AltuZ Skrevet 30. mars 2010 Skrevet 30. mars 2010 Hey! Jeg vet ikke om noen har laget en lignende tråd før! Men som tittelen sier så handler den om lagg. Jeg vet ikke hva minimum req er på PC for og kjøre spillet smooth er men regner ikke med at det er det som er problemet mitt (kjøpte ny PC i fjor ca 8 måneder siden). Jeg har en internett linje på 20mbit som jeg får 11.96mbit ut av men ligger på en ping ingame fra 300 til 600ish uansett hvilken server jeg er på og dette iriterer meg extremt mye det ødelegger spill gleden for meg. Og jeg lurte dermed på om noen her viste hva detter problemet kan være om noen har det selv kansje? hva kan jeg gjøre for og få fikset dette? (Hvis noen tror det er pcen så her er pc specs) Jeg har også som en liten info kjøpt spillet over steam og spiller derfra om dette har noe og si kansje. De delene som har noe og si AMD Phenom II X3 720 Black Edition Triple Core, 2,8Ghz, AM3, 95W, Boxed OCZ Gold XTC DDR2 PC6400 4GB KIT CL5 w/two 2048MB PC6400 XTC, CL5-5-5-18 Gigabyte GA-MA78G-UD3H, Socket-AM2+/AM3 AMD 780G+SB700, ATX, DDR2 , Firewire, GbLAN, HDMI, Asus Radeon HD 4890 1GB "TOP" GDDR5 PCI-Express 2.0, 2xDVI, HDMI, HDCP, 900MHz Takker for alle mulige svar jeg kan få og sorry vis det er en lignende tråd! Mvh Arne
Eirik Skrevet 31. mars 2010 Skrevet 31. mars 2010 Du har riktige drivere til skjermkortet? Grafikken står ikke kjørt opp på max - over hele linja? Hvis den gjør det, er det mulig du må skru ned et par hakk.
AltuZ Skrevet 31. mars 2010 Forfatter Skrevet 31. mars 2010 Du har riktige drivere til skjermkortet? Grafikken står ikke kjørt opp på max - over hele linja? Hvis den gjør det, er det mulig du må skru ned et par hakk. Hvis det er grafikken du mener jeg må skru ned et par hakk så står den på low for øyeblikket. Og hva mener du med hele linja? Farten på den? Jeg skjekket på http://speedtest.net/ og der så jeg hva jeg hadde.
AltuZ Skrevet 31. mars 2010 Forfatter Skrevet 31. mars 2010 Har du oppdatern driveren? Har ikke gjort dette siden jeg fikk ny windows og finner ikke noe sted og gjøre det >.<
Skrujernet Skrevet 31. mars 2010 Skrevet 31. mars 2010 Last ned Catalyst 10.3 Linken er for 64bit windows 7
Merko Skrevet 31. mars 2010 Skrevet 31. mars 2010 Nå er det forskjell på "Lagg" og Lite Fps \ Hakking. Om du lagger hjelper det ikke med skjermkortdrivere. Den pingen du ser på scoreboardet er også feil, du må dele den i 2 for at du skal få den "riktige" pingen. Men anbefales at du spiller på enten "Battlefield.no" eller "TV2" sine servere. Bare søk på "TV2" eller "Battlefield.no" (med stor B) i søkeboksen helt til høyre der du har serverlista. Ellers er PCen din god nok til og kjøre spillet på high.
Eirik Skrevet 31. mars 2010 Skrevet 31. mars 2010 Mange bruker lagg og hakking om hverandre. Hvis alt står på low, og det hakker/lagger med et 4890, så er det grunn til å tro at det er drivertrøbbel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå