Gå til innhold

Final Fantacy XIII - Gøy spill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er i overkant pompøst, og blir noe tungt å spille da disse sære japanske spill regissørene alltid skal gjøre ting så sykt overdådig.

 

Men er du anime blodfan og klarer og leve deg inn i dette så vil det absolutt være verdt det.

 

Er din definisjon av "fete xbox360 spill!!" Modern Warfare 2, Gears of War og Halo 3 så kan du glatt stå over.

Lenke til kommentar

Om bare ca 4-5 dager har jeg kaaanskje DVD1:D

 

Så holder på med FF12 atm. Funker overaskende bra på PC med emulator.

 

Synes det var noe mye video, men er nok mest i starten. Litt dårlig med saving, men jeg trenger bare trykke F1 så..

 

Flott spill:D (FF12) FF13 kommer jeg til å spille "privat", uten å filme, så kommer til å ta meg veldig god tid på det.

 

Håper mer tale og mindre tekst i FF13.

 

Får sjekke FF13 tråden ja.

Lenke til kommentar

Det er vel ikke et spill du spiller men du gjør noen få bevegelser for å komme til

neste cut scene, du trenger nesten ikke kjempe i det heletatt da alle fiender er stokk dumme og blinde, bare gå forbi dem.

 

Må du først kjempe så kan du stort sett bare trykke på auto battle og se på TV mens du venter

på neste cut scene.

 

Håper de kommer med en fiks slik at man slipper å trykke på auto battle og bare kommer

direkte videre til neste cut scene uten disse idiotiske "run" og "battle" sekvensene.

Lenke til kommentar

Det er vel ikke et spill du spiller men du gjør noen få bevegelser for å komme til

neste cut scene, du trenger nesten ikke kjempe i det heletatt da alle fiender er stokk dumme og blinde, bare gå forbi dem.

 

Må du først kjempe så kan du stort sett bare trykke på auto battle og se på TV mens du venter

på neste cut scene.

 

Håper de kommer med en fiks slik at man slipper å trykke på auto battle og bare kommer

direkte videre til neste cut scene uten disse idiotiske "run" og "battle" sekvensene.

 

Du kan da ikke ha kommet langt inn i spillet.

Lenke til kommentar

Det er vel ikke et spill du spiller men du gjør noen få bevegelser for å komme til

neste cut scene, du trenger nesten ikke kjempe i det heletatt da alle fiender er stokk dumme og blinde, bare gå forbi dem.

 

Må du først kjempe så kan du stort sett bare trykke på auto battle og se på TV mens du venter

på neste cut scene.

 

Håper de kommer med en fiks slik at man slipper å trykke på auto battle og bare kommer

direkte videre til neste cut scene uten disse idiotiske "run" og "battle" sekvensene.

 

Du kan da ikke ha kommet langt inn i spillet.

 

Spilte til jeg hadde kommet forbi en del cut scenes nede på bakken, ble lei av å måtte

trykke så mye auto battle, ville ungå senskader og gnagsår på tommelen så jeg slutta av dær.

 

Håper det kommer en hackt/fiks slik at man slipper og trykke så mye og bare går direkte videre til neste cut scene.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

har akkurat fått odin og spillt litt til.. kom til en industriplass med Sash og Vanille.. og av og til må en spørre seg hva pokker de japanerne tenker på til tider ?! Jævla heismusikk som surrer i bakgrunnen.. makan til malplassert :S

 

Noen ting her i spillet får en inntrykk av at er laget av noen som har røykt sokker i ukesvis.. blir nesten provosert, når attpåtil vanille går og fniser og stønner på alle cutscenes samtidig som heismusikken traller i bakgrunnen blir en nesten fristet til å knekke spillet i protest.

 

Men jeg holder ut, spillet er i og for seg knallbra, men noen elementer passer så sinnsykt sinnsykt dårlig inn.. :ph34r:

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar

FF XIII er den største skuffelsen for meg på lenge. Jeg klarer rett og slett ikke å like noen av karakterenebortsett fra Sash og Oerba. De andre misliker jeg sterkt.

 

Jeg spilte i 10-12 timer og da klarte jeg rett og slett ikke mer. Altfor lite utforskning er det og.

 

Oerba Fang eller Oerba Vanille? :p

 

Har klokket inn 50 timer nå, men elsker det bare mer og mer. Er stort sett ferdig med tre Rank 8 klasser på Crystalium på Fang, Lightning og Vanille. Grinder kanskje litt for mye, og husker ikke forrige gang jeg døde. Bosser inkludert. :p

Lenke til kommentar

FF XIII er den største skuffelsen for meg på lenge. Jeg klarer rett og slett ikke å like noen av karakterenebortsett fra Sash og Oerba. De andre misliker jeg sterkt.

 

Jeg spilte i 10-12 timer og da klarte jeg rett og slett ikke mer. Altfor lite utforskning er det og.

 

Oerba Fang eller Oerba Vanille? :p

 

Har klokket inn 50 timer nå, men elsker det bare mer og mer. Er stort sett ferdig med tre Rank 8 klasser på Crystalium på Fang, Lightning og Vanille. Grinder kanskje litt for mye, og husker ikke forrige gang jeg døde. Bosser inkludert. :p

Hun med de DIGRE mannfolkhendene.

 

Jeg kom aldri så langt at det gikk an å grinde. Veldig synd at storien ødela såpass for meg. Jeg digger kampsystemet, og jeg liker levellinga ganske godt.

 

Jeg savner random battles og litt mere interessant story.

 

^min mening!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...