Phoncible Skrevet 3. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2010 Har funnet frem en ekstern WD-disk, men finner ikke strømforsyningen til den. Det er en standard rund plugg med én pin i midten, en type jeg har hatt på alle mine eksterne disker tidligere. Har prøvd med diverse multiadaptere etc, tilogmed fått testa det de hadde på Clas Ohlson uten hell. Noen anelse hvor jeg vil ha hell med å få fatt i en slik? Kanskje noen som har en liggende som kan kjøpes rimelig..? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 3. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2010 Har du ingen dokumentasjon som beskriver hvor mange volt den krever? Lenke til kommentar
Phoncible Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mars 2010 Fant denne, som nok er korrekt. Men skulle gjerne hatt en jeg kunne hente i Oslo, eller ihvertfall bestille fra Norge. http://www.lcdpayless.com/productpage.php?productId=6109 Har prøvd med adaptere som hadde korrekt volt etc når jeg var på Clas, uten at det fungerte, men den virket uten problem med adaptere fra 2 andre eksterne disker. Lenke til kommentar
Phoncible Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Løsningen ble til slutt WD direkte. Ellers takk for hjelp! Lenke til kommentar
jrs Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Hei. Kan du si litt mer om hvordan du løste dette problemet, og hvor mye det kostet. blir nemlig ikke klok av websiden til wd, og har samme utfordring som deg... Lenke til kommentar
Phoncible Skrevet 17. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. mars 2010 Meldte inn en sak på det, og ringte support. De sendte gratis ny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå