Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

D-Link DIR-655 og ustabilt internett


Anbefalte innlegg

Takker for alle tips rettet til meg så langt. Har oppgradert firmware, og ikke noe problemer med det så langt av hva jeg kan se.

 

Har heller ingen trådløse ting som innvirker på nettet. Snakket med internettleverandøren idag, og de har visst byttet ut noe utstyr som ikke var helt bra i en mast et stykke unna oss, og faktisk; det funker bedre! Men nå er det jo vanskelig å si om det er updaten min eller reparasjonene deres som gjorde susen, da dette skjedde temmelig likt, men av en eller annen grunn tipper jeg på reparasjonen (siden de har vært litt ustabile generelt i det siste).

 

Blir nok til at vi deler opp nettet litt mer, slik at vi ikke har så mange maskiner koblet opp på en linje. Har aldri hatt noe problem med nettet før, og da er det jo desto verre når det skjer og varer så lenge.

 

Takk så lenge, jeg kommer tilbake om jeg finner ut noe mer! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ftp://ftp.dlink.fr/D..._FW132EUB01.rar

 

Siste Europeiske beta, fungerer smertefritt hos meg :-) Jeg har A4 hardware

Først og fremst, dette er ikke en Beta. Beta filen ender på FW132EUBeta01

 

For det andre, denne updaten gjorde underverker hos meg hvertfall, har riktignok ikke hatt den lenger enn 1uke, men den har vært dønn stabil denne uken, og da med konstant p2p download på 1,2MB/s. 

Ok, trodde B01 var "beta 01"

 

Jeg angrer enda ikke et sekund på jeg la denne inn iallefall, gjorde underverker :-)

 

Gikk fra 1.30EU som hadde flere nykker i mitt oppsett

Lenke til kommentar

1.32EU har jeg ikke prøvd men jeg har kjørt 1.31EU kontinuerlig i én måned uten noen som helst issue. Med andre ord har jeg ingen planer om å prøve 1.32EU heller ;)

 

Har ikke helt fått med meg hva som er nyhetene i 1.3x firmware... Hva er de store nyhetene?

 

For min del gikk det mest på at min router med 1.21 måtte power cycles hvert 3. døgn.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...