Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Runketeknikker - hva gir deg den beste orgasmen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!!

Har holdt mye på med høyrehånda og tenker å legge ut tips, samt at andre kan gjøre det; hvordan får vi di beste orgasmene...

Første tips fra meg er; prøv å tisse rett før det går for deg (umulig å tisse, men prøv!). Press på og kjemp mot orgasmen... gir et ekstra kick og forlenger orgasmen!!!

Andre med tips? Kommer med flere!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har lest at å stimulerer anus eller noe så får man større orgasme..

NB! har ikke prøvd dette i praksis (ei heller i teorien xD) så den som vil; post her og fortell om det er noen forskjell xD

Skrevet

Stop når du kjenner at du er på vei til å komme.

Dette er en kjent og forholds grei teori som fungerer, men du kan "drite deg ut" ved at du faktisk ikke rekker å stoppe, og at du kommer. Da kan det bli en nedtur.
Skrevet

NB! har ikke prøvd dette i praksis (ei heller i teorien xD) så den som vil; post her og fortell om det er noen forskjell xD

Et ord: Nei :)

Skrevet

Dette er en kjent og forholds grei teori som fungerer, men du kan "drite deg ut" ved at du faktisk ikke rekker å stoppe, og at du kommer. Da kan det bli en nedtur.

Det suger. Spess hvis du bare hadde det kvarteret du tok deg, pga tidlig skole dagen etterpå :(

Skrevet

Jeg liker å ligge opp ned, gjerne halvveis ned fra sengen med beina i været. For ekstra effekt har jeg på sokker og solbriller

Skrevet

Jeg liker å ligge opp ned, gjerne halvveis ned fra sengen med beina i været. For ekstra effekt har jeg på sokker og solbriller

Jeg gjør akkurat det samme som deg, bare at jeg har på lange strømper i stedet, for ekstra effekt...........

Skrevet

Jo. Det stimulerer prostata. Og orgasmen blir kraftigere.

Skrevet

Et ord: Jo :)

Skrevet

Jo selvfølgelig, men også der er det en fin grense mellom en skuffende orgasme og en stor orgamse. Stopper du ca. "halvveis" i orgasmen ( før det kommer noe ut ) opplever hvertfall jeg en forsterket orgasme, men stopper du for tidlig blir den veldig skuffende.

• Opprett ny...