Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Prosjekt om F-22 og F-35


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han prøver jo å finne noen ved å starte dette emnet?

 

Trådstartet: Har desverre ikke noen teknisk innsikt innenfor dette temaet.

h*n prøver å få noen her til ågjøre leksen for seg.

 

det h*n burde gjøre er å søke på hvem som har laget flyet/flyene og se om det er mulig å foreta et intervju med dem, eventuelt det samme med våpensystemene/reservedeler osv.

 

slike temaer som dette gir megbare intrykk av at de ikke gidder å gjøre jobben selv.

det er ikke vanskelig å bruke google til å finne info om disse flyene.

 

er det ikke også en norsk forfatter som har skrive om F35?

Lenke til kommentar

er det ikke også en norsk forfatter som har skrive om F35?

 

Det er vel tilfeldigvis ikke Erlend Larsen du tenker på?.

 

Til trådstarter:

Du kan prøve å kontakte Lockheed Martin, Kongsberg Defence & Aerospace, BAE Systems, Northrop Grumman og Luftforsvaret for å få informasjon. Hvem du skal snakke med aner jeg ikke, men alle disse har noe å gjøre med enten F-22 Raptor eller F-35 Lightning II, være det seg deler, produksjon eller utvikling.

 

Edit: Bare så det er sagt, jeg tviler for at du får mer informasjon enn det som allerede er ute i vevet.

Endret av Dj_eLmO
Lenke til kommentar

Spørsmålet er vel heller om det er mulig å få svar fra feks LM innen to uker

 

@stich_it Selvfølgelig prøver jeg ikke å få noen til å gjøre leksene for meg. Info er det nok av, saken er bare den at jeg intervjue noen og helst noen som jobber eller er eksperter innen området.

 

Får vel prøve å ringe Kongsberg Defence & Aerospace ...

Lenke til kommentar

Jeg mener å ha lest at Kongsberg også skulle få lage deler til selve flyet, men det er mulig jeg tar feil her.

Uansett, så skal det produseres deler til F-35 i Norge. Men det er jo selvfølgelig mulig at det er andre som lager de. De som skal lage disse delene er jo nødvendigvis nødt til å vite noe om flyet. Dog er det ikke sikkert de vet så mye enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...