Gå til innhold

Den akkurat passe store neocube/RE magnet-tråden


svelemoe

Anbefalte innlegg

Dette er tråden for diskusjon om alle slags rare earth magnets.

 

magnetne_kroglice_4-7mm.jpg

 

Theneocube.com er den einaste neocube-butikken eg har erfaring med, men det finnes mange andre butikkar som sel lignande produkt, som zenmagnets, cybercube, buckyballs, osv osv.

 

Neocube er satt saman hundrevis av små magnetballar på rundt 4,7mm, med mykje kraft. Den var ofte omtalt som den nye rubik's cube, men den tok aldri så mykje av.

Eg hadde 456 då eg fekk mine to neocube alpha for rundt 2 år sidan, men no har dei blitt redusert til 166, ballane mine er populære på skulen :p

Eg elska lego som liten pga alle muligheitene, så eg var i ekstase når eg fekk neocube.

 

Med neocube kan du byggje(spesielt byggje, du kan lage mange geometriske former), dille, fikle, klemme, dra, bruke på kjøleskapet og du kan til og med øydeleggje harddiskar med dei! Ultimate stress reliever. Med mindre du har dei oppå laptopen.

 

Kort sagt, så er dette det mest briljante produktet eg har bestilt på nett. Stress reliever, byggjesett og praktisk samtidig. :thumbup: Fantastisk underhaldande og vanedannande å halde på med, spesielt imens ein ser på tv.

 

Eg skal kanskje bestille ein omega cube, økonomien tillet det, men mora er det verre med. Etter at ho fann eit par*host*tjue*host* magnetar i vaskemaskina har ho ikkje akkurat lyst til å bestille nye til meg.

 

Gode videoar som viser litt grunnleggjande kva ein kan gjere med neocube:

http://www.youtube.com/watch?v=gidumziw4JE

http://www.youtube.com/watch?v=Kwm4egZj7gU

http://www.youtube.com/watch?v=2yKlUwpHuo0

 

Szaki sine videoar er bra:

http://www.youtube.com/watch?v=LohMPKPLLE4

Nokon som umiddelbart kjenner visakortet dirre i lomma? Eg er avhengig, eg veit ikkje korleis eg overlevde før neocube.

Eg kom over denne kinesiske nettbutikken, som har mykje betre bulk discounts enn alle andre sidene som sel slike magnetar. Men det er lite info på sida, så eg er skeptisk.

Om du er nysgjerring, for all del, bestill i veg. Du kjem ikkje til å angre. Men hald dei unna kort med magnetstripe. Og ikkje prøv å fordøye dei, du veit, indre blødingar og slikt er ikkje kjekt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet de har slike på Dealextreme, selv om jeg ikke har sammenliknet priser. Har alltid tenkt at de bare er "artige" fordi de er så sterke, men her ser jeg jo at man faktisk kan ha det gøy med dem og. Stilig. Tror jeg må bestille.

 

Men spørsmål: Hva hvis du vil ha med dette i en sekk, uten å ødekegge mobilen, laptopen og psp-en? Finnes det en anti-magnetisme eske/pose eller noe liknende å få tak i for en billig penge? :p Disse er jo farlige for mye.

 

Bestilte fra den billige kinesiske butikken du linket til, den hadde jo ikke noe mindre info enn den første du linket til, og med Paypal er man jo relativt sikker. De reklamerte med EMS ute noen mulighet for å legge det til ordren, så det blir spennende å se om de faktisk sender med EMS på alle ordre uten å ta ekstra betalt. Det er det egentlig for billig til, så jeg tviler.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Eg har samanlikna prisar, theneocube er på andreplass og neocube-shop er på førsteplas. Zenmagnets og nanodots er ekstremt dyre, men dei påstår dei er betre kvalitet på.

 

Om du vil ha dei i ein sekk vil eg anbefale å "mose" kuba til ein ball slik at det ikkje blir nokon sterke magnetfelt på spesielle stadar, men du bør fortsatt halde den LANGT unna laptopen. PSP'en og mobilen brukar vel flash-basert minne, så eg trur det skal gå relativt greitt. Eg har hatt mobilen i same lomme som magnetane tusen gongar, ingen skade skjedd. Eg er ikkje sikker på PSP'en though.

Du bør vert fall halde magnetane lengst unna kort med magnetstripe. Ein liten magnet er nok til å øydeleggje det permanent.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Korleis gjekk det med bestillinga NgZ? Har du fått magnetane? Eg har ikkje bestilt fleire enda, men når eg skulle sjekke prisane igjen såg eg at den sida du kjøpte frå er borte vekk, berre ei kinesisk feilkode. Eg håper ikkje dette er permanent, eg skulle gjerne ha bestilt rundt 1000 stykker snart.

Lenke til kommentar

Jada, jeg fikk den torsdagen eller fredagen - husker ikke helt. Ble levert på døra grunnet EMS-shipping, men det tok uventet lang tid for EMS, som egentlig skal ta fire-fem dager. Prisen blir ihvertfall ikke noe dårligere med tanke på at det er inkludert.

At mange kinasider er litt så-som-såp er nok noe man må leve med- Pakkesporing på ems.com.cn har f.eks. bare gitt en kinesisk feilmelding så lenge jeg kan huske...Om de ikke dukker opp igjen ila. en uke derimot, er det vel fare for at dene r borte for godt.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...