Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvordan nagge selvtilliten på en jente ned?


Gjest helpmeg

Anbefalte innlegg

Gjest helpmeg

er det noen her som vet hvordan jeg kan nagge på selvtilliten til en jente? Sånn generelt, vil ikke at det skal opfattes som å være frekk eller noe bevvist. liksom at den jenten ikke føler seg så veldig mye bedre om meg om du skjønner! vil på en måte at det skal være spørsmål, som feks som: bruker du mye sminke eller er du bare naturlig pen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest hjelpmeg

ja vet det ikke er bra, men det er en jente jeg holder på med. og hun er den som styrer tingen mellom oss liksom, så derfor vil jeg nagge litt på selvtilliten hennes for å få ta litt styringen for å si det sånn, men vil ikke si noe direkte stygt eller no. vil bare at hun skal få litt svak motgang ;)

Lenke til kommentar

Joda det kan hjelpe. Få henne litt ned på jorda, så hun viser litt mer respekt for deg, og kanskje skjønner at hun eier deg ikke.

 

Bare vær litt "care" til enkelte ting hun sier og vil, om hun sier hun er glad i deg på tlf eller sms, ikke svar.. O gsi ting som eks. "åh, victoria fra paradise hotel er så digg!" Da vil hun skjønne at hun ikke er din gud, og kanskje vise deg litt mer respekt om det er det du er ute etter?

Lenke til kommentar

Joda det kan hjelpe. Få henne litt ned på jorda, så hun viser litt mer respekt for deg, og kanskje skjønner at hun eier deg ikke.

 

Bare vær litt "care" til enkelte ting hun sier og vil, om hun sier hun er glad i deg på tlf eller sms, ikke svar.. O gsi ting som eks. "åh, victoria fra paradise hotel er så digg!" Da vil hun skjønne at hun ikke er din gud, og kanskje vise deg litt mer respekt om det er det du er ute etter?

 

You fail at life.

Lenke til kommentar

Joda det kan hjelpe. Få henne litt ned på jorda, så hun viser litt mer respekt for deg, og kanskje skjønner at hun eier deg ikke.

 

Bare vær litt "care" til enkelte ting hun sier og vil, om hun sier hun er glad i deg på tlf eller sms, ikke svar.. O gsi ting som eks. "åh, victoria fra paradise hotel er så digg!" Da vil hun skjønne at hun ikke er din gud, og kanskje vise deg litt mer respekt om det er det du er ute etter?

 

You fail at life.

 

Faktisk ikke, fått det jeg vil ha de siste årene, ikke noe mer å ønske seg for min del. Livet er supert. Tviler på om ditt kan sies å være det samme.

Lenke til kommentar

Vi sklir helt av emne og det er ikke så mye å utdype. Det jeg mener er at selv om du er fornøyd med livet ditt så betyr ikke det at du er et bra menneske. Når jeg sier "You fail at life" så mener jeg at det ikke er måten du bør leve etter.

 

Men du er sikkert et bra menneske for alt det jeg vet, jeg sier bare at det å jekke ned et menneske slik som du beskriver det ikke er en måte man bør leve etter, man bør heller oppmuntre eller ikke bry seg. :)

Lenke til kommentar

ja vet det ikke er bra, men det er en jente jeg holder på med. og hun er den som styrer tingen mellom oss liksom, så derfor vil jeg nagge litt på selvtilliten hennes for å få ta litt styringen for å si det sånn, men vil ikke si noe direkte stygt eller no. vil bare at hun skal få litt svak motgang ;)

I stedet for å jekke ned selvtilliten hennes virker det som om du burde jekke opp din egen. Grow some balls og ta styring når du ønsker det.

Lenke til kommentar
Gjest rulalo

er det noen her som vet hvordan jeg kan nagge på selvtilliten til en jente? Sånn generelt, vil ikke at det skal opfattes som å være frekk eller noe bevvist. liksom at den jenten ikke føler seg så veldig mye bedre om meg om du skjønner! vil på en måte at det skal være spørsmål, som feks som: bruker du mye sminke eller er du bare naturlig pen?

 

Du mener NEG , og hvorfor har du behov for det? Er du ikke mann nok til å beholde ditt eget selvbilde oven for noen som er lit "vansklige"?

 

Hilsen mann med helt greit selvbilde

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...