Raste Skrevet 5. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 For en fotballkamp, for en fotballkamp. Dette er sykt, KOM IGJEN ENGA. KOM IGJEN ENGA! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Etter 0-0 mot RBK hadde jeg ikke forventet dette altså. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Fy faen, vi ligger fortsatt under, men at jeg ikke får se denne kampen er helt tragisk. Helt vilt med scoringer denne omgangen. Edit: Nå kommer Bengt inn og fikser poeng! Comean! Endret 5. april 2010 av Nevnarion Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Tror det fortsatt ligger flere mål i lufta. Tror faktisk kampen ender 4-4. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Sattan for en redning! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Hihi, nå har jeg en god følelse når det byttet kom. Blir nok 4-4 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Nei, dette går ikke veien. Faen til dritt-helg! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Dårlig at vi ikke greier poeng, men man får trøste seg med at vi etter sigende spilte rimelig bra på slutten. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Hahahaha. Så ble det enda et mål. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Strandberg er rævva! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Forbanna Årst. >_> Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Fy flaten for en kamp! Nå kan jeg gå på jobb med god-følelsen i morgen! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Dårlig at vi ikke greier poeng, men man får trøste seg med at vi etter sigende spilte rimelig bra på slutten. Vi spilte ikke rimelig bra, vi var altfor passive og det er altfor mange urutinerte spillere på laget. Dette går til helvette i år også, få vekk alle disse ungguttene som ikke eier rutine, Fellah og Singh blant annet! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Utrolig at vi klarer å slippe dere inn igjen i kampen, Borgersen er for gammel. Men fantastisk underholdende kamp da Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 5-3 var ikke veldig ille. Vi kommer tilbake 2 ganger etter å ligge under! Synd det var så bra redning på 4-3 Men vi ser konturene av hvor fantastisk dette laget kan bli Lenke til kommentar
Wazza95 Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Kom akkurat hjem fra Sør Arena... Utrolig skuffende ressultat Vi var klart best etter Start's 4-1 mål, og burde ha klart poeng! Hirschfeldt holdt oss fast i kampen i første, men etter vi utliknet var gutta som paralysert frem til 4-1! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Kom akkurat hjem fra Sør Arena... Utrolig skuffende ressultat Vi var klart best etter Start's 4-1 mål, og burde ha klart poeng! Hirschfeldt holdt oss fast i kampen i første, men etter vi utliknet var gutta som paralysert frem til 4-1! Du mener ikke at dere virkelig fortjente poeng? Etter alle sjansene vi hadde, var jo nærmest enveiskjøring i 1. omgang, vi burde ledet med minst 3 til pause... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Altså, sånn vi spilte i 2.omg så fortjente vi et poeng jo. Når det sto 1-1 så var jeg ganske sikker på at vi skulle snu det, men så fikk vi et baklengs tidlig etter scoringen og da rant det inn. Deretter hevdet vi oss kraftig og vi viser utrolig god moral som greier å score to til ganske tidlig. Hadde Berre scoret på den siste der også hadde vi vunnet garantert vil jeg si. Bittert tap, men dette tror jeg vi kommer til å lære av framover. Bolanos så du jo ikke mye til i kampen utenom scoringen. Er det en ting han bør øve på så er det pasninger og crossere. Dessverre så skjøt han som en hest på det frisparket, men jeg tror den var innom en på veien (Shelton). Korrekt meg om jeg tar feil Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Mye av 2. omgang hadde Enga ballen mye og presset på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå