Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Min destruktiv atferd


Anbefalte innlegg

Vel.. Kan begynne med a si at jeg gaar på en ungdomskole I buskerud. Vi er langt ifra normale. 40 anmerkninger per dag. 8 klasse og det verste, tatt ut fra normal undervisning.

 

 

Jeg heter tommy og går på enungomskole i buskerud. Vi er to gutter som har ødelagt det meste for oss sjæl.. Siden vi begynte i 8 har vi kødda og lagd bråk for klassen. 16 oktober ble vi sendt ned på ett rom for oss selv.Vi hadde en lærer der nede. Vi var 5. Men den verste ble sendt vekk. Den Andre oppførte seg bra nok å ble tatt inn i klassen igjen. Det samme med den tredje. Så var vi to igjen da.. Vi er nok fylkets verste elever.. Folk kaller oss shiet som cper,downs, hemmiser osv.

Vi har fått klar beskjed om at hvis vi ikke endrer atferd, vil vi få hjemme undervisning.

Men det er ikke å bare å slutte å banne,spytte,mobbe og sånn .. Nei.. Dette er en kjempe vanskelig ting for oss to å slutte med

mandag onsdag og torsdager er v på ett annet bygg å har skole inkl. Praksis.. Nå har vi sett oversikten på hvor mye skole kun har brukt på oss to.. Den lå på 688000. Vi trodde ikke på dette.. Det er jo helt sykt! Jeg hadde hørt om noe lignende.. men jeg sliter ikke faglig i det hele tatt.. Derfor er det jævlige at jeg ikke får karakter i alle fag. Vi får kun karakter i norsk matte naturfag og engelsk.. Dette blir en stor belastning for venner , familie, og ikke minst .. Oss selv. Så her har dere ett godt eksempel på drittungdomrr som feiler sykt!

Bare still i vei med spørsmål.

 

Tommy.

Endret av Prompejon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Desto tidligere du innser hvor destruktiv din atferd er desto tidligere kan du få gjort noe med den.

 

Gir du opp, så har du feilet. Tar du deg sammen og forbedrer deg, så går det selvfølgelig bedre for deg og alle andre. (Din atferd påvirker flere enn deg selv.)

 

Du vil få kjeft så det holder når du våger å opprette en slik tråd. Kanskje er det kjeft fra utallige fremmedpersoner du trenger? Vil du, så kan du forandre deg og bli normal. Hva får du ut av din egen atferd?

Lenke til kommentar

Du har ihvertfall innsett at du må skjerpe deg, det er jo en start. Når du skriver at det er vanskelig å slutte å mobbe og plage tviler jeg på at du vil få noe sympati for akkurat det, jeg ser ikke det vanskelige i det akkurat.

 

Ikke lag noe offer av deg selv, men ta tak i alt det du nevner selv så vil du se at omgivelsene vil reagere mer positivt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det er bra at du har skjønt at man ikke skal stole blindt på autoriteter slik som resten av klassen din gjør. Dette er kanskje den viktigste lærdommen du noen gang kan anskaffe i løpet av livet, mye viktigere enn et papir med noen karakterer på.

Lenke til kommentar
Men det er ikke å bare å slutte å banne,spytte,mobbe og sånn .. Nei.. Dette er en kjempe vanskelig ting for oss to å slutte med

Har ikke et snev av sympati for gutter som oppfører seg slik.

 

Hva med de du/dere spytter,mobber da? Tror du de har det så bra?

Nei, bra at du sliter.

Lenke til kommentar
Men det er ikke å bare å slutte å banne,spytte,mobbe og sånn .. Nei.. Dette er en kjempe vanskelig ting for oss to å slutte med

Har ikke et snev av sympati for gutter som oppfører seg slik.

 

Hva med de du/dere spytter,mobber da? Tror du de har det så bra?

Nei, bra at du sliter.

Enig med deg Leon.

 

"...Det er ikke bare å slutte å banne,spytte, mobbe og sånn..."

 

Herregud TS, det er ikke du som er offeret her. Det er heller du som skaper offerene med din mobbing og plaging av dine medelever. Dine problemer har du skapt selv.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

Er dette bare meg, eller er dette en helt useriøs tråd?

Ikke bare deg ;)

 

http://www.hallingtricks.net/

 

http://www.facebook.com/#!/djtommyhaugen?ref=search&sid=530380691.4121157783..1

 

http://www.hallingclothing.moo.no/

 

Merkelig hvor tilsynelatende flinke og oppegående noen mennesker kan virke, så drar de ned inntrykket noe så vanvittig med verdens mest unødvendige tråd...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...