Gå til innhold

Iphone telenor og opperatørlås.


Anbefalte innlegg

"Før det har gått 12 måneder

Hvis du ønsker å benytte SIM-kort fra andre operatører/tjenesteleverandører før det er gått 12 måneder fra telefonen ble kjøpt, kan du oppheve avtalen. Prisen er kr 600,- og den senkes med kr 40,- pr måned. Koden sendes i postoppkrav. Ta kontakt med kundeservice for å få tilsendt koden. Hvis telefonen registreres sammen med abonnement med binding vil operatørlåskode bli utlevert fra 09000 kundeservice Telenor vederlagsfritt . Koden sendes via e-post, faks eller pr. brev."

 

Dette sier telenor sine hjemmesider. Mitt spørsmål er hva jeg må betale hvis jeg har planlagt å kjøpe iphone(billigste totalsum) og bare betale månedsavgiften men benytte mitt eget simkort og abonemang(onecall).

 

Ser det har vært lignende tråder før, bare stusser litt på hva som står på telenor sine hjemmesider.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Før det har gått 12 måneder

Hvis du ønsker å benytte SIM-kort fra andre operatører/tjenesteleverandører før det er gått 12 måneder fra telefonen ble kjøpt, kan du oppheve avtalen. Prisen er kr 600,- og den senkes med kr 40,- pr måned. Koden sendes i postoppkrav. Ta kontakt med kundeservice for å få tilsendt koden. Hvis telefonen registreres sammen med abonnement med binding vil operatørlåskode bli utlevert fra 09000 kundeservice Telenor vederlagsfritt . Koden sendes via e-post, faks eller pr. brev."

 

Dette sier telenor sine hjemmesider. Mitt spørsmål er hva jeg må betale hvis jeg har planlagt å kjøpe iphone(billigste totalsum) og bare betale månedsavgiften men benytte mitt eget simkort og abonemang(onecall).

 

Ser det har vært lignende tråder før, bare stusser litt på hva som står på telenor sine hjemmesider.

hva er uklart?

har telenor abonnementet bindingstid?

Hvis ja:

vis telefonen registreres sammen med abonnement med binding vil operatørlåskode bli utlevert fra 09000 kundeservice Telenor vederlagsfritt . Koden sendes via e-post, faks eller pr. brev.

Hvis nei:

Hvis du ønsker å benytte SIM-kort fra andre operatører/tjenesteleverandører før det er gått 12 måneder fra telefonen ble kjøpt, kan du oppheve avtalen. Prisen er kr 600,- og den senkes med kr 40,- pr måned.
Lenke til kommentar

Hvis du hadde tenkt å kjøpe iPhone med superpluss er du dessverre for seint ute, dette ble det slutt på idag

 

Oiii, jeg kjøpte den for noen dager siden :D

 

Når du har kjøpt telefonen ringer du bare til telenor, så låser de den opp for deg i løpet av 15 minutter. Gjorde det selv.

 

 

Trenger jeg simkortet fra telenor for å låse den opp?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...