Gå til innhold

Tredje verdenskrig, hvilken side vil norge velge?


Anbefalte innlegg

Amero har jo vært oppe til vurdering, og det er flere positive ting med felles valuta. Problemet er at de negative punktene, særlig rundt lite mulighet for pengepolitikk, gjør at det ikke er verdt endringen. Særlig er det problemer angående det å ikke over eller underevaluere valuta når overgangen gjøres.

 

Konspirasjoncrap er bare for de som ser på dette som noe ondskapsfullt ledd i NWO og de som bare tenker i den retningen når de skal avvise det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-140898

Jeg håper Norge på andre, enn bare på seg selv. Altså at de går imot Amerika. Amerika har bare skapt kaos, og skjuler seg når ting går under. USA har ikke råd til å gå til enda en krig mot Iran. Terroistene (da referer jeg til USA), har allerede lagt to kriger. For å si det på e lettvint måte, Iran er ikke Irak eller Afghansitan.

 

Vi alle husker når den islamske republikken til Iran ble opprettet, og hele vesten og USA fryktet at for første gang kommer til gå imot den vestlige verden, og ikke være slaven til Storbritannia eller noen andre. USA ga saddam støtte da de gikk MOT krig mot iran, for å ødelegge den islamske republikken. Etter 30 år, lever fortsatt den islamske republikken.

 

 

Ser at folk tviler om Russland kommer til å støtte Iran eller ikke. Jeg personlig er også i tvil, de like dobbelmorale som USA.

 

Men folk som en del kunnskap, vet godt at ikke mange store muslimske land og diktatur land som Egypt og Saudi Arabia ikke kommer til støtte iran, og kommer til å hjelpe USA. Ideologien til Saudi Arabia er veldig konservativt og dødelig retning, ved navne wahabisme. http://en.wikipedia.org/wiki/Wahhabi

Lenke til kommentar

En kan kaste så mye drit en vil om USA, men USA er og vil fortsatte være det desidert minste onde av alle andre onder/land.

 

Se for dere at verdens hypermakt var enten Russland, Kina, Venezuela, Iran, Italia, eller Nigeria ol.? Grøss og gru! Tenker antall blitzere og andre surrehoder hadde vært det tusendoblede, hvis de i det hele tatt hadde hatt muligheten til å høyne stemmen sin ute i demoer eller inne på internett.

 

Det er lov å tenke litt framover og være fornøyd med det en har. Gresset er ikke alltid grønnere på andre siden, selv om det gresset en allerede har ikke er perfekt/uten mose og løvetann.

Lenke til kommentar

En kan kaste så mye drit en vil om USA, men USA er og vil fortsatte være det desidert minste onde av alle andre onder/land.

 

Se for dere at verdens hypermakt var enten Russland, Kina, Venezuela, Iran, Italia, eller Nigeria ol.? Grøss og gru! Tenker antall blitzere og andre surrehoder hadde vært det tusendoblede, hvis de i det hele tatt hadde hatt muligheten til å høyne stemmen sin ute i demoer eller inne på internett.

 

Det er lov å tenke litt framover og være fornøyd med det en har. Gresset er ikke alltid grønnere på andre siden, selv om det gresset en allerede har ikke er perfekt/uten mose og løvetann.

 

Gud, er det ikke mulig å tenke litt lenger? Tror du virkelig Nigeria hadde vært slik vi kjenner det i dag hvis det hadde vært en supermakt? Tror du ikke at de hadde vært mer "siviliserte" og om du er redd kulturen deres er det ikke mye å frykte, da hadde vi hatt et annet fenomen kalt nigerianisering (ala "amerikanisering").

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

En kan kaste så mye drit en vil om USA, men USA er og vil fortsatte være det desidert minste onde av alle andre onder/land.

 

Se for dere at verdens hypermakt var enten Russland, Kina, Venezuela, Iran, Italia, eller Nigeria ol.? Grøss og gru! Tenker antall blitzere og andre surrehoder hadde vært det tusendoblede, hvis de i det hele tatt hadde hatt muligheten til å høyne stemmen sin ute i demoer eller inne på internett.

 

Det er lov å tenke litt framover og være fornøyd med det en har. Gresset er ikke alltid grønnere på andre siden, selv om det gresset en allerede har ikke er perfekt/uten mose og løvetann.

 

Minst onde ? De har startet to kriger. De lar Israel drepe unge palestinere, hva mer skal jeg si ?

 

De støtter terrorist-gruppen ved navn Jundollah, og den gruppen har drept flere uskyldige mennesker i Iran. Heldigvis har iranerne fanget lederen for Jundollah, og lederen sa at USA ville sammerbeide sammen med oss får ta knekken på prestestyret.

Lenke til kommentar

En kan kaste så mye drit en vil om USA, men USA er og vil fortsatte være det desidert minste onde av alle andre onder/land.

 

Se for dere at verdens hypermakt var enten Russland, Kina, Venezuela, Iran, Italia, eller Nigeria ol.? Grøss og gru! Tenker antall blitzere og andre surrehoder hadde vært det tusendoblede, hvis de i det hele tatt hadde hatt muligheten til å høyne stemmen sin ute i demoer eller inne på internett.

 

Det er lov å tenke litt framover og være fornøyd med det en har. Gresset er ikke alltid grønnere på andre siden, selv om det gresset en allerede har ikke er perfekt/uten mose og løvetann.

 

Minst onde ? De har startet to kriger. De lar Israel drepe unge palestinere, hva mer skal jeg si ?

 

De støtter terrorist-gruppen ved navn Jundollah, og den gruppen har drept flere uskyldige mennesker i Iran. Heldigvis har iranerne fanget lederen for Jundollah, og lederen sa at USA ville sammerbeide sammen med oss får ta knekken på prestestyret.

 

Og likevel har jeg svært vanskelig for å tro at det ville vært bedre med noen av de andre stormaktene ved roret. Går USA som supermakt under, tror jeg vi vil få et maktvakum som mer sansynlig vil føre til en verdenskrig, enn måten USA opperere på i dag.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Nok en person som får inn masse propoganda inn i hodet sitt. Det er sånn typisk 5 åringer, som bare sier noe uten å ha lest eller har kunnskap om det.

 

Ja, jeg støtter folk som VIRKELIG dør for Allah. Jeg støtter de som kjemper mot israelittene. Hva er forskjellen med å bombe seg selv, og bruke atombombe ?

Lenke til kommentar

Nok en person som får inn masse propoganda inn i hodet sitt. Det er sånn typisk 5 åringer, som bare sier noe uten å ha lest eller har kunnskap om det.

Må være deilig å leve i en så lukket verden at man kan avfeie alt man ikke tror på som propaganda.

 

Ja, jeg støtter folk som VIRKELIG dør for Allah. Jeg støtter de som kjemper mot israelittene. Hva er forskjellen med å bombe seg selv, og bruke atombombe ?

Vet ikke helt hvordan du vil vi skal oppfatte det utsagnet der? Er du for selvmordsbombere som dreper uskyldige?

Lenke til kommentar

Nok en person som får inn masse propoganda inn i hodet sitt. Det er sånn typisk 5 åringer, som bare sier noe uten å ha lest eller har kunnskap om det.

 

Ja, jeg støtter folk som VIRKELIG dør for Allah. Jeg støtter de som kjemper mot israelittene. Hva er forskjellen med å bombe seg selv, og bruke atombombe ?

 

Så du støtter de som styrtet flyet 11/9? Støtter folk som er selvmordsbombere som dreper seg selv i tillegg til mange uskyldige sivile? Jeg sikter ikke bare på islamister, men religion generelt, da spesielt islam siden det foregår så mye terror rundt om i verden og islam er det eneste som fortsetter å dukke opp i mediene hele tiden.

 

I tillegg har jeg lest en del om Islam, og de sier de står for fred. Men gjør de virkelig det? De dreper for allah, er dette fred?

Lenke til kommentar

En kan kaste så mye drit en vil om USA, men USA er og vil fortsatte være det desidert minste onde av alle andre onder/land.

 

Se for dere at verdens hypermakt var enten Russland, Kina, Venezuela, Iran, Italia, eller Nigeria ol.? Grøss og gru! Tenker antall blitzere og andre surrehoder hadde vært det tusendoblede, hvis de i det hele tatt hadde hatt muligheten til å høyne stemmen sin ute i demoer eller inne på internett.

 

Det er lov å tenke litt framover og være fornøyd med det en har. Gresset er ikke alltid grønnere på andre siden, selv om det gresset en allerede har ikke er perfekt/uten mose og løvetann.

 

Gud, er det ikke mulig å tenke litt lenger? Tror du virkelig Nigeria hadde vært slik vi kjenner det i dag hvis det hadde vært en supermakt? Tror du ikke at de hadde vært mer "siviliserte" og om du er redd kulturen deres er det ikke mye å frykte, da hadde vi hatt et annet fenomen kalt nigerianisering (ala "amerikanisering").

 

Nettopp, du svarer deg selv. USA er hypermakt i dag fordi de er det mest siviliserte/utviklede landet og dermed også det minste ondet. Inntil Nigeria eller noen av de andre landene blir mer siviliserte/utviklet enn USA bør vi ta til takke med at USA er såpass godt utviklet og alt det positive de tross alt bidrar med.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Wow, jeg sa det ikke er noe galt at palenstinerne bomber seg selv. Hva er forskjellen mellom det palenstinerne gjør og isralitterne ?

 

Selvfølgelig støtter jeg ikke 11\9. Fy fy ! Selv om jeg personlig ikke tror det var var "muslimer" som stå bak.

Lenke til kommentar

Greit du støtter ikke Israel, men jeg ser ikke hvorfor du støtter når palestinerne bomber og sprenger uskyldige israelske kvinner og barn.

 

Konflikten mellom Israel og Palestina er ganske kompleks og har vart i århundrer,

men når det gjelder selvmordsbombere som dreper sivile:

 

Hva er verst: Systematisk bombing og skytetrening på sivile, eller selvmordsbombing?

 

Vi ser jo voldsomme oppslag om selvmordsbombere, skulle tro de snart hadde tatt

halve verdensbefolkningen.

 

Virkeligheten er nok slik at tallene på sivile tap som følge av selvmordsbombing

ikke når de sivile tapene fra Amerikansk treffninger til sokkene engang,

og hvis man tar med den amerikanske bombingen.... vel...

 

Kan sikkert finne noen "ballpark" numbers, men jeg vil tro at ration per døde som følge

av selvmordsbombing kontra amerikansk bombing/angrep ligger nærmere 1/1000 enn 1/100.

 

Hva er da verst? Selvfølgelig blir ikke de sivile tapene som følge av den amerikanske krigføringen dratt frem i medias søkelys, men en selvmordsbombing blir blåst opp.

 

Begge deler er jo en styggedom, men å myrde en sivilbefolkning tilsvarende

Oslo,Stavanger,Trondheim under frihetens flagg er ganske hårreisende.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Eg vil tru at senariet kjem til å bli at Norge agriper Kina med atomvåpen og tar USA med sitt overlegne antall og teknologiske overlegenhet.

I tilfelle andre agriper Norge kan vi forsvare ei gate i Oslo og håpe på at dei gir opp.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Greit du støtter ikke Israel, men jeg ser ikke hvorfor du støtter når palestinerne bomber og sprenger uskyldige israelske kvinner og barn.

 

Konflikten mellom Israel og Palestina er ganske kompleks og har vart i århundrer,

men når det gjelder selvmordsbombere som dreper sivile:

 

Hva er verst: Systematisk bombing og skytetrening på sivile, eller selvmordsbombing?

 

Vi ser jo voldsomme oppslag om selvmordsbombere, skulle tro de snart hadde tatt

halve verdensbefolkningen.

 

Virkeligheten er nok slik at tallene på sivile tap som følge av selvmordsbombing

ikke når de sivile tapene fra Amerikansk treffninger til sokkene engang,

og hvis man tar med den amerikanske bombingen.... vel...

 

Kan sikkert finne noen "ballpark" numbers, men jeg vil tro at ration per døde som følge

av selvmordsbombing kontra amerikansk bombing/angrep ligger nærmere 1/1000 enn 1/100.

 

Hva er da verst? Selvfølgelig blir ikke de sivile tapene som følge av den amerikanske krigføringen dratt frem i medias søkelys, men en selvmordsbombing blir blåst opp.

 

Begge deler er jo en styggedom, men å myrde en sivilbefolkning tilsvarende

Oslo,Stavanger,Trondheim under frihetens flagg er ganske hårreisende.

 

Kanskje du har gløymt at Taliban drepte sivilie regelmessig da dei hadde kontroll over Afganistan og etter dei vart angrepe, har dei brukt tusenvis av sivile som skjold, i enkelte tilfelle har dei drept uskyldige for og så bruke kroppane som "advarsel", dei har drept i islam sitt navn og lista går vidare.

 

Hamas brukar ganske like taktikkar som Taliban. I tillegg til at dei skyter rakkettar inn i Isreil konstant.

 

Du høyrer berre det du vil virkar det som.

 

Greit du støtter ikke Israel, men jeg ser ikke hvorfor du støtter når palestinerne bomber og sprenger uskyldige israelske kvinner og barn.

 

Konflikten mellom Israel og Palestina er ganske kompleks og har vart i århundrer,

men når det gjelder selvmordsbombere som dreper sivile:

 

Hva er verst: Systematisk bombing og skytetrening på sivile, eller selvmordsbombing?

 

Vi ser jo voldsomme oppslag om selvmordsbombere, skulle tro de snart hadde tatt

halve verdensbefolkningen.

 

Virkeligheten er nok slik at tallene på sivile tap som følge av selvmordsbombing

ikke når de sivile tapene fra Amerikansk treffninger til sokkene engang,

og hvis man tar med den amerikanske bombingen.... vel...

 

Kan sikkert finne noen "ballpark" numbers, men jeg vil tro at ration per døde som følge

av selvmordsbombing kontra amerikansk bombing/angrep ligger nærmere 1/1000 enn 1/100.

 

Hva er da verst? Selvfølgelig blir ikke de sivile tapene som følge av den amerikanske krigføringen dratt frem i medias søkelys, men en selvmordsbombing blir blåst opp.

 

Begge deler er jo en styggedom, men å myrde en sivilbefolkning tilsvarende

Oslo,Stavanger,Trondheim under frihetens flagg er ganske hårreisende.

 

Kanskje du har gløymt at Taliban drepte sivilie regelmessig da dei hadde kontroll over Afganistan og etter dei vart angrepe, har dei brukt tusenvis av sivile som skjold, i enkelte tilfelle har dei drept uskyldige for og så bruke kroppane som "advarsel", dei har drept i islam sitt navn og lista går vidare.

 

Hamas brukar ganske like taktikkar som Taliban. I tillegg til at dei skyter rakkettar inn i Isreil konstant.

 

Du høyrer berre det du vil virkar det som.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...