Gå til innhold

Jeg skammer meg!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah... PS3.. :love:

 

Burnout paradise, Army Of Two, Little Big Planet osv.. osv..:love:

 

Xbox360 er piss, samt at Wii appellerer for barn og tenåringsjenter med spillene sine. Alt i alt er PS3 for oss mannfolk som sikler etter skikkelige titler :cool:

Både Army of Two og Burnout Paradise finnes på 360 også.. ;)

Lenke til kommentar

Kjøp deg Call Of Duty Modern Warfare 2 så vil du ikke angre på at du kjøpe playstation 3 lenger ;)

 

Why, Jeg ville kunne spille det på pc med høyere oppløsning, med bedre kontroller samt at selve spillet er billigere, eneste grunnen til å kjøpe MW2 på ps3 er om du er en av de stakkers stakkers skye menneskene som bare har ps3 og ikke pc

Lenke til kommentar

Mye diggere å spille MW2 på stor flatskjerm enn på en liten dataskjerm. Eneste grunnen til å kjøpe MW2 til data er om du er en av de stakkers stakkers skye menneskene som bare har PC og ikke PS3.

Kontrollene er mye bedre på PC når det gjelder FPS

Det er en vanesak.

Lenke til kommentar

Mye diggere å spille MW2 på stor flatskjerm enn på en liten dataskjerm. Eneste grunnen til å kjøpe MW2 til data er om du er en av de stakkers stakkers skye menneskene som bare har PC og ikke PS3.

Kontrollene er mye bedre på PC når det gjelder FPS

Mhm! Hvis det hadde vært en mulighet for å spille f.eks BC2 online sammen med konsoller, så ville de som spilte på PC vært fullstendig overlegne pga kontrollene.

Lenke til kommentar

Mye diggere å spille MW2 på stor flatskjerm enn på en liten dataskjerm. Eneste grunnen til å kjøpe MW2 til data er om du er en av de stakkers stakkers skye menneskene som bare har PC og ikke PS3.

Kontrollene er mye bedre på PC når det gjelder FPS

Det er en vanesak.

Haha, folk ass. Det er ikke det. Det er en grunn til at alle skytespill på konsoll har auto aim. Med mus får man en presisjon som ikke er mulig med joystick.

 

Jeg er glad i konsoll, men skytespill hører hjemme på PC og jeg blir så oppgitt når jeg ser folk snakke om at FPS funker like bra på konsoll i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Mye diggere å spille MW2 på stor flatskjerm enn på en liten dataskjerm. Eneste grunnen til å kjøpe MW2 til data er om du er en av de stakkers stakkers skye menneskene som bare har PC og ikke PS3.

Kontrollene er mye bedre på PC når det gjelder FPS

Det er en vanesak.

Haha, folk ass. Det er ikke det. Det er en grunn til at alle skytespill på konsoll har auto aim. Med mus får man en presisjon som ikke er mulig med joystick.

 

Jeg er glad i konsoll, men skytespill hører hjemme på PC og jeg blir så oppgitt når jeg ser folk snakke om at FPS funker like bra på konsoll i det hele tatt.

Det er faktisk lettere å sikte på PC, du har mer frihet når du bruker musa. Hva som er best for hver person er en vanesak, men er sikker på at en verdensmester i PC FPS ville slått verdensmesteren i konsoll, om begge brukte hver sin plattform

 

Så jo, er til dels en vanesak, men de fleste foretrekker FPS på PC

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...