Gå til innhold

Hvordan følge diskusjoner?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det skal i utgangspunktet være en knapp for at du skal kunne legge tråden i favoritter/mine innlegg, men den har desverre falt ut under oppgraderingen av forumet. Så nå er det ingen mulighet til å følge tråden uten å skrive i den.

Men i følge de som har greie på dette så skal knappen komme tilbake. Det er bare så mye annet som prioriteres høyere.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hei, du kan som sagt bruke e-postvarsling, eller du kan nå legge til tråden i favoritter ved å klikke på knappen for dette øverst. Du skal ha en knapp som heter "Legg til i favoritt". Den knappen kom nylig.

 

Du finner favorittene ved å gå til "Mine innlegg" og klikke deg til fanen "Favoritter". Du kan fjerne favoritter ved å klikke på hjerteikonet ved siden av trådtittelen.

 

I utgangspunktet skal forsiden til mine innlegg ("Mine innlegg + Favoritter") inneholde favorittene og, men slik er det ikke når jeg skriver dette. Men det vil komme, følg med på tracker-sak her for å sjekke status om det: https://www.diskusjon.no/index.php?app=tracker&showissue=113

 

Håper dette svaret hjelper ;)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...