Gå til innhold

Grei gaming pc?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å si det slik, så har jeg litt dårlige maskin som jeg spiller på med 19" skjerm 1440x900 oppløsning middels grafikk i crysis.

 

E6600 @ 2.69 Ghz OC

DDR2 4x1 GB 667 mhz ram

Nvidia 220 GT

 

Så med den maskinen, er det mulig.

 

Men med tanke på hvis du har tenkt å spille på en 22" eller 24" skjerm bør du ha kraftigere prosessor og skjermkort.

 

F.eks Core 2 duo E8500 samt et GeForce GTS 250 512MB PhysX CUDA om du velger å kjøpe noe brukt, er det ikke dårlige kjøp.

 

Du bør kanskje kjøpe bedre prosessorvifte hvis du vil overklokke senere.

 

2 GB ram er ikke mye i dag, skal du ha vista eller windows 7 (64 bits) bør du gå for 4 GB ram. Helst ikke kjøp vista eller windows 7 med 32 bits. Hvis du ikke har det fra før av (retrail lisens)

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

tenkte jeg kunne gi noen tips.

 

du kan spare en del med å bygge pcen selv, hvis dette er umulig (er egentlig ganske lett, bare les en guide eller fem) så bygger netshop.no pcen for deg for 370 kroner ekstra.

 

pcen du linket til i førstepost er egentlig ganske dårlig. (kan få langt mer for prisen) for eks. kan du få dette, men da må du bygge selv eller sette det opp på netshop.no og be dem bygge den for deg.

 

oppsettet jeg linket til er laaangt bedre enn ferdigmaskina du linket til.

 

her kan du regne med å spille cod og bc2 på full oppløsning og kvalitet, crysis kan du kjøre på fullt, men ikke full oppløsning(full hd)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...