Gå til innhold

Aprilfest 2010 - Yaricks - Streets of Stavanger!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Fikk ikke sjangs til å oppdatere i går, så her kommer dagens, og gårsdagens! Og ja... Det var ingenting på fredag. :(

post-99099-1270402315,5051_thumb.jpg

post-99099-1270402317,2537_thumb.jpg

Tar samtidig å pimper http://www.shutter365.com/mathias som også er ett bilde per dag prosjekt, men med andre bilder enn det som er her. :)

Endret av Yaricks
Skrevet

Liker absurditeten i Badeplass-bildet! Her har vi så vidt startet på april, det er fortsatt vinterjakkevær annenhver dag, og midt utpå et jorde står et skilt om manglende badevakter - herlig inv_biggrin.gif

Skrevet

Liker absurditeten i Badeplass-bildet! Her har vi så vidt startet på april, det er fortsatt vinterjakkevær annenhver dag, og midt utpå et jorde står et skilt om manglende badevakter - herlig inv_biggrin.gif

Enig. Skiltet blir ganske absurd sammen med den store folketomme badeplassen. Bra sett :)

Skrevet

Dagens. Så langt det bildet jeg er minst fornøyd med, men fikk ikke tatt noe bedre til festen. Har ett som jeg er mer fornøyd med på www.shutter365.com/mathias

post-99099-1270674117,1761_thumb.jpg

Skrevet

Dagens. Så langt det bildet jeg er minst fornøyd med, men fikk ikke tatt noe bedre til festen. Har ett som jeg er mer fornøyd med på www.shutter365.com/mathias

Likte vinklingen til en gate og det var flott speiling på gulvet. Likte blidet veldig godt.

Skrevet

Du har mye fint her Yaricks! Liker humoren i badeplassbildet, det er noe med sånne skilt, spesielt når de ikke har noen relevans! Og korridorbroa, det er en kategori jeg har permanent dragning mot, jeg likte det godt :)

Synes Trondster sier det bra om melankoli og tomhet i bildene, det liker jeg og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...