Gå til innhold

Tips til en WarCraft III newbie!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Piercing eier alle tier 3.  

Er gosu går NE Archers me Talons/cyclone.  

Undead går fiends og techer senere til wyrms. Noen bruker også litt banshees me curse ja.  

ORc bare dør i den nye patchen, grunnen til at Domi ikke gidder spille mer.  

 

Human er da enda sterkest. Arch mage og mountain king + rifles me inner fire er slager. Og litt gryphs vis d er orc du spiller mot

 

Vil du slå orc ? gå air. Og det me at spillet er balansert må være noe av det tragiske jeg ahr hørt !

Du må ned på 10. plass for å finne en orc på ladder. Og det er Taker som har spesialisert seg på å gå towers og grunts. Klarer du d ikke er du solgt. Av top 40 er 5 orc.  

Går du på Asia finner du første orc på rank 28. War3 har langt igjen å gå før det kan måle seg med Broodwar som RtS spill.

 

dominator er aktiv han, laster ned flere sk replays med han hver dag som er helt ferske

Lenke til kommentar
Hei jeg spiller også warcraft3.Hva er det dere kaller dere på battle.net og hva er deres høyeste lvl på accounten?Jeg kaller meg midgetslayer og er lvl 11 ud.Ikke veldig bra,men jeg har ikke spilt så veldig mye.

Jeg kaller meg enkelt og greit vaskiZ overalt på nett jeg. Enkelt og greit.

Min account.

kommer du på azeroth (us east) og inn på clan wcreplays ... om den er full så clan wcreplays1 , så tar vi hos en god arranged team? :)

Sikkert en mulighet for det, men jeg kommer sikkert til å lagge. :shrug:

Og hvem skal jeg se etter?

Lenke til kommentar

Det at orcs suger så veldig mot air er rimelig oppskrytt spør du meg...Farseer med CL og bloodlusted HH støttet av noen healing wards tar det meste med vinger.

 

Skal gå med på at de kanskje er den rasen som takler air dårligst, men de har ingen problemer med air så lenge man følger litt med på hva motstanderen foretar seg...

Lenke til kommentar
Det at orcs suger så veldig mot air er rimelig oppskrytt spør du meg...Farseer med CL og bloodlusted HH støttet av noen healing wards tar det meste med vinger.

 

Skal gå med på at de kanskje er den rasen som takler air dårligst, men de har ingen problemer med air så lenge man følger litt med på hva motstanderen foretar seg...

shamans sin purge voldtar jo air, nesten ikke gøy engang. det er bare det at orc glemmer å bruke spellcastere nå som de er "nerfet"

Lenke til kommentar

1. ORc suger mot air.

2. Hva F#¤% dere snakker om at purge eier air ? Purge skader summoned og sakter ned attack speed LITT.

3. Er du flink bruker du healscrolls.

4. Jeg driter i hvor mye casters orcen går. won eier ! Won er noe av det første du bør skaffe deg.

4. Purge hjelper lite vis du ikke kan skade chims eller gryphs.

 

Som jeg nevnte tidligere er det en grunn til at orcen ligger på 28. på ladderen. :grumpy:

 

Håper at TfT skal fixe opp ubalansene.

Lenke til kommentar

Det er faktisk ganske balansert nå, utenom orc antiair så kan alle slå alle med alle taktikker. Endeleg så ser du lvl 25 spelerer som bare har abusa diverse ting falle ned til under lvl 20.

 

Human er klart sterkast, dei er spessielt gode mot ne pågrunn av at dei er den einaste rasen med skikkeleg counter til piercing og ne er basert på piercing

 

eg må faktisk innrømme at eg sliter litt mot human newbier i forhold til gode ud/orc spelerar fordi eg har ingen counter mot rifle, går jo ikkje ann å stoppe fast expansion når han har fått tjent inn tapet på den akkurat når eg når fram til den. Det går heller ikkje ann å rushe før han har fått rifle sida footies nesten alltid har defend.

 

Når det gjelder TFT så er eg redd human og UD vil vera for sterke pågrunn av svært gode aoe spells og sinnsykt bra mobility lategame.

Lenke til kommentar

Hvorfor er det så mange som kaller Warcraft og Starcraft for RTS. RTS står for Real Time Strategy, med andre ord: Det skal foregå i samtida og på planeten jorden. Warcraft er temmelig langt tilbake i tid og jeg har ikke sett så altfor mange grunts løpe forbi huset mitt. Eksempel på RTS er Command and Conquer serien...

 

Vennligst si ifra hvis jeg er helt på bærtur, men det er jeg vel ikke... er jeg???

 

Warcraft tips: Hvis du spiller Frozen Throne og spiller som humans er det bare å skaffe deg War Engins (oppgradert siege tank) mot air. Skyter 100 skudd i sekundet jo. (litt overdrevet, men du skjønner). Funker best når det ikke er mass air...

Lenke til kommentar
Hvorfor er det så mange som kaller Warcraft og Starcraft for RTS. RTS står for Real Time Strategy, med andre ord: Det skal foregå i samtida og på planeten jorden. Warcraft er temmelig langt tilbake i tid og jeg har ikke sett så altfor mange grunts løpe forbi huset mitt. Eksempel på RTS er Command and Conquer serien...

 

Vennligst si ifra hvis jeg er helt på bærtur, men det er jeg vel ikke... er jeg???

 

Du er totalt på bærtur....

Real time strategy betyr at allt skjer sammtidig. f.eks mange kortspill er turbasert, da har man hver sin tur, mens den andre venter. I RTS gjør alle alt samtidig, ingen som venter, det har ingenting med tidsperioder å gjøre :p

 

btw siddis, er det sant at du har solgt siddis accen din?

Lenke til kommentar
Hvorfor er det så mange som kaller Warcraft og Starcraft for RTS. RTS står for Real Time Strategy, med andre ord: Det skal foregå i samtida og på planeten jorden. Warcraft er temmelig langt tilbake i tid og jeg har ikke sett så altfor mange grunts løpe forbi huset mitt. Eksempel på RTS er Command and Conquer serien...

:lol: ukas latterkick! hoho! :D ikke at jeg skal rippe mer opp i det som greyfox allerede har forklart, men asså, C&C faller jo akkurat på samme punktet, da! men takkskarrufaenmeg ha for et sinnsykt bra latterkick! *tørke tårene* :D

 

han kameraten din bør du ta et ord med, trur jeg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...