Gå til innhold

Damer vil ha meg

€uropa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer! :D Hva var det som gjorde at dette kvinnemennesket begynte å være med deg hjem?

Jeg aner ikke. Jeg har aldri bedt henne om noe som helst, men hun inviterer meg med på ting og inviterer seg selv hjem til meg for å se det "dritfine" huset mitt, hilse på papegøya og få pølse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går da an å prøve å oppføre seg litt voksent her inne på forumet folkens. Oppfør dere nå litt. Og slutt å komme med slike utrolig barnslige kommentarer med skadefryd!!

Skrevet

og få pølse.

Beklager at dette ble mistolket.

Tilbake til topic, hun kommer til deg for å få mat altså? Hva er det som gjør dine pølser så spesielle? Har du en veldig god potetsalat til eller en fantastisk dressing?

Skrevet
Så du fikk det når du var 0år.

i mental alder da xD

Hei. Du er ikke morsom. Slutt å tro du er morsom. Ingen ler av deg. Slutt å skriv "xD". Takk. Hadet bra.

• Liker 2
Skrevet
Så du fikk det når du var 0år.

i mental alder da xD

Hei. Du er ikke morsom. Slutt å tro du er morsom. Ingen ler av deg. Slutt å skriv "xD". Takk. Hadet bra.

Du tok ordene ut av munnen på meg.

Ontopic: Gratulerer :D

Skrevet

Dammer vil ha meg, hver gang jeg får forbi en dam hopper den ut av hullet sitt og dekker meg med vann.

Seriøst? Har akkurat samme problemet!

Trodde jeg var eneste :O

Yes! endelig funnet flere med dette problemet!

Skrevet (endret)

hahahaha, morsom tråd dette! spesielt at hun liker å få pølse:) og hilse på pappegøyen din:) haha

Endret av bluechamp
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...