Gå til innhold

Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm


Anbefalte innlegg

Kunne du tenke deg å sende linken hvis du har den tilgjengelig?

Edit: Problemet er fikset, fant filen og fjerna rooten så nå er mobilen fin igjen.

TUSEN TAKK FOR TIPSET, VET IKKE HVA JEG SKULLE GJORT HVIS JEG IKKE FIKK FIKSA DET FOR JEG TRENGER WIFI!!!!!!

 

Ingen årsak du :) Får bare håpe at jeg finner en annen root som ikke gir samme problemet. Men så langt har jeg ikke orket å prøve :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikonene er vel ganske så like.. Men noen apps er byttet ut med tilsvarende fra SGS II..

 

For min del er den beste grunnen til å bruke Darky V10.1 at den for det første funker mye bedre enn Samsung noen gang kommer til å få sine originale til å funke.

får man Darky v10.1 med norsk, eller kommer den kunn med engelsk? jeg vet man kan få norsk swype, men jeg er litt interessert i norsk menyer, stavkontroll og innstillinger. :)

Lenke til kommentar

Ikonene er vel ganske så like.. Men noen apps er byttet ut med tilsvarende fra SGS II..

 

For min del er den beste grunnen til å bruke Darky V10.1 at den for det første funker mye bedre enn Samsung noen gang kommer til å få sine originale til å funke.

får man Darky v10.1 med norsk, eller kommer den kunn med engelsk? jeg vet man kan få norsk swype, men jeg er litt interessert i norsk menyer, stavkontroll og innstillinger. :)

Jeg bruker denne http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1020720

Har norske menyer

Lenke til kommentar

Skal mye til å knuse det glasset ja, men er fort gjort å knuse det ved å miste det i bakken et par ganger.

 

Forresten, har noen av dere oppdaget en bug på den seneste firmwaren (2.3.3) der mobilen skrur seg av automatisk? Enten det ved å høre musikk på en stund så trykke pause og lar mobilen i ventemodus, eller at det ikke er nok ram å kjøre flere programmer samtidig? Synes dette er irriterende da den plutselig er av uten at man er klar over det.

Lenke til kommentar

Forresten, har noen av dere oppdaget en bug på den seneste firmwaren (2.3.3) der mobilen skrur seg av automatisk? Enten det ved å høre musikk på en stund så trykke pause og lar mobilen i ventemodus, eller at det ikke er nok ram å kjøre flere programmer samtidig? Synes dette er irriterende da den plutselig er av uten at man er klar over det.

Min henger seg og restarter av seg selv noen ganger ;), men den slår seg ikke av.

Lenke til kommentar

Forresten, har noen av dere oppdaget en bug på den seneste firmwaren (2.3.3) der mobilen skrur seg av automatisk? Enten det ved å høre musikk på en stund så trykke pause og lar mobilen i ventemodus, eller at det ikke er nok ram å kjøre flere programmer samtidig? Synes dette er irriterende da den plutselig er av uten at man er klar over det.

Min henger seg og restarter av seg selv noen ganger ;), men den slår seg ikke av.

Såpass. Det har faktisk skjedd med min også, bare på firmware 2.2.1 der den restarter etter mye belastning. At den bare skrur seg av og brukeren ikke oppdager det er sikkelig irriterende. Er skremmende også når man forventer en viktig samtale.

Lenke til kommentar

Skal mye til å knuse det glasset ja, men er fort gjort å knuse det ved å miste det i bakken et par ganger.

 

Forresten, har noen av dere oppdaget en bug på den seneste firmwaren (2.3.3) der mobilen skrur seg av automatisk? Enten det ved å høre musikk på en stund så trykke pause og lar mobilen i ventemodus, eller at det ikke er nok ram å kjøre flere programmer samtidig? Synes dette er irriterende da den plutselig er av uten at man er klar over det.

 

Er det vel ikke, har sikkert mista min 10 ganger i bakken. Er ikke en ripe på glasset engang.

Lenke til kommentar

Skal mye til å knuse det glasset ja, men er fort gjort å knuse det ved å miste det i bakken et par ganger.

 

Forresten, har noen av dere oppdaget en bug på den seneste firmwaren (2.3.3) der mobilen skrur seg av automatisk? Enten det ved å høre musikk på en stund så trykke pause og lar mobilen i ventemodus, eller at det ikke er nok ram å kjøre flere programmer samtidig? Synes dette er irriterende da den plutselig er av uten at man er klar over det.

 

Det samme skjer med min - har også restartet (går ut til S-en vi ser under oppstart). Har fått avbrutt en telefonsamtale på grunn av dette. Opplevde det aldri før 2.3

Lenke til kommentar

Fack me, fikk et problem her nå, pratet i tlf, plutselig klikket telefonen totalt, og fikk error på alle apps omtrent, prøvde å restarte den men den låste seg fullstendig.

 

tok ut batteriet for å restarte, da tok det dritlang tid før den kom på så jeg fikk slått inn pinkoden.

 

da telefonen endelig var påskrudd var alle widgets, kontakter og mange apps borte, alle snarveiene og instillingene mine er helt skrudd, og jeg får jevnlig feilmeldinger om at programmer kresjer..

 

oppdaterte til android 2.2.1 for en stund siden via odin.. er det bare å flashe den på nytt igjen eller wtf do i do now? market ser helt lamt ut og, er ikke sånn som det var før

Lenke til kommentar

Kjører Darky's rom og møtte på litt problemer i dag.

Telefonen nektet å sende ut meldinger, så jeg tok en factory reset.

Nå booter ikke telefonen. Ved oppstart Kommeg jeg til Galaxy S GT-I900 bildet.

Prøver å boote til recovery-mode, men det nekter den også. Den starter bare på nytt om og om igjen til Galaxy S GT-I900 bildet.

Kjører jeg home + vol(-) + power får jeg downloading.. do not turn of target!!

 

Forslag til hvordan jeg går frem?

Lenke til kommentar

når du kjører custom rom, vil en factory reset ofte føre til at man ikke får startet opp telefonen. Du må da flashe med odin. Du kan følge denne guiden:

darky rom

og følge det som omhandler ODIN

Da vil du få darkyrom igjen:) har ikke gjort dette selv, så jeg vil gjerne at andre kommer med inspill og tips:=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...