Gå til innhold

Tips til en WarCraft III newbie!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg lover deg at du snart blir lei. ha det gøy så lenge det varer.

Hva er det for noe å si? :-?

Jaja, folk er forskjellige... Jeg har spilt sida jeg kjøpte det en uke etter release og er like glad i dette spillet ennå...:) Men jeg gleder meg jo en god haug til 4. juli, da...:D

Lenke til kommentar
jeg lover deg at du snart blir lei. ha det gøy så lenge det varer.

Hva er det for noe å si? :-?

Jaja, folk er forskjellige... Jeg har spilt sida jeg kjøpte det en uke etter release og er like glad i dette spillet ennå...:) Men jeg gleder meg jo en god haug til 4. juli, da...:D

 

Undead e så jævli god i the frozen throne, det e sykt, særlig den taktikken æ bruke; fiends, gargs å master banshees, så kan man inkludere statues (de er vist overpowered for tia) også; ownage :woot:

Lenke til kommentar
jeg lover deg at du snart blir lei. ha det gøy så lenge det varer.
Gå lei Warcraft III fort? har spilt siden sommeren i fjor og er enda ikke lei. human er den beste rasen har jeg hørt, så begynn og spill med den rasen. Spill nesten bare solo, ikke så mye RT.

Lær deg mapene og hvor mye creepa tåler.

Å få rask mine med human var noe av det første jeg prøvde da jeg konverterte fra Night Elf til Human. Da hadde jeg endel.

Lenke til kommentar

Liker veldig godt nightelves. Beste helten er nok som sagt demonhuntern. men den tar ikke virkelig av før han når lv6.(demon form) Den heroen jeg bruker mest er druid of the grove. han har gode spells, den beste er treants. å converte en gjeng med trær til treants når du er på rush er veldig kjekt.

 

når du spiller som nightelf, bør du spille på kart med masse skog, siden NE kan bruke skogen som soldater.

 

Et team på 6-8 archers, 4 huntresses og Demon hunteren er en kjapp og effektiv gruppe. synes jeg da i allefall.

 

og en viktig detalj uansett hva du spiller som: oppgrader armor, weapons & sånt.

Lenke til kommentar
Undead e så jævli god i the frozen throne, det e sykt, særlig den taktikken æ bruke; fiends, gargs å master banshees, så kan man inkludere statues

aldri slått deg at noen faktisk også gleder seg til nye campaigns? :-?

 

har ikke sakt nåkka om man glede sæ te single player kampanjen eller ikke, det e det sikkert mange som gjør. Men æ syns den blir for kjedelig å repetiv i slike spill...

Lenke til kommentar
Undead e så jævli god i the frozen throne, det e sykt, særlig den taktikken æ bruke; fiends, gargs å master banshees, så kan man inkludere statues

aldri slått deg at noen faktisk også gleder seg til nye campaigns? :-?

 

har ikke sakt nåkka om man glede sæ te single player kampanjen eller ikke, det e det sikkert mange som gjør. Men æ syns den blir for kjedelig å repetiv i slike spill...

 

Sant nok, men hvis man er sugen på mer campaigns etter å ha runda de som følger med spillet kan man jo alltods laste ned noen fler fra nettet.

 

Et lite Warcraft tips: For å finne ut hvilken rase du vil spille med spill med random til å begynne med. Ikke følg andres råd. Alle har sin egen smak!

Lenke til kommentar
hmm

 

Tviler sterkt på at den "hit'n run" taktikken med demon dh hadde funka,  

mk --> stormbolt --> stunna --> mista masse hp

Mk er magic immune når han er avatar, så manaburn hadde heller ikke vært noe.

Dh ville ikke klart å spring lenge nei. Mk ville tatt han rimelig fort viss han skulle springe. MK lvl 10 ville tatt en annen helt lvl 10 uansett.
Lenke til kommentar
Syns den nye patchen har totalt ødelagt spillet.

War3 er mer ubalansert en noen gang.

 

Nightelves går archers.

Human går rifles.

Undead går Fiends.

Orc går HeadHunters.

 

Poenget ? Gå ranged units eller dø. :evil:

om man er sånn lvl 1-10 på battle.net ja.

alle de nevnte unitene har skikkelig lette kontringer.

spillet er skikkelig balansert nå; nøkkelordet er variasjon.

humans: hmm; tri-hero, riflemen, knights, sorc, priests og gryphons

nightelves: tri-hero, archers, dryads, talons og chimaeras

undead: tri-hero, fiends, banshees, aboms (med AMS), gargoyls, frost wyrms og en del ghouls

Lenke til kommentar
Hei jeg spiller også warcraft3.Hva er det dere kaller dere på battle.net og hva er deres høyeste lvl på accounten?Jeg kaller meg midgetslayer og er lvl 11 ud.Ikke veldig bra,men jeg har ikke spilt så veldig mye.

Jeg kaller meg enkelt og greit vaskiZ overalt på nett jeg. Enkelt og greit.

Min account.

Lenke til kommentar
Hei jeg spiller også warcraft3.Hva er det dere kaller dere på battle.net og hva er deres høyeste lvl på accounten?Jeg kaller meg midgetslayer og er lvl 11 ud.Ikke veldig bra,men jeg har ikke spilt så veldig mye.

Jeg kaller meg enkelt og greit vaskiZ overalt på nett jeg. Enkelt og greit.

Min account.

kommer du på azeroth (us east) og inn på clan wcreplays ... om den er full så clan wcreplays1 , så tar vi hos en god arranged team? :)

Lenke til kommentar

Piercing eier alle tier 3.

Er gosu går NE Archers me Talons/cyclone.

Undead går fiends og techer senere til wyrms. Noen bruker også litt banshees me curse ja.

ORc bare dør i den nye patchen, grunnen til at Domi ikke gidder spille mer.

 

Human er da enda sterkest. Arch mage og mountain king + rifles me inner fire er slager. Og litt gryphs vis d er orc du spiller mot

 

Vil du slå orc ? gå air. Og det me at spillet er balansert må være noe av det tragiske jeg ahr hørt !

Du må ned på 10. plass for å finne en orc på ladder. Og det er Taker som har spesialisert seg på å gå towers og grunts. Klarer du d ikke er du solgt. Av top 40 er 5 orc.

Går du på Asia finner du første orc på rank 28. War3 har langt igjen å gå før det kan måle seg med Broodwar som RtS spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...