Gå til innhold

hjelp til anabolesteroider


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har trent ca et år nå, er en lettvekter på snaue 75 kilo, 180 høy.

19 år gammel.

Men jeg vil gjerne ha litt respons fra noen som har peiling på dette.

Er det så skadelig som mange sier?

For problemet er at jeg sliter med en del angst og bruker preparatet "Cipralex".

Kan dettte kombineres?

 

Hadde satt pris på respons!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Cipralex er et antideppresivt som frigjør mer av signalsubstansen "Serotonin" i hjernen. :)

 

Steroider er hormoner, noe som kan bidra til mer angst og depresjon når endt kur er ferdig, Ja Bivirkningene er et kappittel for seg selv.

www.steroider.net

 

Hvordan vet jeg?: Fordi jeg brukte steroider når jeg gikk på cipralex, jeg fikk dobbelt så mye angst og depresjoner.

 

Vet du hva som også er drit dumt med steroider? At du blir pøsete og normal størrelse når du er ferdig med en kur og titalls bivirkninger.

Visste du at du får DOBBELT så høy selvtillit og bedre mental psyke av og trene rent uten steroider?

 

Hvordan vet jeg?: Fordi jeg en dag begynte og trene naturlig etter og ha sittet inne i 1 år uten og gjøre noe, nå føler jeg meg i form i forhold til hvor jeg var .

 

Ja kan vel også nevne at kameraten min tok selvmord etter flere års bruk av steorider, angsten og paranoian tok han, han klarte ikke mer og gjorde det brått og spontant.

 

Sorry for moralpreken, men det finnes bedre løsninger. ivhertfall når jeg ser du bruker cipralex i tillegg, et medikament for"psykiske helse" , Psyken skal man jaggu ta på alvor.

 

Har du aldri hørt om Proteinpulver, Kreatin, og ekte trening. Det kalles STYRKE!!!!!!!

 

Rebel Rebel-

 

Leste dette på et annet forum. Håper det hjalp litt hvertfall.

Lenke til kommentar

Som nevnt i en post ovenfor så ser du hvor dumt det er å blande aas med antidepressiver.

 

Steroider er ikke så skadelig som media skal ha det til, nei. Men du er som du selv sier, en lettvekter. Isåfall kan jeg vedde på at du ikke har store erfaringen med kosthold og trening, og isåfall vil du ikke få noe særlig ut av en kur. Mest sannsynlig vil du gå fra å føle deg veldig selvsikker og stor i noen uker forså å miste vannvekten og beholde litt av muskelmassen du bygde opp. Og kanskje tilogmed føle deg mindre enn før du starta.

 

Se for deg hva dette vil gjøre med dine depressive problemer. Sjansene er store at du ender opp som en av de som hoppper fra kur til kur med usannsynlige store doser, og for da å gå tilbake til første spørsmålet ditt; ja, da kan steroider være skadelig.

Endret av DMN
Lenke til kommentar

Dersom du har angst fra før vil det bare forværre seg etter endt kur. Absolutt ikke å anbefale! Bli kvitt angsten din, imellomtiden så kjøp inn hauger med kreating og gainer så gjør du det på vanlig måte. Når psyken er stabil og har vært det noen år, da kan du tenke på sånt dersom du fremdeles har lyst..

Endret av lperik
Lenke til kommentar

Er det ingen som blir stor av 1 år med trening?

Der tar du ganske så feil.

Jeg kommer ikke til å ta noen steroider før jeg vet myyye mer om det enn jeg gjør i dag.

Det går ann å bli stor på 1 år med riktig trening.

Men ikke STOR, da må man ha mange år bak seg og kanskje et par sprøyter? :thumbdown:

Men uansett da, jeg snakket med en kompis isted som har peiling på dette med trening.

Han sa jeg burde kjøre med helt utmattet noen mnd, så han sa jeg skulle kjøre 6 x 10.

Og det har jeg tenkt å prøve å se.

Noen som har noen meninger?

Lenke til kommentar

gerrardo, det fins mange nye alternativer til sterioder. Jeg personlig brukte Cybergenics sitt store pakke kur. Disse er naturlige, og det følger med et vannvittig detaljert diet guide, og treningsprogram.

 

Fikk syk bra resultater, faktisk så trodde studioet at jeg brukte, og de hadde et "drop in" blod test da jeg tilfeldig var der. Men jeg nølte ikke, og lot dem ta prove. Som selvfølgelig var ren. :tease:

 

Du er helt sikker hørt alle skrekk historier om steroider, og det fins også "gode" historier. Men bare husk at det er mindre tall på de gode. Som regel vil ikke de verste effekte slå ut før mangen år seinere.

 

Er trist, kjenner mangen som tok da jeg var din alder, og nesten alle har store problemer. Den verste har vært i mentalsykehus i over 17år nå, og han var en virkelig god kamerat.

 

Styr unna, jeg vet det er fristende å ta den korte og raske måten, men den veien er mørk.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Du er helt sikker hørt alle skrekk historier om steroider, og det fins også "gode" historier. Men bare husk at det er mindre tall på de gode.

 

Det er vel heller omvendt skal jeg være ærlig.

 

 

 

glem steroider.

Men noen som vet hvor lenge jeg skal kjøre volum program før jeg bytter over til styrke?

Og motsatt?

 

 

Bra for deg at du dropper dem.

 

Du har trent et år uten noen særlig fremgang hvis jeg tolka deg rett?

Isåfall ville jeg ikke fokusert på programmet mitt på den måten helt enda, kjør på med 5x5,

http://stronglifts.com/stronglifts-5x5-beginner-strength-training-program/

 

og fokuser veldig bra på kostholdet ditt, les en del om nutrition(kosthold) og vit hva du putter i deg. Så skal jeg love deg at du vil se forandringer om ikke så altfor lenge ;) lykke til.

Endret av DMN
Lenke til kommentar

Men jeg snakket med en kompis som har peiling, han sa jeg burde kjøre meg til total utmattelse. Han fåreslo 6 x 10 de første mnd. Er dette bra for volum?

Og hvor lenge skal jeg kjøre dette før jeg går over til et 5 x 5 program?

Jeg vil ha muskler til sommeren :roll:

Lenke til kommentar

Hei. Jeg har trent ca et år nå, er en lettvekter på snaue 75 kilo, 180 høy.

19 år gammel.

Men jeg vil gjerne ha litt respons fra noen som har peiling på dette.

Er det så skadelig som mange sier?

For problemet er at jeg sliter med en del angst og bruker preparatet "Cipralex".

Kan dettte kombineres?

 

Hadde satt pris på respons!

 

 

Jeg gidder ikke komme med noen moralsk pekefinger om doping, men å skulle begynne med steroider hvis man bare er 75 kilo og 180 cm er jo helt idiotisk. Hvis det er der du stopper opp så ligger begrensningen i kostholdet eller treningsopplegget ditt, ikke genetikk.

Lenke til kommentar

som foreslått over...kjør et grunnprogram basert rundt baseøvelser. Stronglifts 5x5 er et kjempeprogram, men finnes mange andre lignende. Glem 6x10 total utmattelse greiene. Lær deg baseøvelsene (bøy, mark, benk, evnt oh/militærpress) og baser treninga rundt det. Volum kommer fra styrke og styrke har hvertfall jeg hatt veldig mye mer framgang med å kjøre 5x5 baserte program. Men det som kanskje nesten er viktigere er kostholdet. Sonediett er veldig bra, har en treningskompis som har fått veldig gode resultater av det (økt muskelmasse, ned fettprosent).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...