Bilde: NB! 4000x2000px ++! Åpnes på ISP's ansvar!

post-51466-0-61830900-1294682308_thumb.jpg

 

Her er det jeg så for meg:

En logisk måte som blir penere enn min midlertidige plast-vinkelløsning.

 

L-blokker imellom blokker (slanger skal byttes, skal legges opp på en annen måte, tips, helst med painttegning over bildet mottas med enormt stor takk), med komp nipler.

 

Komp nipler på alle tre blokkene.

 

L-blokk ut fra pumpa så jeg kan sette den der den skal stå. Nå står den og rister ut skruene i kabinettet da nippelen lener seg mot kabinettkanten.

 

Jeg suger å forklare, så make whatever you can out of it :D

 

PS! Tegningen kan være det viktigste, da er det lettere å se hva man trenger enn når man sitter med det slangerotet jeg har der.

 

EDIT! Med litt ettertanke så skal jeg klarifisere hva jeg mener her:

 

Kan noen med kunnskap om hvordan det ser pent ut hjelpe:

 

Men å finne ut hvordan jeg kan legge opp (med tegning helst)

Så gi meg et antall L-blokker, og kompresjonsnipler.

 

Det skal også være en L-blokk og tre kompnipler på pumpa, regn disse med :)

Endret av Jimbolaia Jones
Lenke til kommentar

3077,- NOK + moms og frakt. Genialt!!

 

Noen som vil ha et pent brukt Lian Li PC-P80B?? :p

 

Dette gikk rett til topps på MÅ HA listen min. Hvorfor har jeg ikke sett det før nå!?

 

Hmm om det er flere som skal ha så kan det hende jeg får til en litt bedre pris :hmm:

Er i dialog med han nå.

 

Må få vite prisen ja... meget fristendes ;)

Lenke til kommentar

3077,- NOK + moms og frakt. Genialt!!

 

Noen som vil ha et pent brukt Lian Li PC-P80B?? :p

 

Dette gikk rett til topps på MÅ HA listen min. Hvorfor har jeg ikke sett det før nå!?

 

Hmm om det er flere som skal ha så kan det hende jeg får til en litt bedre pris :hmm:

Er i dialog med han nå.

 

Må få vite prisen ja... meget fristendes ;)

 

Prisen er 399€ + 60€ i frakt før kvantumsrabatt, jeg må vite hvor mange som skal ha før jeg får prisen.

Lenke til kommentar

Snakka med samme fyren om pris på ss enhetene hans og dice/ln2 pot.

 

http://www.xtremesystems.org/forums/showpost.phpp=4549381&postcount=677 <-- Link til ss enhet

 

520EUR + frakt for ss enhetene og 190 euro inkludert frakt for dice/ln2 pot. SS enheten er litt dyr for meg med det første, men en dice/ln2 potte frister sykt :ph34r:

 

Må bare finne ut om jeg får skaffa tørris til en grei pris der jeg bor.

Lenke til kommentar

*SPARKER SEG SELV BAK*

 

Satt og monterte vannkjøling i dag.

 

Merket selvfølgelig at Bitspower Toppen jeg hadde kjøpt til D5 pumpa hadde 3/8" gjenger. Sto liksom så gjemt på siden, og jeg tenkte ikke over det i det hele tatt. Kan vel alltids bestille noen overganger, men var litt kjedelig alikevel.

Lenke til kommentar

Lurer på hva jeg skal gjøre nå. Fikk pengene tilbake for dfi kortet mitt som døde og skal bestille nytt hk.

 

 

asus sabertooth x58 og kun vannkjøling på cpu som jeg har nå

 

eller

 

Asus p6t deluxe v2 på demosalg med mips fusion block

 

 

Skal ha hvite slanger og bracket til radiator i tillegg så det blir ca 1800 for sabertooth og ca 2100 for p6t med mips blokka.

 

 

Billigst og med best hk, eller dyrest og med mer vannkjøling? :hmm:

Endret av henrikw92
Lenke til kommentar

Hvis det bare er 3-400 i forskjell så ta det du vil ha mest :thumbup:

 

Vet egentlig ikke hva jeg vil, det som er problemet :D

 

Men tror jeg satser på å bestille p6t deluxe kortet i løpet av dagen, siden det er såpass billig, også ser jeg hvor mye som er på konto etter at pengene for dfi kortet mitt og avbestillingen på amentio har kommet.(j**la lagerstatusmøkk..)

Så bestiller jeg mips blokka i løpet av uka :)

 

Hvis noen har noe å si om noen av hovedkortene eller vannblokka, så tas innspill imot med stor takk! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...